![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 | |||||
|
![]() Citaat:
Wel klopt het dat ik nog nooit een niet-moslim-Arabier persoonlijk heb ontmoet. Kun je een geschat percentage wellicht aanduiden?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 9 juli 2005 om 23:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Jjohan: probleem(pje) is dat Arabieren/Turken/Amazigh die ik persoonlijk ontmoet per se niet willen geloven dat ik uit vrije verkiezing Harbi ben. Misschien is dat onderdeel van aangeleerde tactiek.
![]() |
#166 |
Gouverneur
|
![]() Harb betekent oorlog...
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
"ongelovige(n)" of eventueel "vijand" (van het geloof); voor de verduidelijking (als er onvoldoende kennis van Nederlandse Taal heerst) zeg ik er wel kafir / kufar bij en daarmee ben ik ongeveer aan het eind van mijn inzicht in de cultuurvijandelijke talen. "Harbi" tref ik het meest aan ter onderscheiding van "zelfs niet" dhimmi, welke laatsten eventueel in leven mogen worden gelaten ....
![]() |
![]() |
#168 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | ||||
|
![]() Citaat:
Overigens: niet te veel illusies over "integratie" en zelfs / zeker niet in Frankrijk, als ik de berichtgeving zo bekijk. Je verdedigt wel erg de islam; ik doe dat niet met het christendom of enig overig -isme of -dom. Koran 109 blijkt steeds weer "taq�*a-voorbeeld" te zijn. Kan ook niet anders, tegenover 5:51 en hoofdstuk 9 (plus VELE aanhalingen meer, tegenover dat eenzame hoofdstukje 109). Uitgaande van de koran, kan ik niet anders dan de "betere" moslims als de VERKEERDEN te beschouwen. Volgens de koran immers, hebben ze de heilige plicht mensen zoals ik uit te roeien.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 10 juli 2005 om 01:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#171 |
Gouverneur
|
![]() Beste Willem, nog één ding: als kosmopoliet kant ik me tegen Uw politiek van grenzen sluiten. Als de Islam echt zo gevaarlijk is als U zegt, dan moet de Islam overal bestreden worden. Persoonlijk denk ik dat alleen alle fundamentalisten moeten bestreden worden. Het monotonotheïsme in het algemeen is een vloek voor de mensheid, maar wat zou de mensheid zonder vloeken zijn?
![]()
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Grenzen openen / sluiten telt alleen wederzijds tussen vergelijkbaar machtige staten.
Mekka is gesloten voor andersdenkenden; andersdenkenden heten harbi in de koran, of héél sommigen "dhimmi". Islam = discriminatie.
![]() |
#174 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat ik niet altijd zeker ben dat mijn humor als zodanig begrepen wordt, heb ik er maar liefst drie smilies aan toegevoegd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 10 juli 2005 om 12:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||||
|
![]() Citaat:
Hier nog wat verslag over een recente "culturele" ontwikkeling: http://www.createphpbb.com/phpbb/vie...wimdorsman#886[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 juli 2005 om 13:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Enne, euh, moet d�*t een bewijs voorstellen? ![]() En dit ook? ![]() een bericht 886 van een site van ene Dorsman:FF copy/paste: "De gebruikers hebben in totaal 865 berichten geplaatst" (waarvan [size=3]345 door Dorsman himself...)[/size] "We hebben 15 geregistreerde gebruikers" (oudste bericht op de site:20-4-2005) ik citeer Dorsman woordelijk:"[size=3]Stadsdeel voorzitter Verbeet is een grote gore laffe hond!"[/size] [size=3]Nu, ja, met dergelijke bronnen... ![]() Ik hoop dat deze post een grap is, anders maakt u zichzelf onsterfelijk belachelijk.... niet origineel, maar wel passend hier[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 juli 2005 om 15:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Filosoof: in de draad waarvan ik de link gaf staan berichten met bronvermelding.
Overigens ga ik er inderdaad van uit dat het officiële Nieuws in Nederland tamelijk betrouwbaar is; dat proces met de "vermoedelijke" moordenaar van Theo van Gogh lijkt mij niet gefaked.
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat die moordenaar een idioot is wist de wereld al langer, dank U |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Dat de verdachte een moordenaar is moet nog uit het proces blijken, maar "idioot" vernam ik niet uit de media en zowel hijzelf als deskundigen waar hij bij in observatie was/is achten hem volkomen toerekeningsvatbaar.
![]() |
![]() |
#180 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als die haven in antwerpen nu eens de lucht in vliegt ... ![]() |
|
![]() |
![]() |