Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Mijn kind homo
Het geluk van mijn kind komt op de allereerste plaats en ik gun het hem/haar van harte 44 72,13%
ik zou het aanvaarden want het is het geluk van mijn kind maar ik zou het er best moeilijk mee hebben 10 16,39%
mijn kind homo???? Buiten ermee, geen homo's in mijn huis (lees: ik ben dus een onmens) 3 4,92%
ik zou er mee naar de psycholoog, psychiater,... etc. gaan. 4 6,56%
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2005, 14:46   #161
Wolfgang Meister
Banneling

Wolfgang Meister's schermafbeelding

Standaard

Ik moet dringend de redactie van de Dikke Van Dale contacteren met het verzoek een nieuw woord op te nemen: het "holebi-vraagstuk". Ja, er bestaat een fameus "holebi-vraagstuk" dat schreeuwt om een oplossing. Uiteindelijk (misschien over pakweg tien, twintig ten laatste dertig jaar) zal de oplossing zich gewoon opdringen aan de mensheid en zal er niet meer over gedebatteerd worden; de oplossing zal gewoon unaniem zonder protest uitgevoerd worden, met Duitse grondigheid. Want besef:
Beslissingen worden nooit genomen door deelnemers aan oeverloze debatten als dit maar door uitvoerders die weten van aanpakken en geleid worden door de Heilige Drievuldigheid... De geschiedenis toont dit aan, keer op keer, zonder verpinken.
Wolfgang Meister is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 14:51   #162
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Het valt me weer op dat onze homohaters er pedofilie moeten bij betrekken; maar wat pedo's en holebi's met elkaar te maken hebben; ik zou het nog altijd niet weten?????
Dus kunnen jullie dat misschien eens zeggen met desbijgaande bewijzen aub?
bewijs : http://forum.politics.be/showthread.php?t=33546

De conclusie van dit topic : wij mogen uw ziekte () op irrationele en kulturele grond verwerpen.

Jullie argumenten zijn en blijven immers even waardeloos als die van ons.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 14:55   #163
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
bewijs : http://forum.politics.be/showthread.php?t=33546

De conclusie van dit topic : wij mogen uw ziekte () op irrationele en kulturele grond verwerpen.

Jullie argumenten zijn en blijven immers even waardeloos als die van ons.
Volkomen met je eens, jullie argumenten zijn inderdaad totaal waardeloos.
Oud 5 mei 2005, 14:57   #164
Jezus Christus
Burger

Jezus Christus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jezus Christus
Standaard

pffft oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld worde
en met de zelfde maat als dat gij meet zult gij gemeten worden

Er is dringende nood aan een Nieuwste testament of zo
na het OT en het NT.

Deze keer kan ik het echter beter zelf eens schrijven.
Maar ik kan niet goed schrijven, ben eerder een spreker.
Een mens zou op de duur al bang worden om nog iets te zeggen.

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 5 mei 2005 om 14:58.
Jezus Christus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 14:57   #165
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk is dat serieus schandalig. Als pedofilie hetzelfde is als homofilie, dan maakt dat dus dat het even erg is als je 14-jarige dochter vrijt met haar 14-jarig vriendinnetje en daar enorm gelukkig mee is, dan dat een ouwe perverte zak van 50 jaar je 14-jarige dochter verkracht en beschadigd voor het leven.
Oud 5 mei 2005, 15:06   #166
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jezus Christus
pffft oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld worde
en met de zelfde maat als dat gij meet zult gij gemeten worden

Er is dringende nood aan een Nieuwste testament of zo
na het OT en het NT.

Deze keer kan ik het echter beter zelf eens schrijven.
Maar ik kan niet goed schrijven, ben eerder een spreker.
Een mens zou op de duur al bang worden om nog iets te zeggen.
Oud 5 mei 2005, 15:18   #167
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Alles wat natuurlijk is, hoort in de natuur te kunnen overleven. Zou men alle gezonde (hiv & andere ziekte-vrije) homo's een eigen bos geven om zich volledig in te leven in hun decadentie, ga eens 50 jaar later kijken, en iedereen is er hoogbejaard. Ga dan nog eens 50 jaar later kijken, en uw bos is volledig leeg, & klaar voor een gezonde heterogemeenschap, die er duizenden jaren later nog zullen vertoeven.

Zelfs een kind kan begrijpen welke van de 2 gemeenschappen natuurlijk verantwoord was, en dewelke onnatuurlijk.

Eigenlijk kunnen we ook zeggen dat op commando van waardeloze sprookjesboeken, gelovige hetero`s fokken als konijnen waardoor de wereld opgescheept zit met overbevolking, drukte en stress, woningnood, honger, milieu vervuiling en daaruit voortkomende natuur rampen, incest en kindermishandeling en de daaruit voortkomende trauma`s, depressies, godsdienstwaanzin waaronder mensen gebukt gaan, oorlogen die de laatste 2000 jaar door invloed van die fascistische sprookjesboeken zijn uitgevoerd enz. Eigenlijk kun je zeggen dat we al die ellende aan hen hebben te danken, want blijkbaar kunnen ze niet zelf denken zonder hun sprookjesboek en vervolgens hun primitieve voortplantingsdrift een beetje binnen de perken houden.

Daarom zouden ze maar beter helemaal geen kinderen meer mogen fokken, die eencelligen die zich hun hele miezerige bestaan angstvallig samen met de rest van hun slaafse fok kudde comformeren aan een waardeloos sprookjesboek, dan roeit dat godsdienstwaanzinnige inteelt zichzelf binnen niet al te lange tijd uit!
Oud 5 mei 2005, 15:23   #168
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Wat evenwel nog niet betekent dat het aanvaardbaar is. Gelukkig is het zo dat de natuur zo in elkaar steekt dat homoseksuelen geen homoseksueel nageslacht kunnen verwekken!
Nee, dat klopt, daar zorgen de heteroseksuelen voor. 8)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 16:11   #169
SPQA
Banneling

SPQA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Of hun kinderen meteen afnemen en aan een homo-koppel geven om het op te voeden. Zo heeft het kind tenminste nog kans op een normaal, gezond leven...
TIs maar wat je normaal noemt
SPQA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 17:11   #170
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

er zijn hier dus zes stemmers in totaal die rijp zijn voor de psychiatrie.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 17:58   #171
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

integenstelling tot pedofilie is homosexualiteit wel aanvaardbaar.

Indien mijn kind homo zou blijken te zijn zou ik het eerlijk gezegd het er een beetje moeilijk mee hebben maar dit wil niet zeggen dat ik dit als een ziekte beschouw.
Als 2 volwassen jongens van mekander houden en liefhebben en hierdoor gelukkig zijn dan is dit hun goed recht en wens ik hun veel geluk toe in het leven want liefde is datgene waarvoor we toch leven ,niet? En als dit tussen 2 mannen of 2 vrouwen of man en vrouw is maakt niet uit.

Maar wat mijn eigen kind zou betreffen zou ik het er even moelijk mee hebben, zeg maar even moeten aanpassen(wat normaal is denk ik) maar accepteren zou ik het zeker doen.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 18:38   #172
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
integenstelling tot pedofilie is homosexualiteit wel aanvaardbaar.
Waarom?
Oud 5 mei 2005, 18:41   #173
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Waarom?
Omdat het zich afspeelt tussen consenting adults en pedofilie niet. Pedofilie is per definitie verkrachting en derhalve een misdrijf. Daarom.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 5 mei 2005, 19:05   #174
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat het zich afspeelt tussen consenting adults en pedofilie niet. Pedofilie is per definitie verkrachting en derhalve een misdrijf. Daarom.
Niet akkoord.
Als een man van 25 jaar sex heeft met iemand van 15 jaar is hij in principe pedofiel... Als die van 15 jaar dat nu zelf ook wenst, kan je dit toch geen verkrachting noeme?
Oud 5 mei 2005, 19:13   #175
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke
Niet akkoord.
Als een man van 25 jaar sex heeft met iemand van 15 jaar is hij in principe pedofiel... Als die van 15 jaar dat nu zelf ook wenst, kan je dit toch geen verkrachting noeme?
Nee, iemand van 25 jaar die seks heeft met iemand van 15 jaar is geen pedofiel.

Citaat:
Oud 5 mei 2005, 19:22   #176
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Wie heeft er daarstraks "Man bijt hond" gezien??? Wat ik daar zag en hoorde tart alle verbeelding en deed mij kokhalzen van walging: een sterk staaltje homo-perversiteit in de rubriek "van mens tot mens": een fabrieksarbeidster wees een collega aan als homo. De man leek een dertiger en gaf toe als homo onder één dak te wonen en het bed te delen met twee andere, oudere homo's. Dit mocht hij vertellen op zeer luchtige toon alsof het de normaalste zaak van de wereld betrof terwijl deze ranzigheid werd verteld in een programma dat ook druk bekeken wordt door kinderen!!! De vrouwelijke collega vroeg of hij ze dan "beide tegelijk betrok bij het spel" of iets gelijkaardigs en hij antwoordde gevat: "Niet altijd, ze zijn ook niet steeds allebei binnen bereik, nietwaar?" of iets in die aard. SODOM EN GOMORRA!!! God, Allerhoogste, ik bid U, vernietig dit gespuis!!! En ik dacht dat polygamie strafbaar was in België onder gehuwde heterostellen! Wat moeten we hier dan mee aanvangen!!!

Ik doe een serieuze en plechtige oproep aan de Parketten van dit verdorven land om tegen zulke grove ontsporingen van de menselijke waardigheid vervolging in te stellen. Als dit niet binnen afzienbare tijd gebeurt overweeg ik te emigreren naar een ernstig land dat zich wel nog strikt houdt aan de leer van het goede, zuivere en goddelijke en zich niet inlaat met verval en een terugkeer naar het verdorven Pompeï van de schandknapen...

Als de machtigen der aarde niet willen ingrijpen dat is het laatste redmiddel de Almachtige daarboven die ook deze modderpoel zal opruimen zoals hij eens alle zondaars van dat lustoord Pompeï met één enkele lavastroom het zwijgen oplegde... Beste , de nostalgie wordt groter met de dag! Panzerpaus, doe iets voor we allemaal verdoemd zijn!!!
Oud 5 mei 2005, 19:28   #177
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Kan nochtans best wel eens leuk zijn, zo'n triootje...

Citaat:
Oud 5 mei 2005, 19:29   #178
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Wie heeft er daarstraks "Man bijt hond" gezien??? Wat ik daar zag en hoorde tart alle verbeelding en deed mij kokhalzen van walging: een sterk staaltje homo-perversiteit in de rubriek "van mens tot mens": een fabrieksarbeidster wees een collega aan als homo. De man leek een dertiger en gaf toe als homo onder één dak te wonen en het bed te delen met twee andere, oudere homo's. Dit mocht hij vertellen op zeer luchtige toon alsof het de normaalste zaak van de wereld betrof terwijl deze ranzigheid werd verteld in een programma dat ook druk bekeken wordt door kinderen!!! De vrouwelijke collega vroeg of hij ze dan "beide tegelijk betrok bij het spel" of iets gelijkaardigs en hij antwoordde gevat: "Niet altijd, ze zijn ook niet steeds allebei binnen bereik, nietwaar?" of iets in die aard. SODOM EN GOMORRA!!! God, Allerhoogste, ik bid U, vernietig dit gespuis!!! En ik dacht dat polygamie strafbaar was in België onder gehuwde heterostellen! Wat moeten we hier dan mee aanvangen!!!

Ik doe een serieuze en plechtige oproep aan de Parketten van dit verdorven land om tegen zulke grove ontsporingen van de menselijke waardigheid vervolging in te stellen. Als dit niet binnen afzienbare tijd gebeurt overweeg ik te emigreren naar een ernstig land dat zich wel nog strikt houdt aan de leer van het goede, zuivere en goddelijke en zich niet inlaat met verval en een terugkeer naar het verdorven Pompeï van de schandknapen...

Als de machtigen der aarde niet willen ingrijpen dat is het laatste redmiddel de Almachtige daarboven die ook deze modderpoel zal opruimen zoals hij eens alle zondaars van dat lustoord Pompeï met één enkele lavastroom het zwijgen oplegde... Beste , de nostalgie wordt groter met de dag! Panzerpaus, doe iets voor we allemaal verdoemd zijn!!!
Het is wel grappig hoe je er steeds van die "weetjes" weet tussen te gooien ( Pompei ); iets wat je ongetwijfeld doet om te tonen hoe onderlegd je wel bent in de Klassieke Oudheid. ( je privé-bibliotheek weetje wel ) Helaas, het is zo doorzichtig als wat.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 19:30   #179
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Wie heeft er daarstraks "Man bijt hond" gezien??? Wat ik daar zag en hoorde tart alle verbeelding en deed mij kokhalzen van walging: een sterk staaltje homo-perversiteit in de rubriek "van mens tot mens": een fabrieksarbeidster wees een collega aan als homo. De man leek een dertiger en gaf toe als homo onder één dak te wonen en het bed te delen met twee andere, oudere homo's. Dit mocht hij vertellen op zeer luchtige toon alsof het de normaalste zaak van de wereld betrof terwijl deze ranzigheid werd verteld in een programma dat ook druk bekeken wordt door kinderen!!! De vrouwelijke collega vroeg of hij ze dan "beide tegelijk betrok bij het spel" of iets gelijkaardigs en hij antwoordde gevat: "Niet altijd, ze zijn ook niet steeds allebei binnen bereik, nietwaar?" of iets in die aard.
Wat is er nu mis aan een 'menage a troi' relatie, hij is niet de enige hoor.8)

Laatst gewijzigd door Andro : 5 mei 2005 om 19:30.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 19:30   #180
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, iemand van 25 jaar die seks heeft met iemand van 15 jaar is geen pedofiel.
En als die 14 jaar is?
En als die 13 jaar is?
En wat met 12?
En wat met 11?

En wat als die er ook mee akkoord gaan? Vanaf welke leeftijd vind je dat ze geen beslissingsrecht meer hebben? En waarom?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be