![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Politie volledig in zijn recht, neeeeeext .....
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien . Compleet idioot ? Zeker en vast.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil allemaal zeggen dat de agenten zich recht voor de wagen bevonden. Ga eens recht voor uw wagen staan. Hoeveel zie jij nog van je banden? En als je razendsnel moet reageren, hoe groot acht jij de kans dat jij een van die banden raakt?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() Maar waarom gaan die er ook voor staan?
Da is toch DOM? |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij moeten de flikken er niet zijn (als ik eens iets mis doe, dan is het per ongeluk, of maar een akefietje .. ge begrijpt me wel hé ...), maar voor die 5.999.999 andere Vlamingen ... is dat natuurlijk wel erg nodig ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En dat van in Londen? Spijtig voor de familie maar hij heeft het zelf gezocht. de politie had hem een paar keer aangemaand om te blijven staan, maar hij zette het op een lopen... in een metrostel. Dat is niet meer dan verdacht. Zoals ik al zei, jammer voor de nabestaanden.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Dat interesseert een anarchist ook niet. Het is niet hijzelf dat er voor opdraait, het is een overheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Neen, gewoon weglopen.
Welke onnozelaar gaat nu met borst vooruit daar gaan blijven staan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anarchisten zijn de grootste lafbekken die er dus rondlopen... Je kan niet ongebreideld aanspraak maken op rechten en vrijheden, zonder dat daar plichten tegenover staan. Op een bepaald moment ga je immers over de grens en schend je andermans vrijheden en rechten. Verantwoordelijkheidsbesef hebben, is oa weten waar die grens ligt en weten hoe die grens te vrijwaren. Zonder dat ben je imho wel de laatste persoon die op vrijheid aanspraak kan maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Dat gedoe rond lafheid en de algemene opvattingen ervan vindt zijn oorsprong in socio-cohesieve domheid. Hetzelfde geld voor verantwoordelijkheid. Het is een (bijna) waterdicht denkpatroon om corrupte systemen te onderhouden.
Ik had het niet over het schenden van andermans vrijheden, dat heeft daar niks mee te zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Is 't hier zo erg gestelt? :-s
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
In afwachting van mijn eigen heiligverklaring kan ik alvast gezond en goed leven met beschermende, zij het iewat "vrijheidsbeperkende", wetten. (waar en hoe en in welke mate zijn deze beperkend ?) Daar reken ik graag toch wat meer op dan mijn leven te laten afhangen van uw persoonlijk beoordelingsvermogen over vrijheid en verantwoordelijkheid. Ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Wat insinueer je? Extreem-links zijn en menselijk zijn gaan niet samen?
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bhairav : 7 augustus 2005 om 23:10. |
|||||
![]() |
![]() |