![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw belastinggeld voor het VB? Zeg nee aan de VLD
Om de zoveel jaar verkiezen de Vlamingen hun ‘parlementen’. De Belgische en Vlaamse regeringen hebben al jaren lang het plan doorgezet om na die verkiezing een reactionnaire, ondemocratische en voor racisme veroordeelde partij te steunen en te betalen met uw belastinggeld. Met uw geld zullen de fascisten,xenofoben en etnocentisten gesteund worden en de rekeningen van hun debiele pamfletten en vuilbekkerij betaald worden. Elk jaar heeft de VLD daaraan 6 miljoen euro gespendeerd, later kan dat nog hoger oplopen. (zie : http://www.ptb.be/scripts/article.ph...g=2&obid=25323) Terwijl in de Verenigde Staten, in Spanje, in Frankrijk en in Groot-Brittannië de overheid steeds strenger toeziet op de activiteiten van extremisten, wil de VLD in Vlaanderen het VB massa’s geld blijven toestoppen. En terwijl de vrijzinnige VLD inhakt op de katholieke kerk, willen ze deze extremistische gekken massaal steunen… Begrijpe wie kan… Bent u het ermee eens dat uw belastinggeld binnenkort gebruikt wordt voor de uitbouw van het VB in Vlaanderen? REAGEER DAN NU. Het is immers nog niet te laat; de regering kan nog altijd, laat maar beter dan nooit, de boel omdraaien . MELD DUS BELEEFD UW ONGENOEGEN AAN VOLGENDE MENSEN: Voorzitter(at)vld.be Kabinet.keulen(at)vlaanderen.be Een voorbeeld van een bericht ziet eruit als volgt: ‘ Mijnheer, ik verneem dat de VLD haar medewerking verleent aan het plan om VB verder te blijven erkennen en te voorzien van 6 miljoen euro per jaar aan belastinggeld, waaronder dus ook mijn belastinggeld. Ik laat u graag weten dat ik TEGEN dit plan ben en ik verzoek u om rekening te houden met de mening van de burger en dit NIET te doen. Ikzelf zal in het kieshokje alleszins rekening houden met uw beslissing. Hoogachtend, ‘ U kan deze tekst met de linkermuisknop aanduiden, en dan met de rechtermuisknop via knippen en plakken overbrengen naar een nieuw mailbericht dat u zelf maakt. DAT IS 10 SECONDEN WERK, EN UW REACTIES ZULLEN BEPALEN OF HET VB IN VLAANDEREN 6 MILJOEN EURO VAN UW GELD CADEAU KRIJGT! KOPIEER DEZE TEKST, PLAK HEM IN EEN MAIL EN STUUR DIT BERICHT DOOR AAN ZOVEEL MOGELIJK VRIENDEN EN KENNISSEN! Een copie van uw mails of elke reactie is welkom bij Vlaams parlementslid rob.verreycken(at)vlaamsparlement.be, ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 mei 2005 om 15:25. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de godsdiensten betreft : ik wil niet zoals je schrijft "godsdiensten subsidiëren", maar ik geloof wel dat onze Katholieke Kerk daar recht op heeft, al was het maar omdat het deel uitmaakt van onze geschiedenis en ons patrimonium, dus ook van ons bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#164 |
Parlementslid
|
![]() ‘ Mijnheer, ik verneem dat ericferemans zijn medewerking verleent aan het plan om VB droog te leggen en 6 miljoen euro per jaar aan belastinggeld af te nemen, waaronder dus ook mijn belastinggeld. Ik laat u graag weten dat ik TEGEN dit plan ben en ik verzoek u om rekening te houden met de mening van de burger en dit NIET te doen. Ikzelf zal in het kieshokje alleszins rekening houden met uw beslissing. Hoogachtend, ‘ ook goed zo ?????
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval verdient ze gesubsidieerd te blijven. En al is dit discussieerbaar, de Islam subsidiëren heeft er niets mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
. Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Burgemeester
|
![]() Eerst en vooral, als je de katholieke kerk haar officiële standpunten bekijkt zijn zij ook NIET voor de scheiding van kerk en staat.
Twee, ook de katholieke kerk zegt, officieel!, dat zij de ENIGE manier tot zaligheid zijn. Dat bewijst tenandere waarom ze nog steeds géén lid is van de oeucumenische raad. Drie, Europa is MINSTENS EVENVEEL gevormd door moslims als door katholieken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Dit schreef de beroemde ROB KLOP : Citaat:
Citaat:
Snappie? Als je het nu doorhebt mag jij de bierwostjes uitdelen op de volgende VB vergadering. Hehe.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 mei 2005 om 21:12. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#170 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
religies hebben al genoeg voor ellende gezorgd in de geschiedenis en nu nog altijd met dat moslim extremisme. Daarbij komt nog eens dat de islam een achterhaalde religie is die de gelijkheid tussen vrouw en man niet respecteert. en dit zouden wij dan willen gaan financiëren met onze samenleving die een wet heeft die de gelijkheid tussen man en vrouw waarborgt??? begrijpen wie begrijpen kan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nu ja, wat verwachten we dan ook weer, binnenkort is er weer een propaganda zender die zorgt dat je nooit meer hoeft te lezen..... 1 op 4 is al dom ofwel onverschillig, het is toch al naar de kloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jáaa Krizis... Sinds wanneer dan wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() "cultuur is 'iets' van een 'meerderheid'" sjonge sjonge, wat een giller van formaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En waarom gaan er miljoenen naar onze leeglopende katholieke kerken? Dat kan wel...Pasters, kosters, gebouwen: alles wordt betaald! Er is vrijheid van godsdienst, niet waar, ook door CVP gestemd, dus is het normaal dat iedereen gelijk betaald wordt, en de katholieken én de protestanten én de orthodoxen én de joden én de moslims én de vrijzinnigen. Waarommeten jullie altijd met 2 maten en 2 gewichten? Trouwens , uw gehandicapten hangen af van de Vlaamse regering (dus van Vervotte), de moskeeën van Justitie( dus Federaal). Vergelijk dus geen appels met citroenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
En wat "mijn" gehandicapten betreft:het maakt me persoonlijk geen bal uit wie bevoegd is voor deze materie.Een euro is voor de Vlaamse regering net zoveel waard als een euro in het federaal parlement.Het maakt me echt niet uit waar ze het geld halen,het komt toch allemaal uit dezelfde pot. Maar nee,u gaat ermee akkoord dat de gehandicaptensector moet inleveren tov de maandelijkse uitbetaling van imams.Misschien hebt u zelf geen invalide in de familie,zo ja----->dan mag u het hen gaan uitleggen! Dus de beslissing voor het gaan uitbetalen van de imam's in deze benarde tijden vind ik persoonlijk een rasechte kaakslag.Dat de allochtone gemeenschap maar een fonds opricht en ze zelf uitbetalen tot er betere tijden zijn.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 1 juni 2005 om 06:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() trouwens ik denk dat dat na 200 jaar wel al terugbetaald zal zijn zeker?
![]() |
![]() |
#179 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
met het geld dat dan uitgespaard wordt, zouden heeeeel wat gehandicapten geholpen kunnen worden! dat sommige kerken misschien een geschiedkundige waarden hebben wil ik nog over discussieren. dat de gemeenschap iedere kerk in het kleinste dorpje moet onderhouden waar gemiddeld 10 personen de zondag eens komen luisteren, vind ik onzin. als je de rkk subsidieert, subsidieer je de rest op identieke wijze.
![]() |
![]() |
#180 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |