![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Computertechnicie moeten dat in princippe ook doen, maar ik heb het nog maar een keer zien gebeuren... Nen technieker van de fabrikant zelf die een server kwam herstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||||
|
![]() Citaat:
Omdat microsoft zelf open source ook steunt. In tegenstelling tot Michelin banden maakt microsoft meer dan OS software en dus moeten ze ten dele wel. Stel je voor dat ford atijd michelin banden gebruikt, mag je dan niet aan hem een vraag over pirelli banden stellen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor brol koopte gulle zeg, ! ![]() Ik moet wel zeggen die PS/2 reeksen van IBM die waren veel beter als al die plastiek rommel die ze soms durven verkopen... Dat was nog echt staal in de kast, met nen Thinkpad is da hetzelfde, ge voelt dat ge iets vasthebt, en da staal is goe voor de koeling, beter dan die plastiek ! Ik heb ooit PS/2 's zien draaien met een laag fabrieksstof (in een puntlasserij ) in zo dik als mijn vinger, ge zag de componenten niet meer, en toch bleef dat ding draaien, ... ongelofelijk ! Nee, wat wij hier nu hebben zijn Fujitsu-Siemens PC's heel betrouwbaar, goe afgewerkt, compact, alle onderdelen vlot bereikbaar, goede klavierkes bijgeleverd, en de mastodont die ik hier onder mijn bureau heb staan is een kast die om en bij de 15 kilo weegt, (waar maken ze ze nog, ... pure nostalgie ) met airintakes van voor en vanachter, dubbele ventilator, dubbele processor, dubbele schermen, heeeeel veel memory, 2 CD spelers kortom alles wat ge moet hebben. ik heb hier 8 explorer windows op open staan 2 firefoxen, 2 remote desktops, 4 excell bladen nen outlook een dos box en nog wa klein grut, en ik heb een CPU usages dat met moeite boven de 5 % uitkomt, Als ik zo'n nog wa zware applicaties opentrek ga ik pas beginnen voelen dat hij met iets bezig is. echt keigoeie machine ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() en ge vergeet uw scherm dat openstaat van politics.be he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op't rechts scherm, 't rechts scherm is voor politiek en entertainment, het links voor 't werk, ... ![]() ik hem twee ogen en twee handen dus ik kan twee dingen tegelijk hé, ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Schepen
|
![]() Zijn er eigenlijk bedrijven in België die laptops verkopen ZONDER Windows pre-geïnstalleerd?
Ik ben van plan een laptop te kopen, om Gentoo Linux op te installeren, maar ik vraag me af of ik wel een computer kan kopen zonder Windows (en vraag me af of de verkopers zo happig zijn om een klant die minder wil kopen, te bedienen). Voor diegenen in deze thread die zeggen dat Linux niet gebruikersvriendelijk is, moet ik zeggen dat jullie toch --naar mijn nederige mening-- grotendeels verkeerd zijn. Er zijn Linux distributions die enorm eenvoudig zijn (Xandros, SuSe, Linspire, Mandrake...), ook om te installeren. En eenmaal geïnstalleerd (dat geldt ook voor de moeilijker versies), heb je er geen werk meer aan. Veel mensen vinden de installatie van nieuwe programma's in Linux omslachtig, maar in veel Linux distributies kan je gewoon hun 'package manager' gebruiken, waardoor je ook zeker bent dat er niet gefoefeld is met de bestanden. En bovendien kan je Linux er laten uitzien zoals je zelf wilt. Een voorbeeld? Hier is mijn huidige Linux desktop (toch wel redelijk Mac-achtig ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral, 't is muggenziften, maar OS X gebruikt Darwin, niet Newton ![]() Wat ik wel raar vind, is je mening over Open Source. Het is niet omdat je Open Source software gebruikt (zoals Firefox), dat je die software zelf moet compileren, of je eigen OS in elkaar steken! Linux distributies zijn open source, maar gewone gebruikers kunnen met de (meer gebruiksvriendelijke) linux distributies werken. Hiervoor moeten ze alleszins hun versie zelf niet in elkaar steken, en al zeker geen programma's compilen! Open Office is open source, Firefox is open source. Ik zie die toch niet staan in je lijstje met 'producten die geschikt zijn als open source'. 't Is maar even zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OSS is gratis en doorgaans van hoge kwaliteit... daar doe ik het voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben ook van plan om te beginnen aan studies burgerlijk ingenieur, en 'k denk dat een (redelijk) goede computer wel van pas zou komen. Zoiets van een 2,5 Ghz en 512 Mb RAM. Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Gouverneur
|
![]() heb de nieuwste Mandrake staan
maak daar nu en dan gebruik van, vooral als het vooral om te surfen is[dat kan ik in Windows ook, FF], beetje ET te spelen (ja, bestaat een Linux versie van, maar werkt maar zozo, geen DirectX support :s) vind het een leuk alternatief, met alles onmiddelijk geïnstalleerd: kantoorpakket (~office), meerdere browsers( ~ie), meerdere IM (~messenger), grafisch pakket (The Gimp, ~photoshop), zoveel meer, en geen virusscanner/spywarezoeker ^^ mensen die nen Gentoo (stage 1?) doen, dat vind ik dan ook weer overdreven
Laatst gewijzigd door rodeo : 20 februari 2005 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |