![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier is wat uw "bijbel" over de buildings concludeerd: Over WTC 1 (Noordertoren) en WTC 2 (Zuidertoren) lezen we: “With the information and time available, the sequence of events leading to the collapse of each Tower could not be definitively determined.” Over Gebouw 7: The specifics of the fires in WTC 7 and how they caused the building to collapse remain unknown at this time. Although the total diesel fuel on the premises contained massive potential energy, the best hypothesis has only a low probability of occurrence. Further research, investigation, and analyses are needed to resolve this issue Some "wetenschappelijk bewijs", zou ik zeggen. ![]() ![]() ZE WETEN HET NIET!!!! En ze geven het ook toe. Dus hou nu toch eens op met uw gezeur over de officiele tapporten , want ze zeggen zelf dat ze niets weten.
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *** zucht ***
Dit is een eeuwig ronddraaiend rad. Ik denk dat de believers de perpetuum mobile dan toch hebben uitgevonden! ![]() Als ze in de hoek worden geduwd met concrete elementen, dan vluchten naar de zogenaamde "big picture". Spijtig genoeg is deze "big picture" niets meer dan een lijstje met punten die absoluut niets bewijst, en waarvan sommige irrelevant of zelfs fout zijn. Dan komen de believers af met "bewijzen", nep-studies, nep-getuigenissen. Als deze niet standhouden proberen ze de officiële bewijzen te ontkrachten. En wanneer dit weer mislukt, dat is het terug naar de "big picture". E la storia continua ... (Voor wie er nog zin in heeft, tenminste.)
![]() |
#163 | |||||||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 10 april 2005 om 13:54. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De citaten die je geeft staan helemaal niet in het NIST verslag! Dit toont nogmaals aan dat jij niet leest wat wij posten. Jij bent gewoon een propagandist, en dit maakt de discussie met jou nutteloos. Lees het NIST verslag over WTC 1/2, en je zult zien dat al je beweringen fout zijn! http://wtc.nist.gov/pubs/NISTNCSTAR1-1.pdf Dit is de nieuwste versie. Het stuk over WTC 7 heb ik nog niet gelezen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 april 2005 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat is er trouwens "overduidelijk"??? u bent van mening dat er niet eens echte airliners in de WTC toren zijn gevlogen, terwijl Demcoratsteve dat wel denkt. U meent dat het Pentagon opgeblazen is, terwijl Demcoratsteve en 2004gun menen dat er een Global Hawk is binnengevlogen, etc.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"I toke the picture of this piece of debris and went to boeing with it. And i could not find any piece of an B 757 that resembelence this part." Wittenberg staat dan ook niet op de FEMA pay roll. En voor de tiende keer. Plaats hier eens de official account die dit bepaald stuk beschrijft als een onderdeel van een boeing 757.
![]() |
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() ![]() Dit stuk heeft totaal geen brandvlekken van de explosie?? En het stuk is wel heel mooi in beeld genomen hé. Wie gaat er juist na de aanslag foto's maken van brokstukken??
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Oh, heb je je quote die beweerde dat mijn citaten NIET uit het officieel rapport zouden komen, snel verwijderd??
![]() Vertel mij dan eens WAAR ik die citaten vandaan heb???? ![]()
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er geen beelden zijn, dan gebruiken jullie het als argument! Zijn er wel beelden, dan is ook dat verdacht! Zonder meer revelerend.
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want kijk eens hoever dit stuk ligt van de initiële impact. Er zouden hopen wrakstukken moeten bijliggen van de stoelen, etc.... Is dit stuk gewoon van de boeing gevallen voor hij het Pentagon binnenvloog?? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#173 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat iemand een stuk verschrompeld AAL-frame (met exact dezelfde letters, vijzen en keluren) heeft meegenomen, en dat na de inslag van de Global Hawk of de bom daar dan vlug is gaan leggen en er een foto van genomen heeft? Net zoals er vlug iemand een verwoest landingsgestel en een engine in het Pentagon is gaan gooien?? wederom stelt u 1001 debiele vragen maar weerlegt u juist geen bal....
Laatst gewijzigd door Seba : 10 april 2005 om 14:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er twee lijntjes aan toegevoegd, omdat ik ook de link wilde geven. Ik heb toen per vergissing mijn post geknipt. Het staat er weer, plus de twee lijntjes, maak je geen zorgen. En neen, jouw citaten staan er kennelijk niet in. Vertel jij mij waar jij je citaten vandaan haalt. Lijkt me wat logischer, hé!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 april 2005 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stop maar met de "domme" uit te hangen.
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch niet uit de lange wetenschappelijke analyse van NIST waar ik al maanden naar verwijs. (Tenzij mijn Acrobat Reader een bug heeft, want ik ken het verslag niet van buiten.) Nog eens de link voor echt geïnteresseerden.
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staatsgeheim? Het is voor de tiende keer democratsteve die hier vals citeert!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 april 2005 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() de grootste terroristische aanslag uit de geschiedenis en jij vind het logisch dat men hier niet een gedetaileerd verslag van maakt. De grootste structural failure uit de geschiedenis van hoogbouw (nooit eerder warenstalen skelet gebouwen neergekomen door brand en op 9/11 waren het er 3) met een dodentol van 3000 en jij vind het logisch dat ze hier niet elke detail van onderzoeken?????? ![]() ![]() ![]()
![]() |