![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is er een keuze
die is er jezelf in de pan laten hakken de wereld wordt dan een habitat waarin alleen haaien kunnen overleven of ze het willen dat durf ik betwijfelen maar volgens mij hebben de armen weinig of beter niks te verliezen. Ze beseffen de macht niet die hen dat geeft. They are few and ye are many - weet je wel.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
|
![]() A ja en tis hier nu rustig maar wat dat irritaties veroorzaken betreft
dat hebben we hier ook al een beetje gemerkt. De toppics die het meeste iritatie veroorzaken werken misschien het beste en kijk maar een s naar al diegene over armoede die we gestart zijn. Wees dus maar niet verbaast indien hier seffens ome sam nog ff binnen komt vallen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 maart 2005 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
werken... of doppen....
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() en m n woorden zijn nog niet koud of hier heb je t al.
The Great Old over welke vergelijking heb je het...ik begrijp je vaststelling - vraagstelling niet zo goed. Gooi het er maar uit hoor. Overigens je weet dat je ondanks je onfortuinlijke interpretatie van het liberalisme welkom bent he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 maart 2005 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 maart 2005 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Van veralgemening gesproken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja geef een alcoholicus een fles wisky en die drinkt dat ook uit. Geef een junkie een joint en hij smoort ze ook op.
Laten we zeggen dat dit allemaal luxe is momenteel en dus niet terzake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als eens een reportage over armen gezien ? Steeds zitten ze te roken, nee meneer geen zelf gerolde maar echte Belga. Of ze drinken bier, nee meneer niet uit de Aldi maar echte Stella. Anderen kopen en verkopen twee auto’s per jaar, drie computers enz. Liefst met hulp van een naïeveling die borg voor ze staat. Allemaal zelf meegemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2005 om 02:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die klagen dat ze niet genoeg krijgen. Waarom bleef je niet bij uw ouders wonen ? [size=3] Eenvoudige vraag waar ik een duidelijk antwoord op wil.[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Mijn ouders zijn reeds in de andere wereld.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2005 om 04:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het maar vreemd dat zovelen denken zich te mogen bemoeien met hoe een arme zijn geld besteedt. Als een rijke zijn wc-pot met diamanten laat bezetten vindt men dat zijn zaak maar een arme moet zich in feite al verantwoorden voor elke cent die hij uitgeeft. Ik ken moeders die NOOIT iets voor zichzelf kopen, die altijd zeggen:" De kinderen eerst", ik ken armen die hun laatste boterham delen met een ander die niets meer heeft, ik ken een gescheiden moeder die haar kinderen in co-ouderschap opvoedt. De week dat de kinderen bij hun vader zijn eet ze praktisch niets zodat ze de week erop als de kinderen bij haar zijn voldoende geld over heeft om hen een volwaardige maaltijd te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook die beschouwen zichzelf dan als armen en gaan van het OCMW leven omdat anders van hun loon niets meer overblijft. . Citaat:
Dat is een kwestie van prioriteiten leggen. Maar als ge uw geld aan een grote woning wilt besteden moet ge daarna niet komen klagen dat ge arm zijt. Citaat:
Meestal zijn het net die mensen die niet met hun armoede te koop lopen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() PS mijn ouders hebben nochthans m i niets met mijn materiele armoede te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |