Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2005, 18:24   #161
Avan
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
en wie benoemt de leden van de hoge raad.... ?
Er zijn verkiezingen binnen de rechterlijke wereld.
Avan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 18:33   #162
Avan
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Sorry hoor maar wat lizin deed was vele keren erger dan wat annemans deed, annemans dreigde met het verbreken van de scheding der machten, lizin deed dat effectief.
Als een politiek iemand (die het weliswaar niet zou moeten doen) een rechter een briefje schrijft om hem attent te maken op een zeker geval, dan is er wel bedreiging voor de scheiding der machten (in het geval dat die rechter zich verplicht zou voelen te oordelen volgens de wil van die iemand), maar de scheiding is nog niet geschonden. Annemans en Lizin storen dus precies op dezelfde manier die democratische regel.
Maar tussenkomen in een persoonlijke kwestie zonder bedreiging aan het adres van wie dan ook en een rechter aan het verstand brengen dat hij in latere tijden misschien zal moeten boeten voor een oordeel, die twee dingen zijn echt niet even schandalig.
Oud 25 maart 2005, 18:59   #163
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Na vele vergeefse pogingen heeft Verafstoot himself gezegd: in Gent krijgen we ze WEL veroordeeld.
Hier moet geen tekeningske bij gemaakt worden zeker?
Voor sommige wel. Maar dan helpt het nog niet. De haat nietwaar?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 19:01   #164
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Aan alle VB'ers: mijn vraag blijft onbeantwoord, als annemans geen dreigement uitte, waarom zei hij het dan?
Omdat hij anders niets te zeggen had zeker?
Oud 25 maart 2005, 19:03   #165
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avan
Als een politiek iemand (die het weliswaar niet zou moeten doen) een rechter een briefje schrijft om hem attent te maken op een zeker geval, dan is er wel bedreiging voor de scheiding der machten (in het geval dat die rechter zich verplicht zou voelen te oordelen volgens de wil van die iemand), maar de scheiding is nog niet geschonden. Annemans en Lizin storen dus precies op dezelfde manier die democratische regel.
Maar tussenkomen in een persoonlijke kwestie zonder bedreiging aan het adres van wie dan ook en een rechter aan het verstand brengen dat hij in latere tijden misschien zal moeten boeten voor een oordeel, die twee dingen zijn echt niet even schandalig.
Neen, de ene is tussengekomen in een zaak, en de andere heeft gezegt dat hij de rechter zijn naam nooit zal vergeten. En meer heeft hij noiet gezegd. Moeilijk he!
Oud 25 maart 2005, 19:17   #166
Avan
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Moeilijk he!
Heel simpel integendeel.
We weten al langer dat jij Annemans een toffe kerel vindt en dat je je geen seconde kunt inbeelden dat die zin van hem een regelrechte en tamelijk brutale bedreiging is. Waarschijnlijk ben je de enige Belg in dat geval, want zelfs je partijgenoten vinden het waarschijnlijk prima dat hij die ellendige rechter wel degelijk heeft bedereigd.
Oud 25 maart 2005, 19:20   #167
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avan
Voila, dat vind ik dus ook. Lizin verzocht, Gerolf bedreigde. Groot verschil, beste VB-vrienden.
Oud 25 maart 2005, 19:25   #168
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Voila, dat vind ik dus ook. Lizin verzocht, Gerolf bedreigde. Groot verschil, beste VB-vrienden.
Ik woon in een gewoon dorp waarin iedereen iedereen kent.
In het verleden heb ik al enkele verkeersboetes opgelopen geschreven door agenten die ik ken en die hun namen staan ook in mijn geheugen ''gegrift'', maar wil dat dan zeggen dat ik die bedreig?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 19:42   #169
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Ik woon in een gewoon dorp waarin iedereen iedereen kent.
In het verleden heb ik al enkele verkeersboetes opgelopen geschreven door agenten die ik ken en die hun namen staan ook in mijn geheugen ''gegrift'', maar wil dat dan zeggen dat ik die bedreig?
Geen idee. Ben je een kandidaat-minister zoals Annemans?
Oud 26 maart 2005, 08:48   #170
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Neen, Linzin heeft ingegrepen in een dosier, en Annemans heeft alleen gezegd dat hij die vent nooit zou vergeten, beste anti Vlaams Belang vrienden
Oud 26 maart 2005, 08:49   #171
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Is Annemans een kandidaat minister? Voor wanneer gaat dat zijn?
Oud 26 maart 2005, 08:51   #172
fernand
Europees Commissaris

Standaard

En wanneer hij minister zou worden, dan kan hij naar het voorbeeld van de regerende partijen ook beginnen met zijn vriendjes op de juiste plek te zetten, en dan de correcten te vervolgen.
Of zoeken tot wanneer hij een rechter vind om het burgermanifest van Verhafstadt een rasistich pamflet te laten noemen, en gans de partij VLD te laten verbieden. Idem dito N-VA, en sossen.
Goe bezig he, of zit daar uw angst?
Oud 26 maart 2005, 12:15   #173
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is Annemans een kandidaat minister? Voor wanneer gaat dat zijn?
Voor wanneer het VB in de regering komt. Beweer je dat die dag niet komt?
Oud 27 maart 2005, 08:44   #174
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Voor wanneer het VB in de regering komt. Beweer je dat die dag niet komt?
Mischien als hij honderd jaar wordt?
De correcten zullen steeds tesamen blijven spannen, alleen maar om hun zakken te vullen.
Als het Vlaams Belang aan de macht komt zal het met een 35% zijn en wat overlopers van andere partijen!
Oud 27 maart 2005, 09:36   #175
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maakt dat iets uit? Mogen ministers geen namen onthouden?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2005, 09:41   #176
België-mijn-land
Banneling

België-mijn-land's schermafbeelding

Standaard

De scheiding der machten zorgt ervoor dat Terri Shiavo op een mensonwaardige en gruwelijke wijze vermoord wordt. Ik geef dan ook mijn oprechte en Christelijke steun aan de ouders en familie van Terri Shiavo. Voor die mensen moet het verschrikkelijk zijn, door de scheiding der machten staan ze machteloos en moeten ze toezien hoe hun dochter omkomt van honger en dorst !
België-mijn-land is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2005, 12:00   #177
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mischien als hij honderd jaar wordt?
De correcten zullen steeds tesamen blijven spannen, alleen maar om hun zakken te vullen.
Als het Vlaams Belang aan de macht komt zal het met een 35% zijn en wat overlopers van andere partijen!
Dus je geeft toe dat een kanidaat-minister bedreigingen heeft geuit aan een rechter? Puik.
Oud 27 maart 2005, 12:05   #178
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door België-mijn-land
De scheiding der machten zorgt ervoor dat Terri Shiavo op een mensonwaardige en gruwelijke wijze vermoord wordt. Ik geef dan ook mijn oprechte en Christelijke steun aan de ouders en familie van Terri Shiavo. Voor die mensen moet het verschrikkelijk zijn, door de scheiding der machten staan ze machteloos en moeten ze toezien hoe hun dochter omkomt van honger en dorst !
Euthanasie zou een zegen zijn geweest voor haar....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2005, 17:17   #179
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dus je geeft toe dat een kanidaat-minister bedreigingen heeft geuit aan een rechter? Puik.
Gij leest wat er niet staat, he!
Oud 27 maart 2005, 20:06   #180
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij leest wat er niet staat, he!
Toch wel. Maar wees nu eerlijk: is Annemans een kandidaat minister of niet? Wat sommigen betreft niet, maar als het hemzelf, het VB en 1 miljoen kiezers betreft?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be