Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2005, 11:48   #161
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Wat Naima overkomt is niet de schuld van de islam e jongen!
Dien doek is toch de schuld van de islam e jongen!!!!!! Doek vertegenwoordigd de islam e jongen. Moeten we nu ook de reclame aanpassen in onze straten voor de islam!!!!!!!!!! Omdat ge vb. bij sommige foto's de tepels goed door de blouse ziet uit komen . Als je een vinger toegeeft dan veroveren ze je helemaal.
Is weer een slag thuis voor Abou JahJah en z'n bende want die staan te trappelen van ongeduld om de islamisering in belgië door te trekken.

De situatie gaat er zeker niet op verbeteren.

Laatst gewijzigd door M.V.B. : 6 maart 2005 om 11:51.
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 11:51   #162
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Zelfs door Vbers worden de brieven aan Remmery afgekeurd.
Dat kan niet gezegd worden van de dreigbrieven of vernielingen aan wagens van politici, die worden zelfs goedgepraat, ja toegejuicht.
Die 25 jaar lange volgehouden campagne tegen het VB werpt inderdaad vruchten af.
Ik heb nergens gehoord of gelezen dat de VB-partijtop een verklaring of perscommunique in die zin heeft verspreid waar luidop de afkeuring voor de kwestie Remmery wordt geuit. Op forums zoals dit is de verontwaardiging van de VB-aanhangsels tien keer groter voor de gekraste wagen van FDW dan voor de zaak Remmery.

Moet je mij maar eens uitleggen hoe je criminelen kan criminaliseren?
Als ik mag zeggen dat Dutroux een crimineel is en het bewijs is geleverd want hij is ervoor veroordeeld, waarom dan niet van het criminele VB dat toch ook werd veroordeeld?

Laatst gewijzigd door thePiano : 6 maart 2005 om 11:52.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 12:02   #163
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
Dien doek is toch de schuld van de islam e jongen!!!!!! Doek vertegenwoordigd de islam e jongen.
Dus ze had maar gewoon geen moslim moeten zijn?
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 12:07   #164
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Dien doek is toch de schuld van de islam e jongen!!!!!! Doek vertegenwoordigd de islam e jongen. Moeten we nu ook de reclame aanpassen in onze straten voor de islam!!!!!!!!!! Omdat ge vb. bij sommige foto's de tepels goed door de blouse ziet uit komen . Als je een vinger toegeeft dan veroveren ze je helemaal.
Is weer een slag thuis voor Abou JahJah en z'n bende want die staan te trappelen van ongeduld om de islamisering in belgië door te trekken.

De situatie gaat er zeker niet op verbeteren.
Niemand heeft het recht om iemand met de dood te bedreigen omdat hij of zij een hoofddoek draagt

En dan nog een bedrijfsleider bedreigen die een alachtoon te werk stelt is er zeker over want zo ga je zeker geen mensen van vreemde afkomst aan het wekr krijgen
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 12:08   #165
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb nergens gehoord of gelezen dat de VB-partijtop een verklaring of perscommunique in die zin heeft verspreid waar luidop de afkeuring voor de kwestie Remmery wordt geuit. Op forums zoals dit is de verontwaardiging van de VB-aanhangsels tien keer groter voor de gekraste wagen van FDW dan voor de zaak Remmery.

Moet je mij maar eens uitleggen hoe je criminelen kan criminaliseren?
Als ik mag zeggen dat Dutroux een crimineel is en het bewijs is geleverd want hij is ervoor veroordeeld, waarom dan niet van het criminele VB dat toch ook werd veroordeeld?
Stond in de krant : Vanhecke keurde het af ivm dien doek.

Als Louis na drie glazen bier180 rijdt waar je maar 120 mag dan is hij ook een crimineel en als er dan nog een ongeval bij is met iemand die licht gewond is zal hij nog veroordeeld worden voor slagen en verwondingen!!!!!! Maar is hij geen kindermoordenaar of iemand die doorslaat omdat een profeet hem zei dat Gerard van om de hoek vermoord moet worden omdat hij een bedreiging is voor de islam!!!!
Oud 6 maart 2005, 12:23   #166
thePiano

Standaard

Citaat:
Stond in de krant : Vanhecke keurde het af ivm dien doek.

Als Louis na drie glazen bier180 rijdt waar je maar 120 mag dan is hij ook een crimineel en als er dan nog een ongeval bij is met iemand die licht gewond is zal hij nog veroordeeld worden voor slagen en verwondingen!!!!!! Maar is hij geen kindermoordenaar of iemand die doorslaat omdat een profeet hem zei dat Gerard van om de hoek vermoord moet worden omdat hij een bedreiging is voor de islam!!!!
Ik heb vele moslimvrienden en ik heb me nooit bedreigd gevoeld door één van hen. Er klopt niets aan het 'afgrijselijk' plaatje dat jij van de islam in België of Vlaanderen maakt. Ik moet hier nog de eerste Taliban of Al Qaida terrorist tegenkomen en als dat ooit zo is mogen ze die wat mij betreft meteen uitleveren aan zijn land. Maar wat dat te maken heeft met dat half miljoen vreedzame moslims die in ons land leven, waaronder vele autochtone moslims, daar snap ik de ballen van.

Ps: waar vind ik dat communique van het VB omtrent Remmry terug?

Laatst gewijzigd door thePiano : 6 maart 2005 om 12:23.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 12:23   #167
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Dus ze had maar gewoon geen moslim moeten zijn?
Wel dien doek afdoen was eigenlijk al genoeg geweest he, daar draait die belachelijke cirque rond. Andere mensen in de voedingsector MOETEN toch ook iets op hun kop zetten ivm de hygiëne. Ze mag zij van iedereen bij haar thuis den burka dragen ook, no problem. Maar een moslim hoort eigenlijk thuis in z'n natuurlijke biotoop en dat is niet hier.
Oud 6 maart 2005, 12:26   #168
thePiano

Standaard

Citaat:
Wel dien doek afdoen was eigenlijk al genoeg geweest he, daar draait die belachelijke cirque rond. Andere mensen in de voedingsector MOETEN toch ook iets op hun kop zetten ivm de hygiëne. Ze mag zij van iedereen bij haar thuis den burka dragen ook, no problem. Maar een moslim hoort eigenlijk thuis in z'n natuurlijke biotoop en dat is niet hier.
Ik vind dat jij met je mentaliteit ook niet in mijn biotoop thuishoort en mijn familie is hier al bekend sinds de zestiende eeuw. Vertel mij eens, welke kant of land moet ik jou uit schoppen zodat er wat meer zuurstof in mijn biotoop terecht komt?
Oud 6 maart 2005, 12:26   #169
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Ps: waar vind ik dat communique van het VB omtrent Remmry terug?
laatste nieuws stond dat Vanhecke het afkeurde en eigenlijk Dewinter daarin tegenspreekt
Oud 6 maart 2005, 12:37   #170
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
laatste nieuws stond dat Vanhecke het afkeurde en eigenlijk Dewinter daarin tegenspreekt
Dewinter keurt het niet af dan? Ik dacht van wel hoor (niet dat hij veel keuze heeft).
Oud 6 maart 2005, 12:38   #171
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
En wie zijt gij om te bepalen wie waar thuishoort?
Oud 6 maart 2005, 12:39   #172
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind dat jij met je mentaliteit ook niet in mijn biotoop thuishoort en mijn familie is hier al bekend sinds de zestiende eeuw. Vertel mij eens, welke kant of land moet ik jou uit schoppen zodat er wat meer zuurstof in mijn biotoop terecht komt?
Familie is hier gestrand in de 16 de eeuw en met hun piano!?

Ja en zuurstof verbruik ik voor tientallen mensen binnen een maand zit ik aan +/-14 uur sport per week en een full time job, gelukkig moet ik geen 5 keer bidden per dag of ik heb een 36 uren dag nodig .

Misschien ook een beetje meer sporten zodat je hersens ook wat meer zuurstof krijgen en dat ge dan misschien gaat inzien dat onze grootsteden aan het verzieken zijn. Want ik ben nie gewoon van tussen vieze troep te leven, ieder z'n ding natuurlijk.
Oud 6 maart 2005, 12:40   #173
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Dewinter keurt het niet af dan? Ik dacht van wel hoor (niet dat hij veel keuze heeft).
Dewinter heeft het ook afkgekeurt

Laatst gewijzigd door Gertj3 : 6 maart 2005 om 12:40.
Oud 6 maart 2005, 12:45   #174
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
En wie zijt gij om te bepalen wie waar thuishoort?
Een belgische burger zoals er velen zijn en die met z'n vote zal aantonen dat hij met de islamisering niet gediend is. Heeft dus niets te maken met negers of aziaten buiten..........
Jammer voor jullie ben ik eigenlijk geen racist, wel discriminerend tov een regime die islam noemt. En waarvan de mullahs zeggen hoe de islam nu eigenlijk ECHT in elkaar zit en die zelf zeggen dat al de rest een afkooksel is.
Oud 6 maart 2005, 12:46   #175
thePiano

Standaard

Citaat:
Misschien ook een beetje meer sporten zodat je hersens ook wat meer zuurstof krijgen en dat ge dan misschien gaat inzien dat onze grootsteden aan het verzieken zijn. Want ik ben nie gewoon van tussen vieze troep te leven, ieder z'n ding natuurlijk.
Inderdaad sport is gezond. Ik heb veel gesport en ook veel competitie: voetbal, squash, volleybal, lange afstandslopen. Maar ik ben nu 53 jaar en ik zie mij niet meteen weer 100 meter lopen of een triathlon afwerken.
Oud 6 maart 2005, 12:50   #176
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Inderdaad sport is gezond. Ik heb veel gesport en ook veel competitie: voetbal, squash, volleybal, lange afstandslopen. Maar ik ben nu 53 jaar en ik zie mij niet meteen weer 100 meter lopen of een triathlon afwerken.
Toch wel e the piano op de olympische spelen voor de oma""s en bompa"s
Oud 6 maart 2005, 12:59   #177
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
!!Omdat ge u laat hangen.

Ik ken er nochthans die zelfs boven de t'zeventig zijn en nog serieuze prestaties neer zetten op bepaalde duursporten die zelfs 18 jarigen niet aankunnen.
En sport is mooi want wij komen op buitenlandse wedstrijden mensen tegen uit meer dan 30 landen en er is altijd een fantastische sfeer en hebben allen een doel en dat is samen afzien en de eindmeet halen. "Band of brothers sfeertje"

Maar ja t'is discipline en tucht, ben ik nu weer een nazi
Oud 6 maart 2005, 13:02   #178
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
!!Omdat ge u laat hangen.

Ik ken er nochthans die zelfs boven de t'zeventig zijn en nog serieuze prestaties neer zetten op bepaalde duursporten die zelfs 18 jarigen niet aankunnen.
En sport is mooi want wij komen op buitenlandse wedstrijden mensen tegen uit meer dan 30 landen en er is altijd een fantastische sfeer en hebben allen een doel en dat is samen afzien en de eindmeet halen. "Band of brothers sfeertje"

Maar ja t'is discipline en tucht, ben ik nu weer een nazi
Iedereen moet voor zich zelf uitmaken wat hij wil doen e als jij goesting hebt om af te zien is da u goed recht e
Oud 6 maart 2005, 13:21   #179
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Iedereen moet voor zich zelf uitmaken wat hij wil doen e als jij goesting hebt om af te zien is da u goed recht e
idd ik heb ook geen probleem met mensen die 40 kg overgewicht moeten meedragen en die hele dagen uren tv&pc kijken,vettige troep eten en roken als een t*rk.Ik moet zelfs hele dagen met rokers werken en zaag er zelfs nie over als dat geen tolerantie is van mij
Ieder doet met z'n lichaam&leven wat hij wil zolang hij maar mijn vrijheid niet in de weg staat.

Voor een leek is dit afzien, maar hoe meer je sport hoe meer endorfines er vrij
komen hoe beter ge u begint te voelen. En getrainde mensen recuperen zeer snel zelfs na zware inspanningen.
Is enkel in het seizoen dat ik zo hard train, off season is het kalmer.
En is ook goed ivm de volksgezondheid aangezien ik eigenlijk nooit ziek ben.
Dus ik kost de staat eigenlijk ivm ziekteverlof niets, maar moet wel veel aan hen betalen.

Ik zie meer af als ik eens door de straten van Brussel moet wandelen. als je begrijpt wat ik bedoel..............

Laatst gewijzigd door M.V.B. : 6 maart 2005 om 13:32.
Oud 6 maart 2005, 13:41   #180
M.V.B.
Banneling

Standaard

T'gaat hier over de zaak Remmery de t'Remmery en z'n arbeidster Naïma .

da ander was
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be