![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Extreme standpunten innemen zoals jij hier doet (om reacties te provoceren), is ook een middel om extremisten te steunen. De joden waren, en zijn, in onze contreien begot niet eens gevaarlijk, heel anders dan het actieve moslimfundamentalisme. Daartegen zijn is helemaal niet extreem, noch nazi noch zelfs maar racisme: het is essentieel voor het verdedigen van onze democratie. De compulsieve preoccupatie met het moslimgevaar dat van alle moslims zou komen is natuurlijk een gefrustreerde vorm van racisme, daar moet tegenin gegaan worden. Let wel: moslims worden hier niet eens lastiggevallen, er is noch een politiek, noch een openbaar (media)-discours dat tegen hen gericht is. Er is alleen een vrij rationele discussie over immigratie. En bovenal: Europa zet de deur open voor de Moslims. Van compleet gemankeerde vergelijkingen zeg ik graag dat ze niet alleen mank gaan, maar dat ze cul-de-jatte zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 januari 2005 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juist en sterk!
Die redenering kan trouwens (gedeeltelijk) naar andere lagen van de bevolking doorgetrokken worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 26 januari 2005 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() 5{\0\0\0\0\0\0\0\0en bezich mij weerbaar te kleden!!!
k'geb mijn abls terugevonden!!8) nu nog mijn haar er af!! ![]() zal best in bruin kleden zeker!!!! moe er ook een tatoo zijn???? wa denk je er van ben ik goe op u aant lijken??? ![]() Ge moet ook met O-benen stappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 26 januari 2005 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
oke zal da proberen ![]() maar gaan ze mij dan echt gerust laten??? by the way!!!wa moe mijn vriendin doen??? toch ook nie beginnen rondlopen als een ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je dat al zegt, bewijst dat je haat tegenover allochtonen koestert. Dit is zeker wat je wilt horen: Wij (allochtonen) haten jullie (autochtonen). Nu blij? Heb je er gelijk een propogandamiddel bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Waarom al die haat tegen iedereen, laat iedereen nu is genieten van zijn leven!
Tleven is al zo kort! live and let live peace! |
![]() |
![]() |