![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
jij hebt niets op de site staan...
![]() |
#164 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dank U voor het advies: ik zal het, met graagte, ter harte nemen!!! Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 22 mei 2005 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard begrijp ik dat dat heel moeilijk wordt, tegenover iemand die, beargumenteerd, aantoont dat het hoog tijd voor iemand die het heel serieus meent... Gedaan dus met de studentikoze grappen van de bUB.... |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U treft mij hier online, dus lijkt me dat de ideale plaats om mij dié vragen te stellen, dewelke U bezig houden. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik had eigenlijk niet anders verwacht. Maar het zou mooi zijn, moest iemand van jullie partij - vooral Hans lijkt mij daarvoor goed geplaatst - eens probéren van wat onderbouwde tegenargumenten te geven, waarom men op de BUB zou moeten stemmen.... Nu weet ik wel dat het van mij enorm naief is om te denken dat de BUB met onderbouwde argumenten zou komen... Daarin ligt ook de reden waarom ik gekozen heb om mij niet bij jullie aan te sluiten: Gebrek aan visie en vooral: gebrek aan rechtlijnigheid! |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu eigenlijk doet dit niet terzake: Zijne Heiligheid, de Dalai Lama heeft geschreven in zijn richtlijnen voor het leven in de 21ste Eeuw: "Sometimes, not getting what you want, may be a stroke of luck" Als ik zie hoe jullie de politieke realiteit proberen aanpakken: dan prijs ik me gelukkig dat ik geen onderdeel ben van jullie partij: de beste manier om je volledige geloofwaardigheid levenslang te verbranden! Enfin: mijn dank aan Ludo om mij niet te aanvaarden: Hij heeft mijn geloofwaardigheid gered. Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 22 mei 2005 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() BUB bood u aan om na het LA-debacle van BUB lid tet worden. U wilde dit enkel indien u het lijsttrekkerschap voor Antwerpen kreeg. BUB zag dit niet zitten, omdat u nieuw was, de partij nog niet echt kende. Wat Ludo er door u continu bij wordt betrokken, gaat er bij mij niet in... Ludo is niet eens lid van BUB... Maar goed: een inhoudelijke vraag, met een persoonlijke noot. in uw programma pleit je voor het traditionele gezin: mama + papa + kindjes allemaal onder hetzelfde dak. Ik heb zo het gevoel dat ik die stelling net wat hypocriet vindt, als ze van u komt.
![]() |
#174 |
Staatssecretaris
|
![]() en toen was rudy offline
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mooi debat tussen de Belgische 'uniërs' en de Nationale 'uniërs'.
Wat zouden jullie België unitair kunnen maken als jullie het onder mekaar nog niet eens kunnen worden... ![]()
#176 |
Staatssecretaris
|
![]() veertig minuten later...
#177 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#178 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]()
#179 |
Staatssecretaris
|
![]() We zullen hem wel temmen, de valse vlaamse leeuw
Al dreigt hij onze vrijheid, met kluisters en geschreeuw De Belgen overwinnen, die Flamen zullen gaan Het laffe leeuwtje vlucht nu, we konden hem verslaan Hij zal niet wederkomen, zolang een Belg nog leeft, Zolang een Belg kan vechten, is’t Leeuwtje dat hier beeft Zolang een Belg kan vechten, is’t Leeuwtje dat hier beeft De driekleur wappert hevig, en fier in Brussel Stad Nationalisme is geweken, we hebben het gehad. Ons België ligt weer vredig, en rustig op de kaart We hebben met veel vechten, de vrijheid weer vergaard Hij zal niet wederkomen, zolang een Belg nog leeft, Zolang een Belg kan vechten, is’t Leeuwtje dat hier beeft Zolang een Belg kan vechten, is’t Leeuwtje dat hier beeft De Brabanconne klinkt heftig, uit mond van vrouw en kind Het land is nooit zo hevig, zo hevig nog bemind. De Flamen zijn geweken, langs het hazepad Die vlucht die geeft ons blijdschap, die vlucht die geeft ons kracht Hij zal niet wederkomen, zolang een Belg nog leeft, Zolang een Belg kan vechten, is’t Leeuwtje dat hier beeft Zolang een Belg kan vechten, is’t Leeuwtje dat hier beeft We spreken onze talen, als wirwar door elkaar Maar we doen ook moeite, begrijpen we mekaar. De strijd is nu gestreden, hij is voorgoed voorbij En België is ons landje, van hem, van haar, van MIJ Hij zal niet wederkomen, zolang een Belg nog leeft, Zolang een Belg kan vechten, is’t Leeuwtje dat hier beeft Zolang een Belg kan vechten, is’t Leeuwtje dat hier beeft
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat: