![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken geen Arabisch, gij wel??? Ik ken wel een aantal Moslims, gij ook??? Ik heb wel nog altijd geen uitleg op het feit dat "Moslims" en "Christenen" op ethisch vlak eigenlijk niet veel van elkaar verschillen. Toeval?
![]() |
![]() |
#163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Zoals ik al zei, is de Bijbel evengoed als gedateerde mythologie te verwerpen. Maar wij hebben dat hier al grosso modo 200 jaar geleden gedaan, voor de Islamieten leeft dat nog 100 %. Uiteraard staat er in de Bijbel even grote onzin als in de Heilige Q'oran... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Zelfs in België zwaait men er nog mee, kijk gewoon naar onze debatten over ethische kwesties. Laten we dus stoppen met die hypocrisie en schijnheiligheid (nog een Bijbelse woord): dat er zaken in de Koran zitten die niet door de beugel kunnen, volledig meer akkoord, maar dat daardoor alle Moslims criminelen zijn, is nog iets anders.
![]() |
![]() |
#166 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet heus wel dat crmineel gedrag niet door de huidskleur wordt bepaald maar wat ik ervan denk zal concreet niets veranderen aan het stemgedrag van wie dan ook. Je mag elke Blokker nog kunnen overtuigen dat men geen crmineel is omdat men allochtoon is, dan nog gaan zij op het Blok stemmen omdat zij de kutmarrokanen weg willen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En dat men dan naar de kern van het debat gaat: de aanpak van criminaliteit door onze regering. En in het kader van dit debat zal natuurlijk de vaststelling op tafel komen dat er veel allochtone gedetineerden zijn, zoals er veel drugsverslaafden zijn, mannen, mensen van lagere sociale afkomst, en weet ik nog wat.
![]() |
![]() |
#168 | ||
Partijlid
|
![]() [quote=Diego Raga]
Citaat:
Citaat:
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=L’ intérêt flamand]
Citaat:
Kijk flamand, ofwel bent U een moslim en dan begrijp ik uw houding en standpunten hoewel ik ze persoonlijk niet aanvaard of goedkeur. Ons beider recht. Indien U echter géén moslim bent doch een zelfverklaarde liberaal, sta me dan toe mij af te vragen hoe U de positie van de vrouw tout court binnen de islam tout court, kunt aanvaarden en zelfs verdedigen op een manier die vloekt en breekt met de door U uitgeschruwelde liberale ondertekst in uw postings. Of maakt die 'vieze democratische bril' U plots wat bijziender ? Hoe dan ook, zelfs met behulp van de Huble-ruimtetelescoop zult U geen antwoord kunnen vinden of verzinnen op mijn reeds herhaalde verzoek: [size=1]Edoch, U als moslim-kenner, zult mij hopelijk spoedig van m'n door uzelf toegeschreven 'superioriteitsgevoel'' kunnen afhelpen door, met of zonder gegoogel, een half dozijn (ik noem maar wat) wetteksten en/of voorschriften uit de koran en aanverwante schrijfsels te tonen die, door een democratische bril bekeken, enigzins matchen met het Charter of simpelweg de Belgische wetgeving inzake. Ik wacht. [/size] Daarom vermoed ik dat U een hypocriet bent van het zuiverste water óf U weet zich in uw werk-leefmilieu (politiek?) omringd door PC 's en/of 'democratische' moslims zodat U, vervuld van misplaatste zelftrots en zonder er blijkbaar erg in te hebben, ongemerkt bent gepromoveerd tot de status van Dhimmie. Must feel great !! Ciao. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 juni 2005 om 19:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Ciao.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 juni 2005 om 20:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Burger
|
![]() Het is ditmaal niet het op zijn (s)links geschreven raksist, fakcist, neo-nazi, maar de reactie is wel even dom: (citaat) ''Ik pleit voor een harde aanpak van de criminaliteit. In deze: het recidiverende racisme van het VB''. Deze Heer van stand vraagt u: ''Bezit u in uw denkraam niet meer fantasie Tom Poes''.
Ik bewonder uw eigendunk. Indirect zegt u namelijk dat in uw land meer dan een miljoen kiezers gek is. Dat moet heerljk zijn voor iemand die geen steekhoudende tegen-argumentatie kan aandragen. Ga eens met een aantal VB-ers in discussie en ik weet wie het verliest op basis van feitenkennis. U kunt het ook voorzichtig aan proberen en met Opa Cor in discussie gaan..... ![]() Cor Schorel[edit] [size=1]Edit:[/size]
_________________ LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS "Laten wij waken over de vrijheid van het spreken" Laatst gewijzigd door Esceha : 23 juni 2005 om 00:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Partijlid
|
![]() [quote=Diego Raga]
Citaat:
Citaat:
Vriendelijke groeten. ![]()
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() [quote=L’ intérêt flamand]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Onze zelfverklaarde moslimkenner denk dat hij ook maar iets van moslims afweet.
Kan je a.u.b. stoppen met hokjesdenken, er valt geen normale discussie met jou te voeren. FF in jouw taal zodat je het begrijpt Je lijkt wel een moslim! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() [quote=Mosasaurus]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Ruikend wat voor vlees er in uw en Co.'s kuipje ligt laat ik het hierbij en gun ik U en Co. de eer om met uw infantiele zelfingenomenheid en oeverloze gezwets het laatste woord te nemen in dit eenvoudige debat over de gelijkheid van man en vrouw tout court binnen de islam tout court. Succes ermee ! ![]() Ciao. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg mij uit hoe het zit met de gelijkhied van man en vrouw in andere godsdiensten. Ik verzoek u daarbij uw uitleg wel te baseren op heilige geschriften en niet met voorbeelden van democratische christenen/joden/hindoes/e.o. Democratische moslims bestaan er niet volgens u? Bewijs graag, en graag niet gebruik maken van heilige geschriften. Verder wens ik u veel plezier! Doei! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
|
![]() Citaat:
[size=3]En uwe koran ?[/size] Citaat:
Enneh...is het niet aan Ú om te bewijzen dat democratische moslims wél bestaan ? Daar ging het trouwens toch over ? Maar kom, uw volgende onvolwassen reply zal weerom naar goede gewoonte schitteren in een onbeduidende nietszeggendheid, slordig verpakt in rechtevenredige onbenulligheden. Ik had nét iets beter verwacht, jammer. ![]() Doet U vooral geen moeite hier nog op te replye. Ik bespaar ze alvast voor mezelf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De vraag leek mij nochtans simpel. Een analyse van de positie van de vrouw in de Bijbel, de Torah en in dat van de Hindoe's (daar ken ik niks van). Mogen vrouwen pastoor worden? Waarom bestaan er in Jerusalem bepaalde straten met voetpaden voor vrouwen, en voetpaden voor mannen? ![]() Citaat:
![]() Tiens, Koeweit heeft nu een vrouwelijke minister, waar zitten de vrouwen in de Vaticaanse "regering"???? En Turkije heeft al vrouwelijke eerste ministers gehad. België ook????
![]() |