![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Is weer een slag thuis voor Abou JahJah en z'n bende want die staan te trappelen van ongeduld om de islamisering in belgië door te trekken. De situatie gaat er zeker niet op verbeteren. Laatst gewijzigd door M.V.B. : 6 maart 2005 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moet je mij maar eens uitleggen hoe je criminelen kan criminaliseren? Als ik mag zeggen dat Dutroux een crimineel is en het bewijs is geleverd want hij is ervoor veroordeeld, waarom dan niet van het criminele VB dat toch ook werd veroordeeld? ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 6 maart 2005 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan nog een bedrijfsleider bedreigen die een alachtoon te werk stelt is er zeker over want zo ga je zeker geen mensen van vreemde afkomst aan het wekr krijgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Louis na drie glazen bier180 rijdt waar je maar 120 mag dan is hij ook een crimineel en als er dan nog een ongeval bij is met iemand die licht gewond is zal hij nog veroordeeld worden voor slagen en verwondingen!!!!!! Maar is hij geen kindermoordenaar of iemand die doorslaat omdat een profeet hem zei dat Gerard van om de hoek vermoord moet worden omdat hij een bedreiging is voor de islam!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Ps: waar vind ik dat communique van het VB omtrent Remmry terug?
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 6 maart 2005 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja en zuurstof verbruik ik voor tientallen mensen ![]() ![]() Misschien ook een beetje meer sporten zodat je hersens ook wat meer zuurstof krijgen en dat ge dan misschien gaat inzien dat onze grootsteden aan het verzieken zijn. Want ik ben nie gewoon van tussen vieze troep te leven, ieder z'n ding natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gertj3 : 6 maart 2005 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer voor jullie ben ik eigenlijk geen racist, wel discriminerend tov een regime die islam noemt. En waarvan de mullahs zeggen hoe de islam nu eigenlijk ECHT in elkaar zit en die zelf zeggen dat al de rest een afkooksel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken er nochthans die zelfs boven de t'zeventig zijn en nog serieuze prestaties neer zetten op bepaalde duursporten die zelfs 18 jarigen niet aankunnen. En sport is mooi want wij komen op buitenlandse wedstrijden mensen tegen uit meer dan 30 landen en er is altijd een fantastische sfeer en hebben allen een doel en dat is samen afzien en de eindmeet halen. "Band of brothers sfeertje" Maar ja t'is discipline en tucht, ben ik nu weer een nazi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ieder doet met z'n lichaam&leven wat hij wil zolang hij maar mijn vrijheid niet in de weg staat. Voor een leek is dit afzien, maar hoe meer je sport hoe meer endorfines er vrij komen hoe beter ge u begint te voelen. En getrainde mensen recuperen zeer snel zelfs na zware inspanningen. Is enkel in het seizoen dat ik zo hard train, off season is het kalmer. En is ook goed ivm de volksgezondheid aangezien ik eigenlijk nooit ziek ben. Dus ik kost de staat eigenlijk ivm ziekteverlof niets, maar moet wel veel aan hen betalen. ![]() Ik zie meer af als ik eens door de straten van Brussel moet wandelen. ![]() Laatst gewijzigd door M.V.B. : 6 maart 2005 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() T'gaat hier over de zaak Remmery de t'Remmery en z'n arbeidster Naïma
![]() da ander was ![]() ![]() |
![]() |
![]() |