![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook Bokrijk heeft publiciteit nodig om te overleven. Bovendien vind ik dat je na een heel jaar feestelijkheden te hebben georganiseerd je nu eindelijk eens de anderen dit pleziertje mag gunnen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 mei 2005 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga je raad ter harte nemen, Raf. Ik heb me kostelijk geamuseerd en ik hoop van jou hetzelfde, maar nu moet ik dringend wat aan het werk. Tot straks! Egidius |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 mei 2005 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes : ik heb geen problemen met het homo-huwelijk want 'indifferent'..
![]() |
#172 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
![]() Citaat:
Terzijde: het gaat hier over de Rand = Halle-Vilvoorde. Citaat:
Stel dat er in de Zevenborrestraat in Zwijzegem-Kapelle ook meer franstaligen dan nederlandstaligen wonen. Moet die straat dan ook maar meteen bij het kiesarrondissement BHV gevoegd worden? En zo neen, waarom niet? Conclusie: wat een onzin is dat toch allemaal? En dat allemaal om de middeleeuwse priviliges van enkele tienduizenden burgers ten allen prijze te kunnen behouden. Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 16 mei 2005 om 16:16. |
||
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Bij de instelling van de faciliteiten vormden de Franstaligen een grote minderheid in de 6 bewuste gemeenten ... vandaag de dag vormen de Vlamingen een kleine minderheid ...
![]() |
#176 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Egidius]
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 mei 2005 om 16:38. |
||
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 mei 2005 om 16:47. |
|
![]() |