![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Lokaal Raadslid
|
![]() het verwonderd mij dat de V R T niet verklaard dat er gezocht wordt in rechtse kringen.
![]() |
#162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bovendien vergis je je: de VRT heeft wel degelijk verklaard dat er in uiterst rechtse kringen wordt gezocht, nl. in Al Qaedakringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politiek corectheid wil zeggen dat men den problemen die gepaard gaan met al die "culturele verrijkingen" die u daar opnoemt minimaliseert, in het belachelijke trekt, of gewoon doodzwijgt, het resultaat van die mislijkmakende manier om onbekwaamheid en laksheid te camoufleren zien we vandaag weer eens vertaald in een berg lijken. En wat erger is, weer eens het doofpotiseren en in bescherming nemen van diegede die volledig achter die daders staan. Ik heb het nogal gezegd, ze gaan maar stoppen met hun zever, zolang wij niet minstens 100 keer zo hard terugslaan. Ik walg van die lafaards die nie met open vizier diegene aanpakken die ze vizeren, maar in de plaats daarvan weerloze burgers vermoorden die er ook geen fuck aan kunnen doen dat de dingen die gebeuren nu eenmaal gebeuren. Als ze dan toch vinden dat den Blair verantwoordelijk is voor hun miserie, wel dat ze dan gelijk grote jongens den Blair pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U interpreteert een ietsje teveel en u slingert beschuldigingen in het rond zonder ze te onderbouwen. Citaat:
U weet nog steeds geen argumenten aan tegen zijn stelling in te brengen. Het gaat er stilaan op lijken dat Geertje dus wel eens gelijk zou kunnen hebben. Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Kunt gij niet, als een echte man, die miserie als neveneffect van uw welvaart aanvaren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Gouverneur
|
![]() Egidius, U werkt op mijn zenuwen. Als Geertje bepaalde algemene uitspraken doet over de moslims en U zegt dat hij gelijk heeft, dan moeten jullie die uitspraken STAVEN. Zoniet zijn jullie alleen maar loos aan het schelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus, wie bedoel je dan meet "uiterst rechts"? Enne, ik wist niet dat ik het VB was...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 7 juli 2005 om 16:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Egidius is een ***KNIP*** die ***knip*** gedaan heeft, en een gevaar is voor ***knip*** En ik ben helemaal niet verplicht om dit te bewijzen, ik ben tenslotte niet verantwoordelijk voor egidius noch voor de strijd tegen laster en eerroof. Ter info: (De knips zijn autocensuur. Hebben dus helemaal niets te maken met "overtreden van forumregels" Vul gerust de smeerlapperij in die je zelf wilt, het doet er niet toe. Het hoeft immers niet gestaafd te worden.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan Laatst gewijzigd door L’ intérêt flamand : 7 juli 2005 om 16:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Sommigen van mijn discussiepartners in dat geval bezondigen zich kort daarna aan overtreding van de forumregels en krijgen dan een ban, maar daar durf ik geen verband mee zien. ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Heb je die knip er zelf ingezet of komt het echt van de mods? ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
"Dat is de algemeen aanvaarde opinie" "Wij vinden allemaal dat..." "Het is geweten dat..." "Studies wijzen uit dat..." Het gezagsargument is altijd fout, en er is een goede kans dat wat na de genoemde uitdrukkingen volgt, een leugen is. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ayatola Ghomeini Bin Laden Stalin Pol Pot en onze goeie vriend Mao, de massamoordenaar, gaan boos zijn dat ze niet in uw lijstje van beroepsdemagogen en massamoordenaars zijn opgenomen. De kiezer kiest, voor een bepaalde programma, leer dat aanvaarden, leer aanvaarden dat er mensen zijn die anders denken over uw "culturele verrijkingen"... Wij zien het anders, net zoals wij moeten aanvaarden dat jij het ook anders ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is? Baldrick: Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron. Blackadder III, ep.5 Laatst gewijzigd door Kayo : 7 juli 2005 om 16:28. |
|||||
![]() |
![]() |