![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bovendien heeft Michroscoop bij mijn weten geen enkele rechterlijke bevoegdheid.
Zelfs indien Lidi een misstap zou hebben gedaan bij de scheiding dan nog hebben haar kinderen en zijzelf recht op een job en een menswaardig bestaan. Totaal irrelevante prietpraat dus van mensen die denken dat ze rechterlijke bevoegdheden hebben omdat ze een beetje belastingen ( beweren ) te betalen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2005 om 14:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementslid
|
![]() @NonkelSwa
@Tantist @James @de opmerkzamen ... : James zegt het misschien nog het beste, tot hiertoe : Citaat:
"3 doppers onder één dak" en even later is het : "4 doppers onder één dak". Tantist, die "internetgeschiedenis" ... Nonkelswa, ook het VB onderkent ... mobiliteit en flexibiliteit ! Zeg swa redelijk blijven hé : - een heel "huis"gezin dat stempelt ... Zeg partijgenoot swa : - is de enige en uiteindelijke reden daarvan de streek van Maaseik ? Ja, watte ! Met alle Chinezen, maar niet met den Dezen ! Dju ... Dju ... James, Tantist, ... jullie maken bijna een woordenwisseling mee tussen partijgenoten. Wat ? Een meningsverschil tussen ... Blokkers ! 't Zal rap ende snel ende goed opgelost worden, want, wie roep ik ter hulp : thepiano !!! Een tijdje geleden was de thepiano werkloos; 18 lange maanden lang. Hij geraakte aan werk én in Koetjes en kalfjes, werd dat een topic, en ook ik feliciteerde hem voor zijn prachtige "zoekende" inspanning; dat is toch normaal ... Enige tijd later, werd, in het eerste onderdeel van ons forum, een topic geopend : Persoonlijke Aanvallen. In die topic vertelde deze "gewezen werkzoekende" : "Je denkt toch niet dat ik 18 lange maanden naar werk heb gezocht zeker ! De laatse van mijn werkloze weken heb ik één aanvraag gedaan via de VDAB en ik had werk." Wat je thepiano, enigszins kan verwijten, achteraf bekenen, is in Maaseik echter, naar mijn steeds bescheiden mening, echter wel en volledig én schandalig aanwezig : Profitariaat met een zéér grote P !!! Beste Groeten !
![]() |
![]() |
#163 | ||
|
![]() wel straf dat uitgerekend the piano de hete patatten uit het vuur moet komen halen inzake de onenigheid tss de VB ers.
enkele vragen voor predator. 1. Welke scholing heeft the paino ? 2. Welke ervaring kan hij voorleggen ? 3. Op het moment dat hij werk zocht - Was hij toen arm ( dwz kon hij zich deftig kleden, voeden, hij had in alle geval nog internet ( en ook de kennis om dat te gebruiken ( Lidi ook toegegeven )), moest hij huishuur betalen - of heeft die van daarvoor gepresteerd werk reeds een eigendom kunnen verwerven. er zullen in alle geval redenen geweest zijn waarom hij de eerste 18 maanden niet heeft gezocht naar werk (genoeg financiele reserve ? ). Kortom redenen genoeg om niet cultuurfascistisch iedereen klakkeloos over dezelfde kam te scheren lijkt me.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2005 om 15:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Staatssecretaris
|
![]() Armoede heeft ook zo haar goede kanten.
Stel je even voor dat er geen armoede meer bestond. Dan zouden er op slag een heleboel universitairen zonder werk komen te zitten. Laat ons misschien ook eens denken aan al die mooie gezinnetjes die niet meer op restaurant zouden kunnen gaan en niet meer 5 keer per jaar een transatlantische reis zouden kunnen boeken. Geen overlegvergaderingen meer, geen sociale promotie meer te behalen met het demonstreren van de kennis van de armoedeproblematiek, geen studies meer over aandachtsbuurten en achterstelling, geen vergelijkende onderzoeken meer over kinderen uit generatie-armoede-gezinnen enerzijds en de verminderde slaagkansen aan de verschillende universiteiten anderszijds. Beeld je het verlies van gespreksonderwerpen in in de betere cafés in de trendy buurten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementslid
|
![]() K... schreef :
Citaat:
Allez K, ruzie ... Maar eigenlijk niet slecht gevonden hé K. bij 2. K, ik meen dat hij zélf wel op die vragen zal antwoorden. Maar, véél (geld)reserve ? Dat betwijfel ik : scheiding + hertrouwen is niet gratis. bij 3. Kake, vergeet nu eens de grote woorden én : hebbes kake. Ik scheer niemand over dezelfde kam, maar ik, ik geef tenminste een : [size=3]concrete[/size] oplossing aan : (de computers) van de VDAB. Beste Groeten ! Naschrift. Misschien had ik beter comPuters geschreven !
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementslid
|
![]() Wreker schreef :
Citaat:
Inderdaad, Wreker : - armoedeproblematiek én laten we het er maar bij nemen : - allochtonenproblematiek verschaft vele, zogenaamd "goedmenenden" eigenlijk een job ! Beste Groeten !
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Vandaar een linkje http://forum.politics.be/showthread.php?t=30476 om u van dienst te zijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||||||
|
![]() Het ware "sociale" karakter van het Vlaams Belang komt hier bovendien in alle geval wel mooi en pijnlijk boven water drijven.
Zoals ik al zei eerst pakken ze de allochtone armen. en daarna is het de beurt aan de autochtone armen. Allochtonen ( joodse en indische diamanthandelaars bijvoorbeeld ) die rijk zijn, daar is het Vlaams Belang dikke vriendjes mee. Het Vlaams Belang is dus inderdaad van haar klassenindeling ( fascisme ) op basis van raciale gegevens afgestapt Het Vlaams Belang staat nu ( net zoals de rest, behalve extreem links ) een klassenindeling ( fascisme ) voor op basis van kapitaalkracht. Het Vlaams Belang is overduidelijk een neo-liberale partij. [size=3]Wie centen heeft heeft veel rechten. wie geen centen heeft heeft geen rechten[/size]. bedenking ? Dat is nu ook al zo ! ( wat gaat er dan veranderen als het VB aan de macht komt - de zoveelste stoelendans dus )[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2005 om 17:36. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verschiet U nu eerlijk echt dat U, met uw ingesteldheid, na een jaar zoeken geen werk gevonden hebt? U mag nog honderd jaar zoeken... De bazen zijn echt niet gek, hoor... Als U zelf schrijft dat U Uzelve niet zou aannemen, kan men dan verwachten dat anderen dat doen?... Die draad bewijst perfect dat, als men echt niet wil werken, men inderdaad geen werk vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ik bedoel maar als LIDI tevoren 860 € + 650 € dop voor haar en haar kinderen kreeg + 300 € kindergeld + 400 € alimentatie( dat zijn realistische bedragen) komen we aan 2210 € zegge 89.151 oude franken wat toch niet slecht is om geen klap uit te voeren dacht ik zo. Heel wat zelfstandigen die 100 uur per week werken moeten het met heel wat minder stellen en hebben daar dan nog de hele administratieve rompslomp boven op terwijl een stempel-gezin gewoon moet wachten tot het geld binnenkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En neen van 2200 € per maand moet ge geen patatten in uw afwasbak gaan kweken, dan kunt ge zelfs nog elke dag op café. Zoals vele werklozen doen overigens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||||||
|
![]() Citaat:
Graag gedaan ![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2005 om 17:56. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Er doet zich echter nu een probleem voor in het gezin van Lidi - een probleem dat er concreet op neer komt dat men daar moet gaan leven in mensonwaardige omstandigheden. Stel dat uw argumentatie klopt ? is dat dan een reden om te rechtvaardigen dat Lidi nu verder maar content moet zijn met een mensonwaardig bestaan ( een inkomen waarmee ze hun basisbehoeften niet kunnen dekken ) ? Als het bovendien klopt dat er bij de VDAB 45000 openstaande vacatures zijn. Hoe komt het dan dat er hier niks concreets gemaakt kan worden. In plaats van te bekvechten zouden we toch beter dat doen - niet ? Vind er iemand ( van het VB of niet ) een concrete voor Lidi en haar kinderen haalbare vacature - dan zetten jullie ons te kakken. Kunnen jullie dat niet - dan mogen jullie nog zoveel lullen als je wilt .... dan is toch bewezen dat de vooroordelen omtrent de al of niet werkbereidheid van Lidi en haar gezin niet kloppen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2005 om 18:13. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Allemaal dingen die we moeten weten om een job te vinden hé. Stel ik vind een job voor Lidi in het Waasland? Wat gaat ze dan doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||||||||||||
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat verhuizen niet tot de opties behoort 1. kan je je al afvragen of dat een vereiste kan zijn ( staat niet in de grondwet ) 2. Stel dat ze dat wel wilt - verhuizen kost veeel geld. ( zeker zonder eigen vervoer ) men moet een nieuw huis huren ( meestal wordt het altijd duurder omdat een huis dat je al jaren huurt alleen maar met de index naar omhoog kan gegaan zijn.) nNog een reden om niet te verhuizen is bovendien het risico op een veel groter sociaal-economisch isolement ver weg van familie en vrienden. Ik denk dat werken in ploegen zeker voor haar kinderen geen probleem zal zijn. Lidi heeft als ik het goed voor heb geen diploma en haar kinderen hebben een ASO-diploma ( dus geen technisch diploma) We zoeken dus concreet naar een vacature voor 2 ( eigenlijk ) ongeschoolde jongeren en een ongeschoolde dame van begin 50 jaar in de regio Maaseik. Mijn oprechte dank voor uw ernstige vragen over deze ernstige situatie[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2005 om 18:42. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||||
Parlementslid
|
![]() Beste King...
Ik heb de aangegeven thread gelezen, die ik ten andere al kende. Merci. Mag ik er je aandacht op vestigen dat er nog altijd meerdere vragen in die "draad", aan jouw persoon gericht, nog steeds niet beantwoord zijn ? Om je te helpen, Zwarte karper, vroeg je : Citaat:
... NON ? Beste Groeten ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 30 mei 2005 om 19:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
bovendien moet je niet weglopen van vacatures waar om ervaring gevraagd wordt. gebrek aan ervaring kan weggewerkt worden door gedrevenheid. 1 Stadswacht bij Stad Maaseik in Maaseik 2 Verkoper ![]() bij VEDIOR INTERIM in MAASMECHELEN 3 Chauffeur C of CE - Kinrooi ![]() bij t-interim Bree in KINROOI 4 COMMERCIEEL MEDEWERKER (M/V) ![]() bij ACCENT SELECT SERVICES in regio Maaseik 5 storingstechnieker ![]() bij Randstad Belgium nv in EISDEN 6 Bekister ![]() bij Randstad Belgium nv in regio Maaseik 7 Ervaren stikster ![]() bij Randstad Belgium nv in EISDEN 8 Arbeider - Maaseik ![]() bij t-interim Bree in MAASEIK 9 Studente verkoop juli/aug/sept. ![]() bij VEDIOR INTERIM in MAASMECHELEN 10 Stikster met ervaring ![]() bij UNIQUE INTERIM in regio Maaseik 11 Schoonmaakster bij ASAP interim in MAASMECHELEN 12 Receptionist (met achtergrond automechanica) ![]() bij KONVERT INTERIM in MAASMECHELEN 13 KAMERMEISJE bij KASTEEL WURFELD in MAASEIK 14 KELNER bij SCHOLTISCH EYCK in NEEROETEREN 15 Onderhoudsmechanicien ![]() bij KONVERT INTERIM in MAASMECHELEN 1 Stadswacht bij Stad Maaseik in Maaseik 2 Verkoper ![]() bij VEDIOR INTERIM in MAASMECHELEN 3 Chauffeur C of CE - Kinrooi ![]() bij t-interim Bree in KINROOI 4 COMMERCIEEL MEDEWERKER (M/V) ![]() bij ACCENT SELECT SERVICES in regio Maaseik 5 storingstechnieker ![]() bij Randstad Belgium nv in EISDEN 6 Bekister ![]() bij Randstad Belgium nv in regio Maaseik 7 Ervaren stikster ![]() bij Randstad Belgium nv in EISDEN 8 Arbeider - Maaseik ![]() bij t-interim Bree in MAASEIK 9 Studente verkoop juli/aug/sept. ![]() bij VEDIOR INTERIM in MAASMECHELEN 10 Stikster met ervaring ![]() bij UNIQUE INTERIM in regio Maaseik 11 Schoonmaakster bij ASAP interim in MAASMECHELEN 12 Receptionist (met achtergrond automechanica) ![]() bij KONVERT INTERIM in MAASMECHELEN 13 KAMERMEISJE bij KASTEEL WURFELD in MAASEIK 14 KELNER bij SCHOLTISCH EYCK in NEEROETEREN 15 Onderhoudsmechanicien ![]() bij KONVERT INTERIM in MAASMECHELEN ...
![]() |
![]() |
#178 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |||||||||||||
|
![]() Citaat:
En toch moet je lekker betalen. Kan je lekker geen fuck tegen doen. zwijgen werken en afdokken dus. bovendien heeft de eerste de beste werkezel die zoiets IRL tegen mij zegt ook nog eens een klacht wegens smaad aan zijn werkezels-broek. gevolg nog meer betalen - nog meer werkezels frustratie nog vragen ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2005 om 20:03. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |