![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Da's al een van de beste own-goals die ik op dit forum gelezen heb! ![]() [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 27 juli 2005 om 23:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Tora, bijbel, koran, de 3 hoofden van het beest.Hoevele doden zijn er reeds gevallen in name dezer boeken?Meer dan dat er vreemdelingen in belgie rondlopen.Een heel pak dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa is arm en we vertrekken met busladingen naar de Arabische landen, alwaar we rustig opgevangen worden, taallessen aangeboden krijgen, genieten van alle mogelijke sociale verworvenheden en extra subsidies krijgen om regelmatig Vlaamse pensenkermissen te kunnen houden en er onze Vlaamse café's te openen. Een deel arabieren zitten dan in sommige Europese landen om te zien of er nog wat te redden valt van de verloren gegane glorie. En dan gaan we effekes zeggen dat ALLE ARABIEREN uit Europa wegmoeten! Want anders laten we de ka'aba ontploffen een een aantal andere steden waar vooral veel slachtoffers kunnen vallen.(niet andersom zoals jij het hier stelt!) Ik vermoed dat Al-Qaeda zich op het volgende vers baseert: 9.[font=arial,helvetica][size=2]29.[/size][/font][font=arial,helvetica][size=2] Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn. [/size][/font] [font=Arial][/font] [font=Arial]Dit vers lijkt me ook heel toepasselijk:[/font] [font=Arial]8.[font=arial,helvetica][size=2]65.[/size][/font][font=arial,helvetica][size=2] O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen. [/size][/font] [/font]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ziieeeliig !!
![]() |
![]() |
#169 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(Vraagje, bent U van Gent?)[edit] [size=1]Edit:[/size]
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 29 juli 2005 om 15:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Burger
|
![]() De "右翼", de rechtervleugel zoals we ze hier noemen, zijn een zeer klein onofficieel groepje nationalisten, die vooral gericht zijn tegen de Koreaanse en de Ainu minderheden. Je zou ze Neo-Nazi's kunnen noemen. Het enige wat ze doen is pamfletten en folders ronddelen en soms eens protesteren. Veel haalt dat niet uit.
Hier heb je een foto; http://www.trekearth.com/gallery/Asi.../photo2793.htm Citaat:
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Het lijkt dus duidelijk (voorbeeld Japan) dat het voorkómen/beperken van "instromen" werkt tegen o.a racisme en/of culturele spanningen.
![]() |
#174 |
Burger
|
![]() Japan heeft nooit de vreemdelingenstroom beperkt, dat komt omdat Japan tot bijna 90 jaar geleden geïsoleerd was van de rest van de wereld.
![]() |
#175 | |||||
|
![]() Citaat:
Geldt bijvoorbeeld nog steeds de regel die ik vernam in de 60-er jaren dat geen Japans bedrijf voor meer dan 50% in buitenlandse handen mag zijn? Waarom dringen migranten overal binnen behalve in Japan? Hoe zit het daar met werkvergunningen, uitkeringen, subsidies voor instromers?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 29 juli 2005 om 17:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens triestig als je bedenkt hoe vriendelijk ze daar zijn en als je ziet hoe men vremde mensen hier behandeld.... Citaat:
![]() Ik had met een Gentenaar "the party of the century" in Tokio.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 29 juli 2005 om 17:14. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 | |||
Burger
|
![]() "Waarom dringen migranten overal binnen behalve in Japan?"
Ik weet niet waarom buitenlanders niet naar Japan komen. Zoals "Restons Courtois" het zegt, de taal speelt een zeer grote rol. Als je niet kunt lezen of spreken kan je niets. En ik verzeker je, het is zeker niet gemakkelijk om alle drie Kanji, Hirakana, en Katakana te leren. Ikzelf heb er zeker een paar jaar over gedaan. "Geldt bijvoorbeeld nog steeds de regel die ik vernam in de 60-er jaren dat geen Japans bedrijf voor meer dan 50% in buitenlandse handen mag zijn?" Ik ben geen expert, maar volgens mij niet. Mitsumi Heavy Industries is voor een overgroot deel in Duitse handen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik ben een KOE! Laatst gewijzigd door Noriko : 29 juli 2005 om 17:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||||
Burger
|
![]() Citaat:
Spreekt U misschien Japans ? 日本語を話すか。[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik ben een KOE! Laatst gewijzigd door Noriko : 29 juli 2005 om 17:34. |
|||||