![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Aparte continenten voor moslims en niet-moslims | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 30,56% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
50 | 69,44% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om permanente vrede te krijgen op deze planeet moeten we inderdaad continenten gaan opsplitsen op basis van culturele, etnische en raciale elementen. Binnen ieder continent kan men in volledige vrijheid zijn cultuur, godsdienst en tradities beleven. Dus er is volledige zelfbeschikkingsrecht voor de volkeren binnen een bepaald continent.
De aarde wordt opgedeeld in de volgende gebieden: * Het Europees Rijk + Rusland : enkel oorspronkelijke Europese godsdiensten zijn toegelaten: dus Rooms Katholieke Kerk, andere Christelijke kerken en ook de kleinere germaanse natuurgodsdiensten. Islam en Jodendom zijn in dit gebied strikt verboden ! Ook decadentie uit de VSA kan niet meer overwaaien naar dit gebied. Er wordt hier geleefd volgens de traditionele Europese volkscultuur. Er moet ook gestreefd worden naar een zo weinig mogelijk multiraciaal Europa. * De Arabisch-Islamitische Wereld die zich uitstrekt van Marokko in het westen tot de Filipijnen in het Oosten. In dit gebied is enkel de Islam toegelaten. De Arabisch-islamitische volkeren hebben totale vrijheid om godsdienst te beleiden tot zelfs de meest radicale vorm van de sharia toe. Zolang deze volkeren zo willen leven is dat voor mij als volksnationalist geen probleem. Zowel Europa als Amerika moet dit gebied met rust laten, in ruil daarvoor geen islam en islamterrorisme meer in Europa en Amerika ! Integendeel zelfs, als Europa en de leiders van de Arabisch-Islamitische wereld overeenkomen, kan er veel gemakkelijker een terugkeerbeleid ontwikkeld worden voor mensen die in dit gebied thuishoren. Bijvoorbeeld stel dat Europa goede contacten heeft met een radicaal islamitisch regime in Iran, in ruil voor vrede en eventueel handel, kunnen dan heel gemakkelijk illigale Iraniërs terug worden gestuurd naar hun eigen gebied. * Zwart Afrika: dit is het gebied voor onze zwarte medemens. Hier is de Islam en het jodendom strikt verboden en mogen er enkel traditionele Afrikaanse godsdiensen samen met het Christendom worden beleden. Er moet dus een terugkeerbeleid ontwikkeld worden voor blanke kolonisatoren aldaar, terwijl dat zwarten in Europa en Amerika worden teruggestuurd naar Afrika. * Latijns Amerika: met zijn eigen cultuur en godsdiensten (overwegend Rooms Katholiek) * Azië: alle landen die niet tot Islamitisch gebied behoren vallen onder dit continent met weer hun eigen cultuur en godsdiensten (Boeddhisme, Hindoïsme, enz...) * Noord Amerika: buiten het land Israël is dit het enige continent waar zionisme en jodendom zijn toegestaan ! Islam is hier verboden. Bijzondere regeling voor Palestina en Israël: * De westelijke Jordaanover, samen met het huidige Zuid-Israël en de gazastrook wordt Palestina en valt onder de Arabisch-Islamitische wereld. Palestina krijgt als hoofstad Gaza of Rammalah. * Het westen van het huidige Israël wordt Israël met hoofdstad Tel Aviv. Israël valt onder het bevoegdheid Noord Amerikaanse continent waar ze eigenlijk thuishoren * Tussen Israël en Palestina is er een smalle strook met alle heilige plaatsen erin, van Nazareth in het Noorden tot Jeruzalem en Bethlegem in het Zuiden. Dit gebied wordt onder het gezag van de Katholieke Kerk geplaatst. Dus valt dit gebied onder Europa. Zo kan je Joden en Islamieten scheiden, elk heeft er zijn eigen land en zo kunnen Christenen van over de hele wereld ongestoord op bedevaart gaan naar Jeruzalem, die dus in unicultureel Christelijk gebied zal liggen. De orde en veiligheid in deze kerkelijke staat wordt gevrijwaard door VN soldaten en de Zwiterse Wacht ! De grensovergangen tussen ieder continent moeten zwaar bewaakt worden door troepen uit de continenten zelf en door VN troepen, om terrorisme en immigratiegolven tegen te gaan. Tussen de continenten is uiteraard handel mogelijk en er moet nu eens eerlijke handel komen waardoor de arme gebieden zich economisch op eigen kracht kunnen herstellen. Ook gebieden die vluchtelingen terugnemen kunnen extra financieel gesteund worden. Belangrijk is wel dat de derde Wereld continenten er bovenopkomen waardoor potientiële immigratiegolven vanzelf verdwijnen. Nu gaan vaak de beste mensen naar Europa of Amerika studeren en werken, waardoor de Derde Wereld natuurlijk met armoede en honger achterblijft. In het systeem van gescheiden continenten kan dit niet meer. Voor permanente vrede is er dus een systeem nodig van gescheiden continenten op basis van cultuur, ras en godsdienst, waardoor de eigen cultuur, ras en godsdienst beschermd wordt binnen het continent. Handel en samenwerking tussen de verschillende continenten moet mogelijk zijn en vormt zo de sleutel tot permanente vrede op deze planeet ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 juli 2005 om 12:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op vakantie gaan naar een ander continent is uiteraard wel mogelijk, maar dan moet dat onder strikte voorwaarden gebeuren en met respect voor de heersende cultuur in het continent waar je op vakantie gaat. Dus Marokanen mogen hier op vakantie komen mits strikte voorwaarden en met respect voor onze cultuur terwijl wij naar Marokko op vakantie kunnen gaan en we ook hun cultuur aldaar respecteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wens een continent waar massavernietigingswapens mij nog mijn soortgenoten kunnen bereiken. Ik wens een continent zonder broeikasteffect nog radioactieve afval in de toekomst voor onze nazaten. Ik wens een continent waar de andere als een volwaardig deel van de mensheid en een meerwaarde beschouwd wordt. Ik wens een continent waar eenheid in verscheidenheid is. Bij wie kan ik hiervoor terecht ? Waar vind ik dergelijk continent ? Dit ontbreekt in uw 'spitsvondige' opsplitsing van de aarde en de wereldbevolking.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik wil liever in zo'n soort maatschappij wakker worden dan elke dag te moeten realiseren dat je helaas niet in een boze droom leeft die straks meteen over is. Multikul = misdaad + vervreemding. Laat ons een continent of wereldwijk voor de die-hard-multikullers maken in Noord-Amerika, waar 1% van de bevolking in de gevangenis zit. Kunnen dromers als jij daar naartoe zonder op ons "racisten" te moeten kijken. Iedereen tevreden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 2 juli 2005 om 22:19. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Criminaliteit was er altijd. Veertig jaar geleden, honderd jaar geleden, en ook binnen 20 of 40 jaar. De meeste allochtonen zijn geen criminelen. Jouw oplossing leidt tot veel meer geweld dan er nu in onze samenleving is. De dromer in dit verhaal ben jij! Maatschappelijke problemen lost men niet op door geestesconstructies die totaal los van de realiteit staan.
![]() |
![]() |
#171 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zie echt niet in waarom een opdeling van het werelddorp in aparte wereldwijken meer geweld zou opleveren dan in elke stad en staat de apartheid in te voeren. Erger dan de nachtmerrie van vandaag kan niet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 2 juli 2005 om 22:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jouw toekomst is oorlog Wreker. Persoonlijk zie ik het liever vreedzamer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De moord op Theo door de Hofstadt-groep was zeker geen oorlog?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 2 juli 2005 om 22:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men slaagt er in België niet een onnozel probleem als BHV op te lossen. Jij wil ons doen geloven dat men CONTINENTEN onder de volkeren gaat opdelen, honderden miljoenen mensen TEGEN HUN WIL deporteren, en dat op vreedzame wijze! Komaan, Wreker, jij ben intelligenter dan dat (geen ironie)!
![]() |
![]() |
#176 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Il wil je zelfs een reisje naar Irak of een ander oorlogsland naar keuze betalen om je te helpen uit je eigen nachtmerrie te ontwaken. Je bent niet meer redelijk..... maar was je dat ooit ? ![]() Zou dat eigenlijk geen goed idee zijn om aan hen die het hier werkelijk niet meer zien zitten een studiereisje aan te bieden ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 2 juli 2005 om 22:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En het gaat zeker niet over deporteren en al zeker niet over honderden miljoenen mensen. Waar je dat uithaalt moet je toch maar eens aantonen. In de eerste posts hier in dit topic is duidelijk iets heel anders gezegd door mij dan wat jij nu zit te beweren. Lees die nog maar eens rustig na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 2 juli 2005 om 22:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek de gegevens PER GODSDIENST op per continent, en verdeel dan deze continenten zonder honderden miljoenen mensen te moeten verplaatsen. En mensen massaal verplaatsen tegen hun wil, dat noemt men nu eenmaal deporteren, en dat gebeurt nooit vreedzaam. Wie hier tilt slaat ben jij, met dit soort gekke voorstellen. Ik blijf er rustig bij.
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Van iemand die met zo ideen op de proppen komt, weet men in ieder geval dat zijn denkvermogen zeer beperkt is. Het kan niet ruimer denken dan de eigen ik en de eigen 'juiste'.
|
![]() |
![]() |