![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() was ik echt niet van op de hoogte... vind geen gepaste smiley, buiten rolling eyes die ik niet wens te gebruiken omdat daar dan mogelijk reactie komt op deze post http://www.google.be/search?hl=nl&ie...cr%3DcountryBE |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn gewoon een stelletje droogstoppels! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Ook iets waar geen blokker een antwoord op heeft!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() en toen werd het ook hier stil!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#168 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Eigen volk eerst, [size=1]ook voor de zon[/size]. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Eigen zonnesteek duidelijk ook eerst!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Vanavond of morgen zullen de Blok postings de moeite zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#172 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe kan er nu op gereageerd worden, als deze Rode/paarse pers alles verzwijgt wat met een politek-oncorrect feit te maken heeft.. of liever gezegd.. alles wordt bijna verdraaid.. naar zover mogelijk LINKS, ik wordt er kotsmisselijk van..
ze schieten nen "bruine"af ..dat doet het er ineens wel toe, maar als er een blanke wordt doodgechoten of gestoken, dan doet de afkomst ineens geen rol meer... komaan jong.. bananenrepubliek is da hier... Ze staan hier nog altijd 10 jaar achter tegenover Nederland, eerst moeten er 2000 moskeen en 2000000 moslims in de steden zitten alvorens ze "het probleem gaan zien" De integratie is mislukt.. en ze moeten deze invasie die niet meer stop... gewoon aan zeer strikte banden leggen, die oudjes van ginder..wat komen die hier zoeken????? heel hun leven in Maroko of Turkije gezeten, en nu ze oud worden en normaal hun kinderen ervoor moetzen zorgen komen ze naar hier, de zogenaamde gezinshereniging van een of andere groene zot die dat gestemd heeft in het parlement...wie gaat dat allemaal betalen, die hebben van hun leven gene frank bijgedragen aan onze maatschappij, en komen ze de kas hier leegzuigen.. en onze eigen Vlaams Blok mag zuks niet zeggen hier in Belgielandje, wat niet politiek correct is..wordt aan banden gelegd... en veroordeeeld via een politiek proces.. en laat iemand dat maar eens tegenspreken. Onze sociale zekerheid begint de barsten, ofwel moeten we de Franstaligen aan banden leggen die hier jaarlijks meer dan 400 miljard frankskes buitensleuren, ofwel de alochtonen in quota toelaten met zeer strikte voorwaarden, anders gaat het binnen 20-30 jaar afsteven op oorlog..let op mijn woorden.. geen werk meer voor de Vlaming, want de patrons verlaten nu al stillekes de contreien, en zoeken hun heil in het voormalig oostblok. Zeg, ben ik nu een rascist, of ben ik een nuchter mens, die alles correct ziet.. maar niet politiek... geef me maar op men donder.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Op 21 april 2004 blies de reeds in verregaande staat van ontbinding verkerende Belgische democratie en rechtsstaat haar laatste adem uit.
RIP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() De traditio's zijn nu volop bezig peilingen aan het doen.
Ze zullen zonder twijfel vaststellen dat een schokgolf door Vlaanderen gaat, die hen zal wegblazen. Wat zo mooi gepland bleek. Arrestje, Blokje weg, blijkt nu de grootste blunder van de laatste 50 jaar te zijn. Zoals het dictaat van de Belgische bisschoppen inzake Leuven, de aanzet was van de federalisering, zal dit arrest het begin zijn van de verpulvering van links. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Echt waar, en dat ze nu nog eens zeggen dat er geen intelligentie bestaat, ge moet er maar op komen... om de waarheid zo schoon te verwoordden. groetjes en doe zo voort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs lang daarna zie je de effecten nog steeds! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Burger
|
![]() Dat Belgische gerecht daar in Gent is echt ziek, zo niet knettergek danwel krankzinnig.
Op de dag dat een politiek niet correcte partij om haar niet welgevallige mening op het beklaagdenbankje mag plaats nemen, hadden er volgens mijn bescheiden mening hele andere monsters, bedreigers van de democratie als ook racisten van het zuiverste soort in dat beklaagdenbankje moeten zitten. Ja u leest het goed : MONSTERS ja!! Parasitaire en imperialistische islamieten Figuren die pas echt een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid en openbare orde. Figuren uit hele andere streken, die hier in onze omstreken hun tegenstellingen die er aldaar waren tussen moslims en niet-moslims, ook hier proberen te importeren, wat uit de meest recent gepubliceerde geschriften, boekwerken en uitspraken van imams blijkt, waardoor zij toch echt onmiskenbaar onze sociale samenhang verstoren. Dit was dan een klein artikel in het NLse regionale Noord-Brabantse dagblad BN / DE STEM van afgelopen donderdag 22 04 2004 : `Aanslag in Antwerpen` Antwerpen (ANP) - Justitie heeft in Antwerpen drie huiszoekingen gedaan bij mogelijke moslimterroristen. De dienst vermoedde dat een grote aanslag op komst was, mogelijk op een joods doelwit. De huiszoekingen leverden geen concrete resultaten op, maar twee Marokkaanse broers werden meegenomen voor verhoor. Begin april had de islamitische strijdersgroep GICM een e-mail gestuurd aan premier Verhofstadt, waarin met de aanslag werd gedreigd. De terreur zou een wraakactie zijn voor de Israëlische liquidatie van Hamas-leider sjeik Ahmed Yassin. Moslim met een mening valt onder geloofsovertuiging NL en Vlamingen met een mening zijn racisten en worden VERMOORD door (extreem)-links (Pim in NL door Volkert, de Vlaams Blokkers door het gerecht)!!!! Een parallelle situatie met dezelfe ONDERBEWUSTE boodschap : Links is goed, rechts is fout!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ben Patriot, stop met die zeik en richt u nu eens op de misdadigers en niet op nationaliteiten, geloof of andere onzin. Criminelen kunnen mijn ****** kussen, de rest laat ik met rust! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Burger
|
![]() Ik was vast en zeker niet van plan om daar mee te stoppen Het Skill Effect,
zeker als u het zoiets zegt, dat werkt uiterst contraproductief en schep ik daar nog meer behagen in dan dat ik al deed |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |