![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mijn kind homo | |||
Het geluk van mijn kind komt op de allereerste plaats en ik gun het hem/haar van harte |
![]() ![]() ![]() |
44 | 72,13% |
ik zou het aanvaarden want het is het geluk van mijn kind maar ik zou het er best moeilijk mee hebben |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,39% |
mijn kind homo???? Buiten ermee, geen homo's in mijn huis (lees: ik ben dus een onmens) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,92% |
ik zou er mee naar de psycholoog, psychiater,... etc. gaan. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,56% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Ik moet dringend de redactie van de Dikke Van Dale contacteren met het verzoek een nieuw woord op te nemen: het "holebi-vraagstuk". Ja, er bestaat een fameus "holebi-vraagstuk" dat schreeuwt om een oplossing. Uiteindelijk (misschien over pakweg tien, twintig ten laatste dertig jaar) zal de oplossing zich gewoon opdringen aan de mensheid en zal er niet meer over gedebatteerd worden; de oplossing zal gewoon unaniem zonder protest uitgevoerd worden, met Duitse grondigheid. Want besef:
Beslissingen worden nooit genomen door deelnemers aan oeverloze debatten als dit maar door uitvoerders die weten van aanpakken en geleid worden door de Heilige Drievuldigheid... De geschiedenis toont dit aan, keer op keer, zonder verpinken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De conclusie van dit topic : wij mogen uw ziekte ( ![]() Jullie argumenten zijn en blijven immers even waardeloos als die van ons. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Burger
|
![]() pffft oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld worde
en met de zelfde maat als dat gij meet zult gij gemeten worden Er is dringende nood aan een Nieuwste testament of zo na het OT en het NT. Deze keer kan ik het echter beter zelf eens schrijven. Maar ik kan niet goed schrijven, ben eerder een spreker. Een mens zou op de duur al bang worden om nog iets te zeggen.
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 5 mei 2005 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is dat serieus schandalig. Als pedofilie hetzelfde is als homofilie, dan maakt dat dus dat het even erg is als je 14-jarige dochter vrijt met haar 14-jarig vriendinnetje en daar enorm gelukkig mee is, dan dat een ouwe perverte zak van 50 jaar je 14-jarige dochter verkracht en beschadigd voor het leven.
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk kunnen we ook zeggen dat op commando van waardeloze sprookjesboeken, gelovige hetero`s fokken als konijnen waardoor de wereld opgescheept zit met overbevolking, drukte en stress, woningnood, honger, milieu vervuiling en daaruit voortkomende natuur rampen, incest en kindermishandeling en de daaruit voortkomende trauma`s, depressies, godsdienstwaanzin waaronder mensen gebukt gaan, oorlogen die de laatste 2000 jaar door invloed van die fascistische sprookjesboeken zijn uitgevoerd enz. Eigenlijk kun je zeggen dat we al die ellende aan hen hebben te danken, want blijkbaar kunnen ze niet zelf denken zonder hun sprookjesboek en vervolgens hun primitieve voortplantingsdrift een beetje binnen de perken houden. Daarom zouden ze maar beter helemaal geen kinderen meer mogen fokken, die eencelligen die zich hun hele miezerige bestaan angstvallig samen met de rest van hun slaafse fok kudde comformeren aan een waardeloos sprookjesboek, dan roeit dat godsdienstwaanzinnige inteelt zichzelf binnen niet al te lange tijd uit! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() er zijn hier dus zes stemmers in totaal die rijp zijn voor de psychiatrie.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Staatssecretaris
|
![]() integenstelling tot pedofilie is homosexualiteit wel aanvaardbaar.
Indien mijn kind homo zou blijken te zijn zou ik het eerlijk gezegd het er een beetje moeilijk mee hebben maar dit wil niet zeggen dat ik dit als een ziekte beschouw. Als 2 volwassen jongens van mekander houden en liefhebben en hierdoor gelukkig zijn dan is dit hun goed recht en wens ik hun veel geluk toe in het leven want liefde is datgene waarvoor we toch leven ,niet? En als dit tussen 2 mannen of 2 vrouwen of man en vrouw is maakt niet uit. Maar wat mijn eigen kind zou betreffen zou ik het er even moelijk mee hebben, zeg maar even moeten aanpassen(wat normaal is denk ik) maar accepteren zou ik het zeker doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Als een man van 25 jaar sex heeft met iemand van 15 jaar is hij in principe pedofiel... Als die van 15 jaar dat nu zelf ook wenst, kan je dit toch geen verkrachting noeme?
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Wie heeft er daarstraks "Man bijt hond" gezien??? Wat ik daar zag en hoorde tart alle verbeelding en deed mij kokhalzen van walging: een sterk staaltje homo-perversiteit in de rubriek "van mens tot mens": een fabrieksarbeidster wees een collega aan als homo. De man leek een dertiger en gaf toe als homo onder één dak te wonen en het bed te delen met twee andere, oudere homo's. Dit mocht hij vertellen op zeer luchtige toon alsof het de normaalste zaak van de wereld betrof terwijl deze ranzigheid werd verteld in een programma dat ook druk bekeken wordt door kinderen!!!
![]() ![]() Ik doe een serieuze en plechtige oproep aan de Parketten van dit verdorven land om tegen zulke grove ontsporingen van de menselijke waardigheid vervolging in te stellen. Als dit niet binnen afzienbare tijd gebeurt overweeg ik te emigreren naar een ernstig land dat zich wel nog strikt houdt aan de leer van het goede, zuivere en goddelijke en zich niet inlaat met verval en een terugkeer naar het verdorven Pompeï van de schandknapen... Als de machtigen der aarde niet willen ingrijpen dat is het laatste redmiddel de Almachtige daarboven die ook deze modderpoel zal opruimen zoals hij eens alle zondaars van dat lustoord Pompeï met één enkele lavastroom het zwijgen oplegde... Beste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan nochtans best wel eens leuk zijn, zo'n triootje...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 5 mei 2005 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
En als die 13 jaar is? En wat met 12? En wat met 11? En wat als die er ook mee akkoord gaan? Vanaf welke leeftijd vind je dat ze geen beslissingsrecht meer hebben? En waarom?
![]() |