Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 22 juli 2005, 12:35   #161
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Voor de rest is Feremans een tolerant, pluralistisch en constructief mens. Een echt zonnetje voor zijn omgeving...

Egidius
En laat me eerlijk zijn: mijn groupies deugen ook al niet
ericferemans is offline  
Oud 22 juli 2005, 13:25   #162
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
En laat me eerlijk zijn: mijn groupies deugen ook al niet
Van dezelfde kwaliteit als jouw discussie-talenten, dus...

Egidius
Egidius is offline  
Oud 22 juli 2005, 14:09   #163
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Een gezin waar moeder en vader aan de drank zijn en de vader zijn vrouw slaat en zijn dochters aanrandt, heeft meer te bieden?
Niet meer dan het kind te steken in een gezin ergens in Afghanistan tussen 2 oorlogvoerende clans...

Zo kan men blijven doordrammen..
Oud 22 juli 2005, 14:15   #164
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Niet meer dan het kind te steken in een gezin ergens in Afghanistan tussen 2 oorlogvoerende clans...

Zo kan men blijven doordrammen..
OK jij hebt dus liever dat het kind op zo'n manier zijn leven moet doorbrengen ipv dat het opgevoed wordt door 2 mama's of 2 papa's?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 22 juli 2005, 14:23   #165
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
OK jij hebt dus liever dat het kind op zo'n manier zijn leven moet doorbrengen ipv dat het opgevoed wordt door 2 mama's of 2 papa's?
Er is een overmaat aan kinderloze hetero-koppels die enthousiast uitkijken naar een adoptie-kindje. Echter door strenge regels, screening, en zelfs het doorspitten van financiele garanties voor dat kind, psychologische profiling van de ouders, endergerlijke, komen adoptiekinderen bijna altijd in zeer geschikte gezinnen terecht waar ze veel liefde en dankbaarheid ontvangen.

En het ziet er, gezien de dalende vruchtbaarheid in het Westen, er niet naar uit dat er vlug een tekort zou komen aan potentiele kandidaat-hetero-koppels voor adoptie.

Ik zie echt geen reden waarom we ook homo-koppels moeten overwegen. Geen reden, wat dan ook.
Oud 22 juli 2005, 14:26   #166
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
uiteraard niet. dat was cynisme.

Vermits bovenstaande, is er geen nood aan homo-koppels in te roepen om kinderen op te voeden. Dus moet men maar artificiele noden creeren door te opperen wat zou het beste zijn: ]"Een totaal uit de lucht gegrepen wantoestand] of een liefdevol homo-koppel?"

T'is bijna een nieuw soort grap
Oud 22 juli 2005, 15:43   #167
Postmoderne Flikker
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Er is een overmaat aan kinderloze hetero-koppels die enthousiast uitkijken naar een adoptie-kindje. Echter door strenge regels, screening, en zelfs het doorspitten van financiele garanties voor dat kind, psychologische profiling van de ouders, endergerlijke, komen adoptiekinderen bijna altijd in zeer geschikte gezinnen terecht waar ze veel liefde en dankbaarheid ontvangen.

En het ziet er, gezien de dalende vruchtbaarheid in het Westen, er niet naar uit dat er vlug een tekort zou komen aan potentiele kandidaat-hetero-koppels voor adoptie.

Ik zie echt geen reden waarom we ook homo-koppels moeten overwegen. Geen reden, wat dan ook.
Als men homokoppels toelaat kinderen te adopteren, zal het aantal koppels dat een kind wil adopteren natuurlijk toenemen, maar da's juist in het voordeel van het kind : door de grotere vraag kan er een strengere selectie gebeuren - en wees maar zeker dat er een heleboel homokoppels door zulk een selectie zullen komen, omdat de meeste homo's zowel geestelijk als fysiek als financieel meer dan in orde zijn, en zeker in staat zijn kinderen op te voeden.
Postmoderne Flikker is offline  
Oud 22 juli 2005, 15:46   #168
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Jezus Christus... doe toch geen moeite tegen Raven... alsjeblieft zeg.
Musketo is offline  
Oud 22 juli 2005, 15:49   #169
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

We kunnen erover blijven zagen,
maar ik zie echt geen reden waarom we homo-koppels zouden kunnen weigeren om een kind te adopteren. (Behalve godsdienstige, maar die zijn niet aan mij besteed, en die mogen niet aan de Staat besteed worden.)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 juli 2005, 18:46   #170
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Jezus Christus... doe toch geen moeite tegen Raven... alsjeblieft zeg.
Ondanks uw eigenaardige, wansmakelijke signatuur (tenzij ik die niet begrijp), hebt u gelijk met deze opmerking.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline  
Oud 23 juli 2005, 16:45   #171
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waar haalt Vanhecke het recht vandaan te zeggen dat dit haaks staat op wat het volk wil????
Zolang er geen referenda over zijn geweest: met even veel of even weinig recht als uzelf.
Rr00ttt is offline  
Oud 23 juli 2005, 16:54   #172
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Zolang er geen referenda over zijn geweest: met even veel of even weinig recht als uzelf.
Er zijn echter wel al enquëtes geweest, en die zeggen juist het tegendeel van wat Vanhecke beweert.

Frank Dane
Eternity is offline  
Oud 23 juli 2005, 16:56   #173
Musketo
Banneling

Standaard

Vanhecke heeft een mottige smoel. Hoe kan die dan gelijk hebben?
Musketo is offline  
Oud 23 juli 2005, 18:05   #174
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Dat m'n dan maar van vele zaken es een referenda houdt zodanig dat de puntjes eens duidelijk op de i kunnen gezet worden.
Nu ik ben er wat dit betreft al goed gerust in, een meerderheid heeft er geen problemen mee!

bartje is offline  
Oud 23 juli 2005, 18:08   #175
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat m'n dan maar van vele zaken es een referenda houdt zodanig dat de puntjes eens duidelijk op de i kunnen gezet worden.
Nu ik ben er wat dit betreft al goed gerust in, een meerderheid heeft er geen problemen mee!
jaja dat kennen we van uw soort...blaten over referenda si en la, en als het erop aankomt uw staart intrekken

haha
cashflow is offline  
Oud 23 juli 2005, 19:13   #176
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
jaja dat kennen we van uw soort...blaten over referenda si en la, en als het erop aankomt uw staart intrekken

haha
Nou ben je wel aan het verkeerde adres.
Homo's trekken nooit hun staart in !!

(wat niet al lachend gezegd kan worden, is de waarheid niet)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 23 juli 2005, 20:56   #177
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow

haha
Mijn soort???? Verklaar u nader a.u.b.

bartje is offline  
Oud 23 juli 2005, 21:44   #178
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn soort???? Verklaar u nader a.u.b.
Flikker, faggot, bruinpoeper, aarsridder,...

Die soort.
Musketo is offline  
Oud 23 juli 2005, 21:44   #179
Musketo
Banneling

Standaard

Waar ik overigens niet mee instem, maar dat zul je wel weten als je af en toe mijn posts wat leest.
Musketo is offline  
Oud 23 juli 2005, 22:03   #180
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Flikker, faggot, bruinpoeper, aarsridder,...

Die soort.
Gebruikt uw moeder ook zulke woorden ?

De schoofzak is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be