Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 28 april 2005, 17:10   #161
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Stuur haar eens een valentijnskaartje, dat weet ze wel te appreciëren.
O ja?

Jij kon het anders niet erg appecieren dat je op geen énkele van je Valentijnskaarten reactie kreeg van mij.
Afgewezen worden door een flamingante!

Oud 28 april 2005, 17:12   #162
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Ze hebben anders wel een punt hoor.

Dat ze zogezegd veertig procent van de vlamingen (pardon 'belgen') achter zich zou hebben lijkt me wel een overdrijving van jewelste, maar dat neemt niet weg dat de BUB als partij en beweging bestaat en dus rechten heeft in een staat die zichzelf democratisch durft te noemen.

Hetzelfde geldt trouwens voor alle kleine partijtjes.
Hoe eerder de bub die rechten krijgt afgedwongen, hoe beter het voor die 'partij' is want hoe korter de pijnlijke dood zal zijn.
Oud 28 april 2005, 17:25   #163
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
O ja?

Jij kon het anders niet erg appecieren dat je op geen énkele van je Valentijnskaarten reactie kreeg van mij.

Volgens mij bent u gewoon blij dat u zelf eens iemand heeft kunnen afwijzen, daar u daar in het verleden geen enkele ervaring mee had.
Oud 28 april 2005, 17:30   #164
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
O ja?

Ach zo - dat zit er dus achter. Ik vroeg me al af waarom Yann er zo plots jouw naam bijsleepte op zo'n gefustreede toon. Zegt veel over het motief van zijn houding, hij is gewoon een afgewezen pubertje.
Stubaf. is offline  
Oud 28 april 2005, 17:34   #165
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe eerder de bub die rechten krijgt afgedwongen, hoe beter het voor die 'partij' is want hoe korter de pijnlijke dood zal zijn.
Denk je?
Een goeie woordvoerder kan mirakels verrichten...........
En munitie om de andere partijen af te knallen is genoeg voorhanden.
Oud 28 april 2005, 18:04   #166
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Nogmaals geef je zelf de reden waarom er absoluut geen grond is deze snertpartij verplicht op te nemen in alle peilingen,
Dus jonge partijen hebben per definitie geen recht op media-aandacht, omdat ze politiek niets betekenen? Je wringt je in bochten, waar je zelf niet meer uit geraakt. De BUB heeft recht op media-aandacht, net zoals alle andere partijen, op de met belastingen gefinancierde openbare omroep. Als je het daar al moeilijk mee hebt, dan ben je idd een ordinaire fascist.

Citaat:
zoals de eisende partij (Hans1 et al) wou of er maar liefst de helft van de media-aandacht van de grote partijen aan te geven.
Zoals eerder gesteld worden de eisen in rechtszaken altijd overdreven. Maar daar heb jij overduidelijk geen kaas van gegeten.

Citaat:
Je moet je plaats kennen in die is in de marginaliteit van de dagelijkse realiteit. Niet op het televisiescherm.
U kan met deze zinsnede onmogelijk ontkennen dat u een fascist bent. Leg deze quote voor aan eender welke professor, en die zal oordelen dat het van de hand van een ziek individu komt.

Het is niet omdat u, een anonieme scheldpoëet op een internetforum, de B.U.B. als zijnde marginaal beschouwt, dat de partij niet in de media mag komen. De B.U.B. heeft het recht om haar mening te verkondigen via de openbare televisie. Het is dan aan de mensen om te beslissen of ze stemmen voor de partij ja of nee.

U hebt overduidelijk een panische angst voor het moment dat de BUB regelmatig op televisie zal komen. En daar gaan we nu net eens werk van maken sè!

Citaat:
Hier komt de aap uit de mouw: de BUB-knulletjes willen een soort staatsgreep op de VRT uithalen met als doel deze staatszender in hun voordeel te laten spelen.
Haha! Eerst was het chantage en afpersing, nu is het al een staatsgreep! U moet dringend eens op consultatie gaan bij een psychiater.

Citaat:
Mijn beste, dat is compleet onverenigbaar met een democratisch opgerichte staatszender ten objectieve dienste van alle burgers.
Ik ben blij dat u zelf over de objectiviteit, die de staatszender wordt geacht te zijn, begint. De VRT en RTBF zijn overduidelijk niet objectief, daar ze jonge partijen van elk debat uitsluiten. U moet niet vergeten dat deze klacht voorafgegaan is door tientallen beleefde verzoeken vanwege de BUB om uitgenodigd te worden op debatten. Maar daar kwam nooit antwoord op...

En dat vindt u democratisch en objectief, ten dienste van de burger?

Citaat:
Je kan onmogelijk verwachten dat de VRT plots de vulgaire propaganda van de BUB gaat uitzenden om jullie helpen an stemmen te komen. Zo gaat het helemaal niet.
Het is niet omdat onze propaganda niet in uw kraampje past, dat ze vulgair is. U bent vulgair omdat u er niet in slaagt één zin te posten zonder scheldwoorden.

Citaat:
Nee, een politieke nobody bijvoorbeeld is iemand die zijn eigen reputatie én die van zijn partij op het internet hoogst persoonlijk aan flarden heeft geschoten door te komen schreeuwen dat flaminganten moeten afgeslagen en geviseerd als terroristen worden.
Ik loop nog steeds met opgeheven hoofd. Ik heb geen last van minderwaardigheidscomplexen. U blijkbaar wel, want u doet niets anders dan anoniem schelden. Daarboven komt dat u geen partijvoorkeur heeft (onzekere ingesteldheid) en extreme vormen van verzuring vertoond. U bent maw de politieke nobody of de politiek dakloze.

Citaat:
Overigens, de BUB is de facto een eenmanspartij.
Alweer zo'n fascistische zinsnede!

Mag ik ook vragen waarom?

Citaat:
De enige actieve is Hans1, en dan nog alleen om een uiterst bedroevende manier op enkel dit forum. De andere 3 pubers, zoals jij, zijn slechts achtergrondgeruis die als decorvulling dienen. Immers, wat heb jij nu zoal te vertellen dat van een wereldgroot belang is? Zoals deze discussie bewijst; alleen een paar afgezaagde beledigingen (cfr. jouw perverse voorliefde voor het woord "fascist") die ad infinitum worden herhaald.
Fout antwoord.

U mag voor mijn part dogmatische stellingen lanceren, maar tracht ze dan ook te onderbouwen met argumenten.

Citaat:
Maar ja, de BUB heeft inderdaad 13.000 stemmen. Het Vlaams Belang en de NVA hadden er wel wat meer, tesamen meer dan een miljoen kiezers. Deze simpele vergelijking zegt wel iets.
De B.U.B. is dan ook veel jonger dan de Vlaams-nationalistische partijen die u daar opnoemt. Bovendien is de geschiedenis van de flaminganten in de Belgische politiek nu ook niet meteen iets om over naar huis te schrijven. (V.U.) U moet dus niet zo hoog van de toren kraaien.

Citaat:
En dan ga ik nog zwijgen over de bedreigingen van de BUB om de NVA aan te klagen en te laten verbieden.
De B.U.B. heeft er heel goed aan gedaan om de racistische N-VA aan te klagen. U kan mijn argumentatie hierboven terugvinden.

Citaat:
De rest van je "betoog", als we dat woord aan de BUB mogen vuil maken, heb ik maar verwijderd want er was niet veel intelligents of nieuws aan, en dan druk ik me nog zacht uit.
Ik wil u ook eens een vraag stellen:

Als de B.U.B. zo'n onbelangrijk prutspartijtje van twee man en een paardekop is, dat te marginaal is om op het beeldscherm te komen, waarom besteedt u er dan 95 % van uw aandacht (berichten) aan?
Oud 28 april 2005, 18:16   #167
Dinooke
Burger

Dinooke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil u ook eens een vraag stellen:

Als de B.U.B. zo'n onbelangrijk prutspartijtje van twee man en een paardekop is, dat te marginaal is om op het beeldscherm te komen, waarom besteedt u er dan 95 % van uw aandacht (berichten) aan?
Omdat dit forum vergeven is van de bubbers. Zoals ik vroeger al eens gepost heb, klopt deze verhoudingen totaal niet met de realiteit. Dit forum is blijkbaar het enige aktieterrein dat jullie hebben. Als jullie bekendheid willen, zal dit niet lukken met dit forum vol te zeveren.

Zie eerste pagina: http://forum.politics.be/showthread.php?t=30961
Dinooke is offline  
Oud 28 april 2005, 18:19   #168
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinooke
Omdat dit forum vergeven is van de bubbers. Zoals ik vroeger al eens gepost heb, klopt deze verhoudingen totaal niet met de realiteit. Dit forum is blijkbaar het enige aktieterrein dat jullie hebben. Als jullie bekendheid willen, zal dit niet lukken met dit forum vol te zeveren.

Zie eerste pagina: http://forum.politics.be/showthread.php?t=30961
Omdat u de BUB niet vermeld in uw eenzijdige poll, is ze onbelangrijk?

U heeft wel gelijk dat dit forum niet representatief is voor de realiteit, het stikt hier namelijk van de Vlaams-nationalisten. De B.U.B.'ers die hier regelmatig posten, kan ik op twee handen tellen:

Hans, Patriot!, Kim, Foundation, Nello, A, en ik.
Oud 28 april 2005, 18:29   #169
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U heeft wel gelijk dat dit forum niet representatief is voor de realiteit, het stikt hier namelijk van de Vlaams-nationalisten. De B.U.B.'ers die hier regelmatig posten, kan ik op twee handen tellen:

Regelmatig... als understatement kan dat tellen...
Pieke is offline  
Oud 28 april 2005, 18:32   #170
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke
Regelmatig... als understatement kan dat tellen...
Reken eens uit hoeveel flaminganten hier regelmatig posten?
Oud 28 april 2005, 18:33   #171
Dinooke
Burger

Dinooke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik begrijp dat jullie je partijtje willen laten groeien. Maar dit is hier niet de plaats voor. En zeker niet de manier waarop jullie propaganda voeren! Het enigste wat je hiermee bereikt is dat je eventuele geïnteresseerden naar het blok-kamp toe jaagt. Ipv die haatcampagnes zou je beter wat meer zinnige postings neerpennen.

I.v.m die verhouding van de vlaams nationalisten in dit forum, die klopt toch meer met de realiteit dan jullie.
Dinooke is offline  
Oud 28 april 2005, 18:35   #172
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reken eens uit hoeveel flaminganten hier regelmatig posten?
Kijkt eens naar de verkiezingsuitslag... representatief, niet?
Pieke is offline  
Oud 28 april 2005, 18:36   #173
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinooke
Ik begrijp dat jullie je partijtje willen laten groeien. Maar dit is hier niet de plaats voor. En zeker niet de manier waarop jullie propaganda voeren! Het enigste wat je hiermee bereikt is dat je eventuele geïnteresseerden naar het blok-kamp toe jaagt. Ipv die haatcampagnes zou je beter wat meer zinnige postings neerpennen.

I.v.m die verhouding van de vlaams nationalisten in dit forum, die klopt toch meer met de realiteit dan jullie.
Onze deelname op politics heeft niet als doel om de partij te laten groeien.
Oud 28 april 2005, 19:11   #174
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De BUB heeft recht op media-aandacht, net zoals alle andere partijen, op de met belastingen gefinancierde openbare omroep.
En die krijgt ze, precies recht even reding met de grootte van de BUB. Vandaag zijn jullie grieven nog eens afgedrukt in "Metro". En daarmee kunnen we weer een paar maanden voort. Misschien dat jullie later dit jaar nog eens op een regionale zender komen omdat in de tuin van de neef van de zus van de oom van Hans1 de grootste wortel in de laatste 7 jaar gevonden is. En nu handekes en pollekes wassen en braaf aan tafel gaan, de media-aandacht was er.

Voorts schijn je het concept van staatstelevisie nog steeds niet te vatten. Men informeert de kijkers over actualiteit, dat heet: wat er zoal gaande is en hoe beslissingen genomen en afgewogen worden. De BUUB maakt geen deel uit van een al dan niet federale staatsorganisatie of wat dan ook. Wat zou men over de BUUB moeten vertellen? Op dit ogenblik is het het zoveelste splinterpartijtje en dan nog een zielig partijtje ook, adding insult to injury.

Citaat:
Zoals eerder gesteld worden de eisen in rechtszaken altijd overdreven. Maar daar heb jij overduidelijk geen kaas van gegeten.
Hihi, wat een brute domoren. Als jullie nu eens realistische dingen gevraagd hadden en geen waslijst vol absurde kolder had dat ene misschien ingewilligd geworden.

Citaat:
De B.U.B. heeft het recht om haar mening te verkondigen via de openbare televisie. Het is dan aan de mensen om te beslissen of ze stemmen voor de partij ja of nee.
Nee, daar dient een staatsomroep niet voor. Alleen in verkiezingstijd kan er eens een spot van de BUUB gedraaid worden, maar geen enkele partij krijgt een politiek tribuun gedurende de normale zendtijd. Dat is kennelijk de natte droom van de BUB-pubers maar daar zullen ze tot sint-juttemis mogen op wachten.

Citaat:
U moet niet vergeten dat deze klacht voorafgegaan is door tientallen beleefde verzoeken vanwege de BUB om uitgenodigd te worden op debatten. Maar daar kwam nooit antwoord op...
Natuurlijk niet. Je word uitgenodigd, alleen een dronken schertsfiguur gaat zichzelf ongevraagd gaan uitnodigen op tv, tegen alle regels van etiquette en televisiewerking in. Herinner je je die actie van Abou Jah-Jah nog, in 2003, toen ze in de studio binnenbroken en met hun vlag begonnen zwaaien? Daar doet deze actie me aan denken.

Citaat:
En dat vindt u democratisch en objectief, ten dienste van de burger?
Ja. De LSP heeft hier toch nog nooit geprotesteerd tegen het feit dat ze representatief - recht even redig met stemmenpercentage - in de media kwamen? Jullie eisen blijkbaar een stuk van de taart zonder zelf een verdienste te hebben. Zo gaat het niet. Overigens, de burger kan nu toch moeilijk geïnformeerd worden over de BUUB aangezien deze partij intellectueel gezien een lege doos is. Jouw met "fascist"-doorspekte postings en anti-Duitse berichten kunnen moelijk als "nieuws" worden gepresenteerd.

Citaat:
Dat is geen argument. Ik kan dat te gemakkelijk omdraaien; als het flamingantisme toch zo snel zal vergaan, waarom spendeer je er dan nog tijd aan? Of wanneer 90%/40%/87% (al naar gelang de glazen whiskey dat het respectievelijke BUUB-lid op heeft) van de bevolking achter jullie staat, een absolute meerderheid dus, why bother at all? Waarom de duizenden kleine krielberichten vol afgunst en fustratie?

Verder: liefst in de toekomst (dat heet: volgende posting) interessante berichten posten. Het wordt namelijk wat repetitief en slaapverwekkend. De VRT hoef ik eigenlijk niet te verdedigen, jullie bundel vol eisen uit absurdistan hebben ze daar al lang waar het thuishoort gesmeten: op de mesthoop.
Stubaf. is offline  
Oud 28 april 2005, 19:41   #175
ray
Partijlid

Standaard

elke partij komt eigenlijk aan bod op tv in verhouding met hun macht in het parlement. Het is wel zo dat het niet echt fair is om de kleinere partijen niet aan het woord te laten. Ik pleit voor een terugkeer van de vrije zendtijd.

Ik vind ook dat bvb vlak voor de verkiezingen ALLE partijen hun programma moeten kunnen voorstellen, dat zij mogen meedoen in debatten e.d. Het is belachelijk dat ze zich beperken tot de grootsten.

wie weet zorgt één van die kleinere partijen voor een oplossing voor een aantal maatschappelijke problemen?

Laatst gewijzigd door ray : 28 april 2005 om 19:42.
ray is offline  
Oud 28 april 2005, 20:46   #176
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Denk je?
Een goeie woordvoerder kan mirakels verrichten...........
En munitie om de andere partijen af te knallen is genoeg voorhanden.
Wel, euh, 't wordt mss tijd om je eigen partij op te richten, niet waar?
Al was 't maar om je eigen stelling - zoals dat hier vaak genoemd wordt - te 'onderbouwen'..
Oud 28 april 2005, 22:18   #177
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Wel, euh, 't wordt mss tijd om je eigen partij op te richten, niet waar?
Wens je lidgeld te storten?
Bekeerde flaminganten genieten gunsttarief.

Citaat:
Al was 't maar om je eigen stelling - zoals dat hier vaak genoemd wordt - te 'onderbouwen'..
'k Veeg hier op dit forum met de flaminganten de vloer aan dat het niet lief is.
Onderbouwing genoeg?
Of zullen we de Goodmorning-draad, die ik uit erbarmen heb laten zakken nog maar eens vanonder 't stof halen?
Oud 28 april 2005, 22:37   #178
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray
elke partij komt eigenlijk aan bod op tv in verhouding met hun macht in het parlement. Het is wel zo dat het niet echt fair is om de kleinere partijen niet aan het woord te laten. Ik pleit voor een terugkeer van de vrije zendtijd.

Ik vind ook dat bvb vlak voor de verkiezingen ALLE partijen hun programma moeten kunnen voorstellen, dat zij mogen meedoen in debatten e.d. Het is belachelijk dat ze zich beperken tot de grootsten.

wie weet zorgt één van die kleinere partijen voor een oplossing voor een aantal maatschappelijke problemen?
Dit is een zeer eerlijke analyse, waar scheldpiraat Stubaf nog wat van kan leren.
Oud 28 april 2005, 22:45   #179
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
En die krijgt ze, precies recht even reding met de grootte van de BUB. Vandaag zijn jullie grieven nog eens afgedrukt in "Metro". En daarmee kunnen we weer een paar maanden voort. Misschien dat jullie later dit jaar nog eens op een regionale zender komen omdat in de tuin van de neef van de zus van de oom van Hans1 de grootste wortel in de laatste 7 jaar gevonden is. En nu handekes en pollekes wassen en braaf aan tafel gaan, de media-aandacht was er.
Hoe kan ik deze onzin met argumenten beantwoorden?

Citaat:
Voorts schijn je het concept van staatstelevisie nog steeds niet te vatten. Men informeert de kijkers over actualiteit, dat heet: wat er zoal gaande is en hoe beslissingen genomen en afgewogen worden. De BUUB maakt geen deel uit van een al dan niet federale staatsorganisatie of wat dan ook. Wat zou men over de BUUB moeten vertellen? Op dit ogenblik is het het zoveelste splinterpartijtje en dan nog een zielig partijtje ook, adding insult to injury.
Alweer platvloers gescheld. U bent duidelijk gefrustreerd.

Citaat:
Hihi, wat een brute domoren. Als jullie nu eens realistische dingen gevraagd hadden en geen waslijst vol absurde kolder had dat ene misschien ingewilligd geworden.
...

Citaat:
Nee, daar dient een staatsomroep niet voor. Alleen in verkiezingstijd kan er eens een spot van de BUUB gedraaid worden, maar geen enkele partij krijgt een politiek tribuun gedurende de normale zendtijd. Dat is kennelijk de natte droom van de BUB-pubers maar daar zullen ze tot sint-juttemis mogen op wachten.
Alléén in verkiezingstijd kan er een spot van de BUB gedraaid worden. En waarom? Awel omdat Stubaf dat zegt!

Citaat:
Natuurlijk niet. Je word uitgenodigd, alleen een dronken schertsfiguur gaat zichzelf ongevraagd gaan uitnodigen op tv, tegen alle regels van etiquette en televisiewerking in. Herinner je je die actie van Abou Jah-Jah nog, in 2003, toen ze in de studio binnenbroken en met hun vlag begonnen zwaaien? Daar doet deze actie me aan denken.
Er zijn verschillende debatten gevoerd in de zevende dag bv., waar de BUB zeker op haar plaats had geweest.

Citaat:
Ja. De LSP heeft hier toch nog nooit geprotesteerd tegen het feit dat ze representatief
Het is niet omdat de LSP zich daar niet tegen verzet, dat wij dat ook niet mogen doen. Om het duidelijk te maken: de BUB is de LSP niet.

Citaat:
- recht even redig met stemmenpercentage - in de media kwamen? Jullie eisen blijkbaar een stuk van de taart zonder zelf een verdienste te hebben. Zo gaat het niet. Overigens, de burger kan nu toch moeilijk geïnformeerd worden over de BUUB aangezien deze partij intellectueel gezien een lege doos is. Jouw met "fascist"-doorspekte postings en anti-Duitse berichten kunnen moelijk als "nieuws" worden gepresenteerd.
Uw fascistische dogma's evenmin.

Citaat:
Dat is geen argument. Ik kan dat te gemakkelijk omdraaien; als het flamingantisme toch zo snel zal vergaan, waarom spendeer je er dan nog tijd aan? Of wanneer 90%/40%/87% (al naar gelang de glazen whiskey dat het respectievelijke BUUB-lid op heeft) van de bevolking achter jullie staat, een absolute meerderheid dus, why bother at all? Waarom de duizenden kleine krielberichten vol afgunst en fustratie?
Het flamingantisme heeft inderdaad geen toekomst, maar daarom moeten we nog niet alles pikken wat de Vlaams-nationalisten allemaal verkondigen. De ideologie bestaat al lang genoeg, en boekt geen succes. Tijd dus om er korte metten mee te maken.

Citaat:
Verder: liefst in de toekomst (dat heet: volgende posting) interessante berichten posten. Het wordt namelijk wat repetitief en slaapverwekkend. De VRT hoef ik eigenlijk niet te verdedigen, jullie bundel vol eisen uit absurdistan hebben ze daar al lang waar het thuishoort gesmeten: op de mesthoop.
Een goeie regel: begin dan eerst bij uzelf.
Oud 29 april 2005, 07:16   #180
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe kan ik deze onzin met argumenten beantwoorden?

Citaat:
Alweer platvloers gescheld. U bent duidelijk gefrustreerd.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 april 2005 om 07:17.
Knuppel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be