Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2005, 19:56   #161
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Vraag het je grootvader eens of het nu beter gaat dan in zijn jeugd.
Nog nooit zo slecht gegaan ?
Ben jij analfabeet? Nog nooit zo slecht VOORGESTAAN...ik zal u helpen
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 19:57   #162
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Vraag het je grootvader eens of het nu beter gaat dan in zijn jeugd.
Nog nooit zo slecht gegaan ?
met de daarop volgende retorische vraag, wil je terug?

Net zoals al die kwibussen die zeggen dat het leger hun beste tijd was. Tot je ze vraagt om eens terug te gaan
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 19:58   #163
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

AVV bedoeld daarmee niet de levensstandard vemoed ik maar wel de toestand van het land België. Als hij schrijft dat het nog nooit zo slecht heeft voorgestaan met België wil hij dus zeggen dat het einde van die staat dichter bij is dan ooit.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 19:59   #164
giserke
Banneling

Standaard

tja waar is de tijd dat we alleen franstalig onderwijs konden volgen. Dat was nogal eens een tijd.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 20:05   #165
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

AVV wil niet zeggen dat het toen beter was, hij bedoeld dat het voor de staat België vroeger beter was. Daarin heeft hij gelijk, een onafhankelijk Vlaanderen is nog nooit zo dichtbij geweest sinds de oprichting van de artificiële staat België.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 20:12   #166
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
AVV bedoeld daarmee niet de levensstandard vemoed ik maar wel de toestand van het land België. Als hij schrijft dat het nog nooit zo slecht heeft voorgestaan met België wil hij dus zeggen dat het einde van die staat dichter bij is dan ooit.
Idd. Stef Leeuwenhart, dat is wat ik bedoel.
Het voortbestaan van België heeft nog nooit zo onder druk gestaan dan op dit ogenblik.

En wat dan het economische betreft : wel dat België er nu nog redelijk voor staat, is de alleen verdienste van Vlaanderen. Vlaanderen de melkoe van België.
Enkele voorbeelden :
Werkloosheid : Vlaanderen 8.7% Wallonië 18.2 %
Overheidstewerkstelling : Vlaanderen 25% Wallonië : 39%
Aandeel in Belgische export : Vlaanderen 81% Wallonië 14.5%

MAAR : Vlaanderen kan dit niet blijven dragen : Ondere het juk van België,
zakt Vlaanderen zienderogen in Europese rankings.

Tot slot nog dit : Een autonoom Vlaanderen zou met zijn 7 miljoen inwoners op de derse plaats staan wat betreft BNP/hoofd : nl. 28.064€ (na Luxemburg en Ierland)

Ik zie het verdorie als mijn verdomde plicht voor mijn nageslacht, om te ijveren voor een vrije onafhankelijke Vlaamse staat.

En dat is voor mij ook de hoofreden om mijn stem aan het Vlaams Belang te geven.
ik wil hier de discussie weer niet opstarten, maar in mijn ogen : de kortste weg naar een Vlaamse staat : het Vlaams Belang!
Oud 26 juli 2005, 21:14   #167
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
Ben jij analfabeet? Nog nooit zo slecht VOORGESTAAN...ik zal u helpen
U heeft een kristallen bol ?
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 21:15   #168
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
Idd. Stef Leeuwenhart, dat is wat ik bedoel.
Het voortbestaan van België heeft nog nooit zo onder druk gestaan dan op dit ogenblik.

En wat dan het economische betreft : wel dat België er nu nog redelijk voor staat, is de alleen verdienste van Vlaanderen. Vlaanderen de melkoe van België.
Enkele voorbeelden :
Werkloosheid : Vlaanderen 8.7% Wallonië 18.2 %
Overheidstewerkstelling : Vlaanderen 25% Wallonië : 39%
Aandeel in Belgische export : Vlaanderen 81% Wallonië 14.5%

MAAR : Vlaanderen kan dit niet blijven dragen : Ondere het juk van België,
zakt Vlaanderen zienderogen in Europese rankings.

Tot slot nog dit : Een autonoom Vlaanderen zou met zijn 7 miljoen inwoners op de derse plaats staan wat betreft BNP/hoofd : nl. 28.064€ (na Luxemburg en Ierland)

Ik zie het verdorie als mijn verdomde plicht voor mijn nageslacht, om te ijveren voor een vrije onafhankelijke Vlaamse staat.

En dat is voor mij ook de hoofreden om mijn stem aan het Vlaams Belang te geven.
ik wil hier de discussie weer niet opstarten, maar in mijn ogen : de kortste weg naar een Vlaamse staat : het Vlaams Belang!
Ahum Ahum.
België kan mee dank zij de EU.

En Wallonië is een verliespost.
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 18 augustus 2005, 18:12   #169
bk232214
Gouverneur

Standaard

[quote=Patriot!]Dames en Heren,

Vandaag zijn wij in de eerste plaats in gedachten bij de onschuldige slachtoffers van de terroristische aanslagen in Londen, en bij hun families. Die barbaarse terreurdaden betekenen een regelrechte agressie tegen de fundamentele waarden van onze democratische samenlevingen.

Maar ook vandaag staan de Koningin en ikzelf erop U een fijne nationale feestdag toe te wensen. Dit jaar immers, viert ons land 175 jaar België en 25 jaar federalisme.

Wij hebben bewondering voor de grote verscheidenheid en de kwaliteit van de feesten die voor deze herdenking worden georganiseerd. Eens te meer stellen we vast dat onze lokale tradities ontelbaar zijn, dat ons verenigingsleven blijft bloeien, en het geeft ons een gevoel van terechte fierheid.

Vanzelfsprekend kijken we tijdens deze feestelijke dagen bewonderend naar ons rijk verleden, maar het is ook wijs onze aandacht op de toekomst te richten en op de nieuwe uitdagingen die zich aandienen.

In dat verband ben ik getroffen geweest door vijf houdingen en reacties die velen onder U de jongste maanden hebben gehad. Ze houden heel wat positiefs in voor de toekomst.

De eerste houding heeft betrekking op ons land. Tijdens mijn contacten met talloze personen in alle hoeken van België hebben velen mij hun bezorgdheid medegedeeld omtrent de eenheid van het land.

Het kwam telkens als een leidmotief terug. Ik ben dan ook niet verrast geweest door de bevindingen van een opiniepeiling betreffende onze gemeenschappelijke toekomst. Ze werd gehouden in maart jongstleden. Op de vraag: "Moet België, volgens U, één blijven" heeft 87 % bevestigend geantwoord en dat percentage was vrijwel hetzelfde in onze drie gewesten.

Alhoewel 13 % het tegenovergestelde denkt, en dat soms luidruchtig te kennen geeft, mag men toch niet vergeten dat de overgrote meerderheid van onze bevolking de eenheid aankleeft.

De tweede houding slaat op de verdraagzaamheid. Het gaat hier om de herdenking, op 8 mei jongstleden, van de 60ste verjaardag van het einde van de Tweede Wereldoorlog in Europa, en van de bevrijding van de kampen.

Tijdens de plechtigheid aan de Congreskolom overhandigde een veteraan de fakkel aan een jongere en dat symbolisch gebaar heeft mij getroffen. Nadien, tijdens de receptie in het Parlement, heb ik met talrijke veteranen gesproken maar ook met veel jongeren die vastbesloten bleken onze waarden van verdraagzaamheid en van democratie in de toekomst te verdedigen, net zoals de ouderen dat hebben gedaan.

Nu extremisme van alle soort zowat overal in Europa de kop opsteekt is dat engagement van de jongeren betekenisvol en een bevestiging van de stevige verankering van onze democratische gedrevenheid.

De derde houding staat in verband met de dialoog. In de loop van dit jaar werden verscheidene manifestaties door zowel de burgerlijke overheden als de vertegenwoordigers van de verschillende godsdiensten en filosofische overtuigingen gezamenlijk bijgewoond.

Het betrof ofwel een bijeenkomst om samen na te denken over thema's als xenofobie, en onverdraagzaamheid, ofwel een plechtigheid om hulde te betuigen aan de slachtoffers van een ramp.

Die ontmoetingen, die gemeenschappelijke ceremonieën, getuigen van een gesteldheid om in dialoog te gaan en weerspiegelen eerbied voor de overtuiging van eenieder.

Overigens, heeft de talrijke aanwezigheid, zij aan zij, van Staatshoofden en Regeringsleiders en van vertegenwoordigers van grote godsdiensten, op de begrafenisplechtigheid van Paus Johannes Paulus II, mij ook sterk getroffen.

Een vierde houding ontwikkelde zich als een spontane reactie begin dit jaar. Wij zijn allen getuige geweest van de vreselijke Tsunami die Zuidoost-Azië heeft getroffen.

Een buitengewoon elan van edelmoedigheid doorkruiste heel snel het ganse land. Enkelingen, media, NGO's, het Rode Kruis en openbare instellingen reageerden op merkwaardige en solidaire wijze om de nood van miljoenen getroffen personen te lenigen.

In een wereld die makkelijk wordt getypeerd als individualistisch zoniet egoïstisch, levert dat het bewijs dat uw solidariteit krachtig en levendig blijft. Het is werkelijk opbeurend.

En tot slot, een laatste punt. Ik ben terug van een Staatsbezoek aan China met de Koningin. Wij waren vergezeld door universiteitsrectoren, vorsers, sinologen, bedrijfsleiders en vertegenwoordigers van de culturele wereld.

In dit onmetelijke land, het meest bevolkte ter wereld, en buitengewoon levendig, heb ik kunnen vaststellen hoezeer onze academici, onze wetenschappers, onze ondernemers en onze kunstenaars zich creatief en dynamisch opstellen en zich inspannen om de aloude cultuur van China te vatten.

Bescheiden maar energiek dragen ze bij tot de buitengewone mutatie van dat land. Het is bij velen onder U een afdoend bewijs van openheid ten aanzien van de wereld.

Ziedaar, Dames en Heren, enkele houdingen en reacties die zich bij ons hebben voorgedaan en die op mij indruk hebben gemaakt. Ik stond erop ze te onderstrepen want ze geven mij vertrouwen in onze toekomst.

Moge dat verlangen naar eenheid, naar verdraagzaamheid en dialoog, die solidariteit en dat openstaan voor de buitenwereld velen onder U blijvend motiveren.

Op die manier, zullen wij, niettegenstaande de moeilijkheden, van ons land een federale modelstaat kunnen maken. Die waarden dienen wij ook in het Europese project gestalte te geven, ongeacht de hindernissen die onze ervaring zullen verrijken. Zodoende kunnen wij helpen het Europese avontuur nieuw leven in te blazen.

De Koningin, ikzelf en gans onze Familie wensen U nogmaals een heel gelukkige nationale feestdag.[/QU[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by bk232214 on 18-08-2005 at 19:13
Reason:
--------------------------------

[quote=Patriot!]Dames en Heren,

Vandaag zijn wij in de eerste plaats in gedachten bij de onschuldige slachtoffers van de terroristische aanslagen in Londen, en bij hun families. Die barbaarse terreurdaden betekenen een regelrechte agressie tegen de fundamentele waarden van onze democratische samenlevingen.

Maar ook vandaag staan de Koningin en ikzelf erop U een fijne nationale feestdag toe te wensen. Dit jaar immers, viert ons land 175 jaar België en 25 jaar federalisme.

Wij hebben bewondering voor de grote verscheidenheid en de kwaliteit van de feesten die voor deze herdenking worden georganiseerd. Eens te meer stellen we vast dat onze lokale tradities ontelbaar zijn, dat ons verenigingsleven blijft bloeien, en het geeft ons een gevoel van terechte fierheid.

Vanzelfsprekend kijken we tijdens deze feestelijke dagen bewonderend naar ons rijk verleden, maar het is ook wijs onze aandacht op de toekomst te richten en op de nieuwe uitdagingen die zich aandienen.

In dat verband ben ik getroffen geweest door vijf houdingen en reacties die velen onder U de jongste maanden hebben gehad. Ze houden heel wat positiefs in voor de toekomst.

De eerste houding heeft betrekking op ons land. Tijdens mijn contacten met talloze personen in alle hoeken van België hebben velen mij hun bezorgdheid medegedeeld omtrent de eenheid van het land.

Het kwam telkens als een leidmotief terug. Ik ben dan ook niet verrast geweest door de bevindingen van een opiniepeiling betreffende onze gemeenschappelijke toekomst. Ze werd gehouden in maart jongstleden. Op de vraag: "Moet België, volgens U, één blijven" heeft 87 % bevestigend geantwoord en dat percentage was vrijwel hetzelfde in onze drie gewesten.

Alhoewel 13 % het tegenovergestelde denkt, en dat soms luidruchtig te kennen geeft, mag men toch niet vergeten dat de overgrote meerderheid van onze bevolking de eenheid aankleeft.

De tweede houding slaat op de verdraagzaamheid. Het gaat hier om de herdenking, op 8 mei jongstleden, van de 60ste verjaardag van het einde van de Tweede Wereldoorlog in Europa, en van de bevrijding van de kampen.

Tijdens de plechtigheid aan de Congreskolom overhandigde een veteraan de fakkel aan een jongere en dat symbolisch gebaar heeft mij getroffen. Nadien, tijdens de receptie in het Parlement, heb ik met talrijke veteranen gesproken maar ook met veel jongeren die vastbesloten bleken onze waarden van verdraagzaamheid en van democratie in de toekomst te verdedigen, net zoals de ouderen dat hebben gedaan.

Nu extremisme van alle soort zowat overal in Europa de kop opsteekt is dat engagement van de jongeren betekenisvol en een bevestiging van de stevige verankering van onze democratische gedrevenheid.

De derde houding staat in verband met de dialoog. In de loop van dit jaar werden verscheidene manifestaties door zowel de burgerlijke overheden als de vertegenwoordigers van de verschillende godsdiensten en filosofische overtuigingen gezamenlijk bijgewoond.

Het betrof ofwel een bijeenkomst om samen na te denken over thema's als xenofobie, en onverdraagzaamheid, ofwel een plechtigheid om hulde te betuigen aan de slachtoffers van een ramp.

Die ontmoetingen, die gemeenschappelijke ceremonieën, getuigen van een gesteldheid om in dialoog te gaan en weerspiegelen eerbied voor de overtuiging van eenieder.

Overigens, heeft de talrijke aanwezigheid, zij aan zij, van Staatshoofden en Regeringsleiders en van vertegenwoordigers van grote godsdiensten, op de begrafenisplechtigheid van Paus Johannes Paulus II, mij ook sterk getroffen.

Een vierde houding ontwikkelde zich als een spontane reactie begin dit jaar. Wij zijn allen getuige geweest van de vreselijke Tsunami die Zuidoost-Azië heeft getroffen.

Een buitengewoon elan van edelmoedigheid doorkruiste heel snel het ganse land. Enkelingen, media, NGO's, het Rode Kruis en openbare instellingen reageerden op merkwaardige en solidaire wijze om de nood van miljoenen getroffen personen te lenigen.

In een wereld die makkelijk wordt getypeerd als individualistisch zoniet egoïstisch, levert dat het bewijs dat uw solidariteit krachtig en levendig blijft. Het is werkelijk opbeurend.

En tot slot, een laatste punt. Ik ben terug van een Staatsbezoek aan China met de Koningin. Wij waren vergezeld door universiteitsrectoren, vorsers, sinologen, bedrijfsleiders en vertegenwoordigers van de culturele wereld.

In dit onmetelijke land, het meest bevolkte ter wereld, en buitengewoon levendig, heb ik kunnen vaststellen hoezeer onze academici, onze wetenschappers, onze ondernemers en onze kunstenaars zich creatief en dynamisch opstellen en zich inspannen om de aloude cultuur van China te vatten.

Bescheiden maar energiek dragen ze bij tot de buitengewone mutatie van dat land. Het is bij velen onder U een afdoend bewijs van openheid ten aanzien van de wereld.

Ziedaar, Dames en Heren, enkele houdingen en reacties die zich bij ons hebben voorgedaan en die op mij indruk hebben gemaakt. Ik stond erop ze te onderstrepen want ze geven mij vertrouwen in onze toekomst.

Moge dat verlangen naar eenheid, naar verdraagzaamheid en dialoog, die solidariteit en dat openstaan voor de buitenwereld velen onder U blijvend motiveren.

Op die manier, zullen wij, niettegenstaande de moeilijkheden, van ons land een federale modelstaat kunnen maken. Die waarden dienen wij ook in het Europese project gestalte te geven, ongeacht de hindernissen die onze ervaring zullen verrijken. Zodoende kunnen wij helpen het Europese avontuur nieuw leven in te blazen.

De Koningin, ikzelf en gans onze Familie wensen U nogmaals een heel gelukkige nationale feestdag.[/QU[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Dames en Heren,

De Koningin, ikzelf en gans onze Familie wensen U nogmaals een heel gelukkige nationale feestdag.
Die slijmbal die zijn dochter niet wil erkennen[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door bk232214 : 18 augustus 2005 om 18:13.
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 18:59   #170
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

En wat is nu uw opmerking hierbij?
Oud 19 augustus 2005, 13:45   #171
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

de meerderheid in wallonie ja en zeggen dat de walen de koning nog wilden afschaffen,of zijn jullie de koningskwestie al vergeten.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 22:21   #172
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Neen, het waren de Goedgelovige Vlamingen die de koning terug op zijne troon gezet hebben, wel in de overtuiging, dat de Vlamingen eindelijk gingen krijgen waar ze recht op hadden.
Maar die fout zal men niet meer maken, nen ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen...

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 08:40   #173
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Neen, het waren de Goedgelovige Vlamingen die de koning terug op zijne troon gezet hebben, wel in de overtuiging, dat de Vlamingen eindelijk gingen krijgen waar ze recht op hadden.
Maar die fout zal men niet meer maken, nen ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen...
Beste Phoebe,
vertel jij me eens welke grondwettelijke macht de vorst heeft
om vlaanderen wat voor plezier dan ook te gunnen ?

Ik luister !
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 1 september 2005, 16:54   #174
Mister Woef
Banneling

Mister Woef's schermafbeelding

Standaard

Patriotje toch. Leer eens een fatsoenlijke tittel op te stellen a.u.b. .
Dit is dus echt een vreselijke tittel waar ik spontane braakneigingen van zou krijgen.
Mister Woef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 16:57   #175
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mister Woef
Patriotje toch. Leer eens een fatsoenlijke tittel op te stellen a.u.b. .
Dit is dus echt een vreselijke tittel waar ik spontane braakneigingen van zou krijgen.

Mijn kat kan ook goed miaauwen,
vooral als die eten wenst
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 1 september 2005, 17:01   #176
Mister Woef
Banneling

Standaard

Citaat:

Mijn kat kan ook goed miaauwen,
vooral als die eten wenst
Goedgoed ik heb de belachelijkste gebruikersnaam OOIT.
Bedankt om mij hier nog eens attent op de maken.
Ik heb er trouwens een goede rede voor maar die ga ik ni aan uwe neus hangen.
Oud 1 september 2005, 17:03   #177
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mister Woef
Goedgoed ik heb de belachelijkste gebruikersnaam OOIT.
Bedankt om mij hier nog eens attent op de maken.
Ik heb er trouwens een goede rede voor maar die ga ik ni aan uwe neus hangen.
Eigenlijk heb ik u gewoon bijgevallen,
ik had er zelfs nog niet op gelet
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 1 september 2005, 17:12   #178
Mister Woef
Banneling

Standaard

Citaat:
ah oké
lol. anyway, wat zegt zijne Majesteit nuweer?

EDIT: do i care? 8)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mister Woef on 01-09-2005 at 18:13
Reason:

Citaat:
ah oké
lol. anyway, wat zegt zijne Majesteit nuweer?

EDIT: do i care? 8)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
ah oké
lol. anyway, wat zegt zijne Majesteit nuweer?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mister Woef : 1 september 2005 om 17:13.
Oud 2 september 2005, 12:54   #179
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Phoebe,
vertel jij me eens welke grondwettelijke macht de vorst heeft
om vlaanderen wat voor plezier dan ook te gunnen ?

Ik luister !
U luisterd? kan zijn.... maar lezen wil blijkbaar niet zo goed lukken.
Ik antwoorde op "Koningskwestie" (joske) weet je wel...
De Vlamingen waren in de veronderstelling dat de Koning nu toch wel eens één keer de kant van de Vlamingen zou kiezen, vb Nederlands in de schooltjes...
Dat was niet het geval,en het was een farmeuze fout om dat achterlijk geslacht terug op den troon te helpen.
Deze fout zal men niet meer maken.

Bert Bibber heeft geen enkele grondwettelijke macht. Vlaanderen onafhankelijk.
Snapt ge het nu?

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 16:01   #180
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
U luisterd? kan zijn.... maar lezen wil blijkbaar niet zo goed lukken.
Ik antwoorde op "Koningskwestie" (joske) weet je wel...
De Vlamingen waren in de veronderstelling dat de Koning nu toch wel eens één keer de kant van de Vlamingen zou kiezen, vb Nederlands in de schooltjes...
Dat was niet het geval,en het was een farmeuze fout om dat achterlijk geslacht terug op den troon te helpen.
Deze fout zal men niet meer maken.

Bert Bibber heeft geen enkele grondwettelijke macht. Vlaanderen onafhankelijk.
Snapt ge het nu?
Nogmaals,
waarom zou men dat denken als men weet dat de koning geen grondwettelijke
macht heeft om ook maar enig initiatief te nemen.
Handtekeningetjes zetten en lintjes knippen,
dat zit er met enige zin voor vereenvoudiging aan z'n titel vast,
een veel geld, that's it.
Thai bedreigt mij fysiek
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be