![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Te beweren dat 'iedereen dat weet'. 2. Door een aantal grote ondernemingen op te sommen waarvan u zegt dat Joden aan hun basis stonden. Ik ga met u niet in discussie gaan of de genoemde ondernemingen inderdaad 'Joods' waren (in de zin die u opgeeft). Het probleem is dat ik voor zowat elk 'volk' wel een aantal grote ondernemingen kan opsommen waar ze aan de basis van stonden. Hoe u aan de 75% van de economie komt, dat wilde ik weten. Joden waren in bepaalde sectoren oververtegenwoordigd (ik denk in de grootdistributie). In andere sectoren waarschijnlijk ondervertegenwoordigd. Maar 75% van de economie in Joodse handen? ![]()
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En was ook in een bepaalde periode. Geschiedenis van Stadje Touaragé litouwen is mooi voorbeeldje, daar gaat het toevallig over 75-80%. ![]() Let op ik heb niets tegen joden he, zolang ze m'n vrijheid nie afnemen. Enkel iets tegen Abou Jahjah's en hun soort. greetzzzzzzzz Laatst gewijzigd door M.V.B. : 6 februari 2005 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goede waar aan een goede prijs bij vriendelijke mensen, daar doe ik mijn inkoopjes. Of die nu blauw of groen zijn vind ik niet belangrijk.
Maar als ik bv naar Brussel ga zou ik wel bij voorkeur bij Vlamingen mijn inkoopjes doen. Gewoon omdat ik Vlaming ben en de Vlamingen in Brussel in de verdrukking komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom zou een vlaming geen pitta mogen eten als een moslim een pak friet bij ons komt eten? Omdat er schapenvlees tussen zit?
Ik begrijp het echt niet, dit zijn zeker GEEN stellingen van het vlaams belang! Met eigen volk eerst bedoelt men niet dat elke moslim of ander allochtoon zijn winkel of restaurant zou moeten sluiten, ge zult de pitta en de chinees rap missen !!
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
P.S: FIS is een algerijnse moslim partij die in de jaren '90 verscheen !!! Erdogan is een turkse premier die zijn land naar een democratische een welvaartstaat bestuurt ! http://www.ibaradio.org/Islam/north_...th_africa2.htm http://www.google.be/search?hl=nl&q=FIS+islam&meta=
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 februari 2005 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die vent zoals alle anderen die de waarheid willen aantonen ivm fundamentalisten zal in uw ogen ook maar een miertje zijn he. Tereur van jihad,hamas,hezbollah,het fiz,gia,......wat maakt het de mensen uit hier in europa die er niets mee te maken willen hebben. Nogmaals, islam is hier niet thuis in de EU http://www.ibaradio.org/Islam/north_...th_africa2.htm http://www.google.be/search?hl=nl&q=FIS+islam&meta |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En de meeste van de joden uit Noord-Afrika waren al vroeger vertrokken en verdreven... En om het geachte publiek even te informeren hoe het er daar aan toe ging: in Egypte kwam er in de jaren '50 een wet (of strikte toepassing van een oude wet) die "positieve" discriminatie verplichtte: men moest een zeker belangrijk percentage inboorlingenn in dienst nemen die konden dat hun gezin er reeds 100 jaar woonde... maar dat werd natuurlijk alleen aan de joden gevraagd om dat te bewijzen... en zoals iedereen al kan inbeelden waren de geboorteregisters daar toen (in 1850) al perfect bijgehouden door hun lokaal e-governement ![]() Men zou eens hetzelfde moeten proberen hier... het kot zou weer te klein zijn, maar als arabische fascistische regimes (de brave geesten spreken van nationalisme; de berbers en kopten spreken wel degelijk over fascisme en zij kunnen het weten) dat doen... geen probleem hoor,(hoofd)doekje erover...
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
![]() P.s: Shimon Perez die de nobelprijs voor vrede won is een Marokkaanse Jood !!!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 februari 2005 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Een wat je hier lult is een hoop zeik stront nazi-propaganda die op geen enkele juist informatie baseert ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 februari 2005 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hassan II, die volgens de legende de afstammeling is van Mohammed, die dergelijke uitspraken doet... Dat zal wel... En mocht hij het al gedaan hebben, dan was het hoogstens een captatio benevolentiae. Arabieren beschouwen de joden volstrekt niet als behorend tot hun eigen volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |