![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soms is het echt te blachelijk, tuurlijk steeks er iets meer achter. Natuurlijke evoutie mijn kloten. Control = fear. The game is being played and i'm not aware.
Laatst gewijzigd door exodus : 1 april 2006 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
Tot binnen een paar jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit was derde muur in een ring van vijf muren die het Pentagon omsluiten. Nu, hoe kan een vliegtuig dat uiteenspat bij colusie op de eerste muur, GEEN gat maakt in de tweede, toch een gat maken in de derde muur? Heb jij hiervoor een verklaring?
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al genoeg keren gezegt dat ik de officiele niet hoef te slikken om de inside job fabel niet te geloven. Is dat nu echt jou overtuiging om voor de inside fabel te gaan? Ik vraag aan alle believers al jaren om 1 bewijs en meer dan schelden en afkeuren van de officiele heb ik nooit gekregen. Ook deze keer opnieuw niet. Onnatrekbare verzinsels, beweringen zonder bewijzen en gewoonweg hilarische fabeltjes is wat de inside story fabel ons gegeven heeft tot nu toe. Idd heel makelijk te manipuleren en te fabriceren. Ik veroordeel geen enkele vraagstelling naar bewijzen, ik wil net enkel bewijzen. Wat hebben we allemaal al niet gehad op dit forum kwa beweringen die duidelijk nergens op sloegen, kga de moeite nog niet meer doen om ze allemaal op een rijtje te zetten, er waren zelfs beweringen die elkaar tegenspraken. Gewoonweg leugens die verspreid werden zoals het ineenstorten van de toren in minder dan 10 seconden terwijl een andere believer beelden post van de gehele instorting waarin een chrono meeloopt met de beelden van begin tot einde om een ander verzinsel aan te halen waarin we allemaal duidelijk kunnen meetellen dat het meer dan 20 seconden was... Allemaal onzin. Nogmaals, 1 enkel bewijs. Gewoonweg 1 bewijs vraag ik. Geen bewering maar 1 bewijs. Dat kan je niet geven. Onbeantwoorde vragen genoeg ja maar daar kan je zelf niet zomaar 1 conclusie uit maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) 500 mph, wie zegt dat het vliegtuig deze snelheid had? 3) Hoe weet jij welke skills deze arabisch stuk stront had? Wie zegt dat hij nooit ergens getraind heeft op plaatsen waar jij niets vanaf weet? 4) Is het onmogelijk dat hij toch de nodige ervaring had? Citaat:
2) Welke studie zegt dat het gat niet overeenkomt met het traject dat het vliegtuig had? 3) Indien de hoek en het gat niet zou kloppen met die van het vliegtuig dan zou deze hoek en traject dus ook niet kloppen met de hoek en traject van een ander projectiel. Citaat:
2) De motoren van een vliegtuig raken de grond toch ook niet indien het landingsgestel is ingetrokken. Citaat:
Zie je nu echt zelf niet dat je bewijzen nodig hebt om dergelijke beweringen hard te maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom tot binnen een paar jaar? Wat staat er te gebeuren?
Heb je het nu over die kerel die daar harde bewijzen had waarmee hij kon bewijzen dat het om een inside job ging?
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het onmogelijk dat brokstukken een gat maakten in de derde muur? Trouwens, welke studie of wie beweert dat dit uberhaupt weer het geval is? Dezelfde personen veronderstel ik die beweren dat het om een inside job gaat. LOL
Laatst gewijzigd door illwill : 1 april 2006 om 15:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() So? Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als iets (een voorwerp) door 3 muren heen is gegaan, dan moet het toch doorheen de tweede muur òòk zijn gegaan???? Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wie heeft het hier over een "studie", of zoiets?? Dit zijn gewoon conclusies uit de FOTO's die de OFFICIELE bronnen hebben vrijgegeven.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 april 2006 om 16:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() eigenlijk niet, maar dat er meer dan vijftig getuigenverklaringen zijn die spreken over een vliegtuig doet me in feite al alle goesting verliezen om er nog verder tijd in te steken.
![]() |
#172 |
|
![]() Lees dan de beginpost van deze draad even.
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie je, ik zeg toch niet dat er niets gecrasht is op het Pentagon. Ik vraag alleen hoe dat gat daar is gekomen? Dat er getuigen zijn die een vliegtuig hebben zien neerkomen, verandert toch niets aan mijn vraag, noch geeft het een antwoord op de vraag. Btw, weet je hoeveel van die meer dan 50 getuigen mekaar tegenspreken?
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal het anders zeggen: intussen zijn er zoveel hiaten, anomaliën, leugens, gejongleer met bewijsmateriaal in de officiële versie aan het licht gekomen, dat je inderdaad dom moet zijn deze versie nog te geloven. De officiële versie klopt van geen kanten. Wat is er dan wèl gebeurd? Dat weet ik ook niet, maar ik zou het graag weten. De case voor een cover up neemt zwaar toe, en ik ben inderdaad sterk geneigd dit te gaan geloven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Man toch, jij lacht met wat conspiracy verhaaltjes, maar waarom lach jij niet met het officiële bewijsmateriaal???? DAT mijn beste is pas een echte klucht. Mag ik eens jou HAHAHA even lenen?? ??? HAHAHAHAHA; Citaat:
Citaat:
http://911research.wtc7.net/sept11/a...anomalies.html IDEM DITO voor de officiële versie, mijn beste. Wat is jou conclusie dan? Waaruit trek jij die dan? Jij (Jullie) hebben enkel de conclusie overgenomen die ze voorgekauwd hebben voor jou. En jij slikt dat nu als zoete koek. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Raadpleeg tal van bronnen hieromtrent en het staat vast dat het niet mogelijk is geweest voor een amateur vlieger om die maneuvers uit te halen. Citaat:
Citaat:
http://www.whatreallyhappened.com/hanjour.html Bovendien is op ander beeldmateriaal terug te vinden: een interview met een instructeur van Hani Hanjouri...waarbij deze zegt dat hij totaal incompetent was (als je het echt wil kan ik het opzoeken, maar dat kost me uren werk). De assessment van zijn skills is gebeurd vlak voor 9-11, dus kon hij moeilijk ergens anders zijn skills snel nog gaan verbeteren. Ja, met een boeing efkens ergens gaan oefenen, dat kan heel gemakkelijk hé ![]() Feit is dat die Hanjouri gewoon niet eens op dat vliegtuig zat! Dat hebben ze jou doen geloven, na eerst een andere naam gegeven te hebben. Er zaten geen arabieren op vlucht 77. Citaat:
Studies ivm met het ganse 9-11 gebeuren of specifieke studies omtrent technische details? Gebruik een goeie zoekmotor (google) en uw gezond verstand om zelf de serieuze en geloofwaardige bronnen uit de massa aan informatie te halen. Je zal in elk geval merken dat er naast charlatans zeer ernstige, betrouwbare autoriteiten zijn die serieuze twijfels hebben bij het officiele verhaal. Als je serieus bent om het te onderzoeken wil ik je wel een hele lijst geven. Als je geen zin hebt om het uit te pluizen, dan ga ik ook niet de moeite doen om ze allemaal op te zoeken en hier neer te zetten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.vialls.com/homerun/homerun.html Citaat:
We weten niet wat er gebeurd is, vandaar dat verschillende theoriën ontstaan, de éne al meer geloofwaardiger dan de andere. We zouden wel al moeten weten dat de officiele theorie een voorgekauwde theorie is, waarvan nu blijkt dat ze vol gaten, anomaliën en hiaten zit. Te veel om nog geloofwaardig te zijn. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is nu plots een bekentenis weer wel een bewijs? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Typisch... appelen met peren vergelijken en dan denken de juiste conclusies te trekken??? = Garbage In, Garbage out....uw beslissingen baseren op verkeerde info = slecht onderbouwde conclusie. Het gaat hier over een vlieginstructeur = getuige. Ik ben wel de eerste die zal zeggen dat je met getuigenissen ook moet oppassen. Maar het zijn net jullie conformisten die met getuigenissen uitpakken als "sterkste argument" hé!!!! Voorbeeld laatste post van lyot, een intellectueel zwaargewicht op het forum... |
|
![]() |
![]() |