![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe zou jij FEDERAAL stemmen? | |||
| CD&V - N-VA |
|
21 | 12,21% |
| VLD - VIVANT |
|
15 | 8,72% |
| SPA- SPIRIT |
|
13 | 7,56% |
| Vlaams Belang |
|
90 | 52,33% |
| Groen!!! |
|
6 | 3,49% |
| MDP |
|
0 | 0% |
| PVDA / SAP / LSP |
|
12 | 6,98% |
| Anders vlaams |
|
4 | 2,33% |
| Franstalige partij in BHV |
|
2 | 1,16% |
| Blanco |
|
9 | 5,23% |
| Aantal stemmers: 172. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Overigens ben ik op beide laatst genoemde forums sinds juli 2004 geband. Niet zo verwonderlijk te weten dat beide forums in handen zijn van VB-mandatarissen. Wat mijns inziens genoeg zegt over hoe zij in de praktijk omgaan met de toepassing van de vrije meningsuiting alwaar zij het voor het zeggen hebben. Ik zou er direct weer aan kunnen deelnemen onder een andere nick of IP, maar het interesseert me niet (meer). Ps: ik ben inderdaad een diehard en je krijgt me enkel definitief 'weg' als ik dat zèlf wil (door gebrek aan interesse of aanslepende ergernis bv) of als ik vakkundig geband wordt.
"De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." Laatst gewijzigd door thePiano : 5 mei 2005 om 11:15. |
|
|
|
|
|
|
#162 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
|
|
|
|
|
#163 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
|
Citaat:
Voor het overige heb je niet helemaal ongelijk: ik ben weg"gevlucht" voor het belabberde niveau. Overigens neemt mijn deelname aan dit forum elke maand af, identiek om dezelfde reden. Als je de cijfers ziet van de peiling hierboven (55% VB'rs), dan hoef ik daar geen tekeningetje meer bij te maken me dunkt.
|
|
|
|
#165 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
|
Citaat:
Dat gaat problemen opleveren. In Deurne of de Seefhoek zijn er ook al stilaan 50 pct VB-ers, in Antwerpen-stad moet dat rond de 35 pct draaien. Is dat dan een reden om Antwerpen te verlaten? Egidius |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
|
Citaat:
Het verschil tussen die 2 percentages is wellicht te verklaren door het feit dat extreemrechts zich ook in andere partijen kan terugvinden zoals bv de VLD (strekking J-M Dedecker, Coveliers en Co), Vlaamsnationale partijen zoals de N-VA en Spirit en zelfs bij de CD&V. Racisme en onverdraagzaamheid is weliswaar het patent van het VB maar ook het leeft zeer zeker ook bij vele individuele personen die op andere partijen stemmen.
|
|
|
|
#168 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
|
Citaat:
Ik ben nog wel terug te vinden op geschiedenisforums, vooral engelstalige, maar wel onder een andere nicknaam. Vergeet niet dat op dit forum geen enkel onderdeel voorbehouden is voor geschiedenis, wat ik als een enorm gemis ervaar. Zonder kennis van de (je) geschiedenis kan je nooit het heden begrijpen. Geschiedenis kan je het hooguit aantippen bij 'Maatschappelijke discussies' of bij 'Koetjes & Kalfjes'. Ik heb in het verleden herhaaldelijk bij de eigenaars van dit forum aangedrongen tot het opzetten van zo'n onderdeel, waar discussies over collaboratie, amnestie, WOII, repressie enz konden gevoerd worden, maar daar is tot op heden geen gevolg aan gegeven. Jammer.
|
|
|
|
#170 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#171 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit forum mist dus zeker een historisch onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#172 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Verder dan dat gaat de geschiedenis voor jou niet. Verstandige eigenaars van dit forum dus.
|
|
|
|
#173 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ward Beysen ijverde voor de opheffing van het cordon sanitair omdat dit de democratie bedreigt. Hij praatte met ieder dus ook met het toenmalige Vlaams Blok. Indien Beysen echt een opportunist was, blind voor macht dan had hij het aanbod van het VB aanvaard. Hij zou dan een zetel in het parlement krijgen. In ruil moest hij lid worden van het Vlaams Blok. Hij deed dit echter niet en koos voor de uitbouw van een rechtsliberaal project. Toegegeven, de communicatie rond de gesprekken verliep niet optimaal en de media concludeerden daaruit dat het LA een kartel zou aangaan met het VB. Nogmaals, als u beweert dat het Liberaal Appel en daarmee het rechtsliberalisme aaleunen bij extreem-rechts kent u niets van politiek.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan weten dat Spirit zoveel is als SP.a, de partij van de Piano.
|
|
|
#176 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
![]() 't Is eraan te zien. |
|
|
|
|
|
|
#177 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
voeg de SPa daar ook maar aan toe, want ik denk dat het wetenschappelijk bewezen is dat u één en al onverdraagzaamheid bent...
|
|
|
|
|
#178 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Politics.be is wel een politiek forum, als men een subforum geschiedenis zou oprichten moet dat zo gebeuren dat het om geschiedenis in functie van de politiek gaat. Maar dat het een zeer nuttige verrijking zou zijn, daar ben ik het mee eens. Ik hoop dat de forumbazen dit lezen. Egidius |
||
|
|
|
|
|
#179 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#180 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Wat mij betreft is enkel tegenover intolerante rechtsextremisten enige goed gedoseerde repressie te verrechtvaardigen. Maar ik denk niet dat we het hier eens zullen over raken.
"De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." Laatst gewijzigd door thePiano : 5 mei 2005 om 14:09. |
||
|
|
|