![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang die "proletariër" voor de sossen stemde, was er niets aan de hand. Zodra diezelfde "proletariër" echter een eigen stem uitte en een eigen weg uitging, werd hij door diezelfde sossen uitgespuwd. Dan werd het plotseling een "proletariër", een "marginaal" die aan de rand van de maatschappij leeft, die sociaal niet geïntegreerd is, die verzuurd is, enzovoort. Of hoe de SP duidelijk toonde dat het volk haar eigenlijk kan gestolen worden: alles draait om de macht van de partij. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar waar zie jij mij extreme standpunten innemen? Splitsing van BHV onverwijld en zonder prijs? Vlaamse onafhankelijkheid?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 5 mei 2005 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Ik werd door een n-va'er ervan beschuldigd extreme standpunten in te nemen en wou gewoon weten waarom. Ik avanceerde 2 redenen...
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het enige belang bij de stemming van de nieuwe kieswet was het voorspelbaar voordeel ervan voor het Vlaams Blok, nu zouden we kunnen zeggen "het belang van het V. Belang" , vandaar hun onthouding om de realisatie van die nieuwe Paarsgroene kieswet zeker niets in de weg te leggen. Heb trouwens altijd een complot gezien van het Vlaams Blok met Verhofstadt en zijn Paars Blok. Niemand heeft zoveel voordeel gebracht voor het VB als Verhofstadt, en omgekeerd dank zij de opslorping van de anti-Verhofstadt stemmen door het VB kon Verhofstadt op zijn ivoren Paarse toren blijven. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Dat eeuwig gekibbel tussen Vlaamsnationalisten, terwijl de echte tegenstanders ons bekampen. Onbegrijpelijk.
|
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Ik volg uw tussenkomsten op dit forum al een tijdje, en heb er veel waardering voor. Toch kan ik me niet van de vage indruk ontdoen dat u soms geen rekening wenst te houden met feiten en dan de voorkeur geeft aan vrome dromen. Die Vlaamsnationale eenheid is er nooit geweest, en ze zal er ook nooit zijn. Ze bestaat trouwens nergens, niet in Baskenland, niet in Bretagne, niet in Corsica... Daar is IMHO ook niets mis mee, het is gewoon het rijke pallet aan nationalistische bewegingen. We zouden veel sneller vooruit geraken als we dat feit gewoon zouden aanvaarden en onze ontgoocheling omsmeden tot een wapen. Egidius |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is hier gewoon een Vlaams-nationale monoloog aan het worden.
![]() Op zich niks mis mee, maar probeer wel de werkelijkheid onder ogen te zien: België bestond, bestaat, en zal bestaan, en Vlaanderen zal in geen 2000 jaar onafhankelijk worden.
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat de gematigde Baskische nationalisten de terreurdaden van de Eta niet of nauwelijks veroordelen. Waarom moeten de gematigden zich hier aanvaardbaar maken voor het regime door schimpscheuten op radikalen (die ook niet vrij te pleiten zijn)? |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Figuranten blijven figuranten. Ook als ze tegen de regisseur eens van hun neus maken. Citaat:
![]() Origineel als toenaderingspoging. Er posten hier de laatste tijd vervaarlijk sluwe flaminganten, die mijn verdeel en heers-forumspelletje proberen te dwarsbomen. Gelukkig 'willen' die van de N-VA niet onverwijld grootse anti-royalistische daden stellen (Zeg dancu prins Filip!) en ook een Belgische splitsing lijkt niet direct vanuit N-VA-hoek te vrezen. Zelfs met een kieskringske lijkt het niet echt te lukken, althans niet 'binnen de vijf minuten', 'zonder prijs' etc.
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
![]() Citaat:
Nu is het wel zo dat België de flaminganten niet nodig heeft om uiteen te vallen. Het kan dat helemaal alleen en het is daar de jongste jaren driftig mee bezig. Dat is een plezier om aan te zien. Citaat:
![]() Uwen Egidius |
||
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Dus die verscheidenheid is hier een wapen. |
|
![]() |
![]() |