![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarop is de stelling dat de overheid iedereen moet helpen en het individu niet, dan nog gebaseerd? Egidius |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#163 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U doet er IMHO goed aan de dingen iets minder lapidair neer te schrijven. Citaat:
Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 14 mei 2005 om 17:33. |
||
![]() |
![]() |
#164 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan nog beweren dat u geen communist bent. Of bent u misschien anarchist? |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Nationaliteit is echt wel nikszeggend, en staat zeker niet gelijk aan het aannemen van rechten en plichten zoals u beweert. Kijk, ik heb een tijdje in het buitenland gewoond. Denkt u nu echt dat ik de nationaliteit diende te hebben om mij aan te passen aan de daar heersende rechten en plichten? Bijlange niet. Trouwens, waarom verzuimt u nu weeral te antwoorden of de VS wel had mogen bestaan volgens uw theorietjes? |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
zoals een groot dichter ooit schreef: "Spreek ik mezelf tegen? Goed dan, ik spreek mezelf tegen. In mij is plaats voor meer dan één gedachte" |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Daar zit dus het verschil tussen overheid en individu. U stelt dat deze middelen eigendom worden van de staat, ik niet. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet me bijgevolg ook te melden wanneer u uw vertoning voor een of ander politiebureau zult doen. Ik wil dat graag zien! |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie hoegenaamd niet in wat de onafhankelijkheidsstrijd van de Amerikanen hier komt doen. Daarvoor zult u het toch wat heel wat beter moeten uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens de belastingen geïnd zijn, worden dat middelen van de overheid. Niet langer beschikken de vroegere bezitters het recht om die middelen te gebruiken naar hun believen, maar is de nieuwe bezitter de rechtmatige bezitter en beheerder van deze financiële middelen. |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat een bepaald iets (in casu nationaliteistverwerving in USA) op dit moment zo is, dat het ook juist is! Als u echt zo denkt, getuigt dit van een enorm defaitisme langs uwerzijde. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb u al tweemaal gevraagd (nu voor de derde keer) of de VS onafhankelijk hadmogen worden van GB. Het gaat hier om het principe van 'no taxation without representation' die u beschouwd als onbelangrijk, maar waarop wel de onafhankelijkheid van de VS is gebouwd. Antwoord graag. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Getrouwheid aan de staat als voorwaarde voor de nationaliteitsverwerving bestaat trouwens in nog een hele reeks andere landen. In West-Europa is dat bijvoorbeeld ook IJsland, Griekenland, Finland. Dit gaat trouwens ook niet over gelijk of ongelijk, maar over de beschrijving van de feiten zoals ze zich voordoen. U ideologiseert echter vanuit uw eigen, afgesloten ivoren toren en huldigt beginselen die totaal niet toegepast worden in de werkelijkheid. En daar bovenop herhaalt u als een papegaai voortdurend dat de anderen ongelijk hebben, terwijl die laatste stellingen bevestigd worden door de werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#180 | |