![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef maar wat tegengewicht. Niet 100% correct ? Uiteraard niet. Als de boodschap maar overkomt.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar ik maal er echt niet om dat een deel van mijn belastingsgeld daar naartoe gaat. Want met datzelfde geld heb ik ook enkele programma's op stubru die mij wel kunnen bekoren.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Bob,
mag ik vragen wat u meer doet dan ik, kijkende naar canvas, BBC en regelmatig es naar de radio luisteren (ai, zelfde redactie van vrt ...)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 31 juli 2005 om 15:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest is het simpel. Aangezien de vrt een linkse koers vaart, vind men de aanhangers van de vrt bij links, en de tegenstanders bij rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geef eens een paar argumenten die uw stelling aantonen? In de veronderstelling dat u zelf argumenten hebt. Maar het kan natuurlijk ook dat u het eigenaardig vindt dat iemand die "algemeen aanvaarde stelling" in twijfel durft trekken. In dat laatste geval kan ik gemakkelijk raden voor welke partij u stemt.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de binnenlandse berichtgeving betreft, liggen de zaken toch anders. Hier verdedigd men zeer sterk het establishment, en wordt de berichtgeving doorwezen met zaken die niets meer met nieuws te maken hebben (alleen negatieve berichten over het vb, alleen positieve berichten over het koningshuis, de Remmeryshow...). En dit met de bedoeling van het volk te sturen. De BBC (alhoewel ik geen taalkundige ben) lijkt mij wel tamelijk correct, maar zou hetzelfde zeggen van de nos. Nu uitiendelijk zal objectiviteit altijd subjectief zijn. Waar ik mee wil zeggen dat als iemand bepaalde ideeen heeft (bvb rechts) hij altijd aanstoot zal nemen aan berichtgeving die eerder links gekleurd is (en omgekeerd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-de negenproef. Zowat iedere "rechtse" vind dat de vrt een linkse koers vaart, en zowat iedere "linkse" vind de de vrt de objectiviteit zelf -men demoniseert Amerika (een rechtse staat) en zeker de republikeinen aldaar (rechts van rechts) -men bejubelt alle "linkse" maatregelen van Europa, en demoniseert alle rechtse maartregelen... Wat het in twijfel trekken van "algemeen aanvaarde stellingen" betreft, daar moet inderdaad de toekomst uitspraak over doen. Maar het is meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- demoniseert de vrt de Verenigde Staten? Hebt u bijvoorbeeld vorig jaar het interview van de vaste vrt-correspondent Greet de Keyser met G.W. Bush gezien? Geef zelf eens een voorbeeld van zo'n demonisering? (En kom nu niet zeggen dat u op de vrt gehoord hebt dat de VS Irak hebben aangevallen tegen de wil van de VN, want dat is een objectief feit.) - noem eens "linkse" maatregelen van Europa die de vrt bejubelt, en noem eens "rechtse" maatregelen van Europa die de vrt demoniseert?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelieve eventjes een paar bewijsstukjes naar voor te dragen van dat "link" vrt. Vlug, voor ik in slaap val
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
pffffff waarom zou de vrt nu links zijn? omdat ze geen fan zijn van het behang? dat is allemaal geneuzel van frustré's
![]() |
![]() |
#174 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je moet het VTM-nieuws of het nieuws op de nederlandse TV maar eens vergelijken met het VRT-nieuws. Velen dingen worden verzwegen of vergoelijkt, allesbehalve onafhankelijk en objectief. En het VTM-nieuws heeft al weinig nieuwswaarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat doe jij in feite voor je PC? Geena Lisa zoekt het komende uur 1000 ruimtewezens (a rato van x ruimtewezens per euro). Mind you het moeten wel sympathieke ruimtewezens zijn (tegen de verzuring durf ik te denken). MIsschien kunnen ze de sympathieke ruimtewezens in 1 klap stemplicht geven. Moet gij niet voor uw scherm gekluisterd zitten? Elke keer weer Afghaan en toch blijven terugkomen..misschien bent u een gezocht sympathiek ruimtewezen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 31 juli 2005 om 20:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs VTM met Polspoel en Desmedt van de Morgen gaat af en toe met hen eens in debat, kritisch en hard ! (streng, maar rechtvaardig ![]() Zevende dag is daar een schoolvoorbeeld van. Net alsof wij geen mening hebben en geen kiezers vertegenwoordigen ! Nu al tussen de 25 en 30 % de grootste partij van Vlaanderen ?!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |