![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zinloze scheldpatijen over en weer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor mij is het genoeg geweest. Ik stap over naar een andere discussie. Doei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat een egoistische instelling van U Teerke!!! Dan nog zeggen dat EIGEN VOLK EERST een racistische benaming is.
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Liegen, bedriegen, pikken.... En ik zal het nogmaals herhalen ik heb het niet persoonlijk op U maar verwijs naar de manier waarop de sossiesen politiek voeren.
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
vb de Nederlandse Taal onderandere er zijn er nog, maar heb geen zin om het weer allemaal te herhalen. Ik wordt daar ook zo moe van.
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het de wil van het volk dat dit bepaald, en niet de verkozenen. Het Belang heeft meer dan 1 keer de hand uitgestoken om een regering te vormen, en in een regering horen compromissen gemaakt te worden, maar er wordt op voorhand al beslist om niet met nota bene de grootste partij van Vlaanderen samen te werken. De heersende eminentie's maken samenwerking onmogelijk, het Vlaams Belang niet.
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
geen Vrijzinnige dus.
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In een democratie mag en moet je alles zeggen. In een regering dien je compromissen te maken, en door het WC koord is dit op voorhand gefnuikt. Guyke Verafstoot heeft ook wel extreeme standpunten mbt migranten gesteld in zijn Burgermanifesten, maar deze niet uitgevoerd. De reden waarom men niet wil samenwerken met het Vlaams Belang is er enkel om te doen om links zo lang mogelijk aan de macht te houden, en daarbij de eigen zetel veilig te stellen. Niet meer en ook niet minder.
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat men niet wil samenwerken met het VB enkel om 'links' aan de macht te houden slaat op niks. De VLD kun je immers namelijk moeilijk een linkse partij noemen. Het economisch programma bvb. is overduidelijk rechts. Ook de N-VA en CD&V zijn geen linkse maar centrumpartijen. Dat Verhofstadt uiteindelijk toch in de regering is geraakt, is omdat hij op bepaalde punten water in de wijn wou doen of op zijn minst bereid leek zijn taalgebruik te willen matigen. Voor een deel van het VB lijkt een gematigder stijl echter onaanvaardbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de VLD niet links, laat me niet lachen....... Werkelijk nogthans voor de verkiezingen zongen ze nog een ander liedje ivm vreemdelingenstemrecht.... Twee regeringen verder stampt men een ieder bij de VLD die een eigen mening heeft en te "rechts" is buiten.... Niet zeveren man, Verafstoot doet geen water bij zijne wijn, hij heeft geen wijn meer om water bij te doen... Toch mooi geprobeert. Heb ik gezegt dat NV-A links is, of dat de tsjeeven Links zijn? Neen ik heb gezegt dat het WC koort ervoor zorgt dat links aan de macht blijft, men moet altijd de SP.A of Groen meenemen...maar daar was je wellicht nog niet achter gekomen.
![]() |
![]() |
#174 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
- Als de VLD uiteindelijk het migrantenstemrecht goedkeurde, was dat met zéér lange tanden en enkel omdat dit vastlag in het regeerakkoord. - Neen, je hebt niet letterlijk gezegd dat N-VA of CD&V links zijn maar wél geinsinueerd. Of ontken je deze uitspraak misschien? Citaat:
- Dat men bij de VLD 'iedereen' 'buitenstampt' heeft misschien ook iets te maken met de gortige stijl van sommige mensen? - Wat Verhofstadt betreft: wil je regeren, moet je compromissen sluiten. Dat geldt voor alle regeringspartijen. Zolang het VB dat niet erkent, zal het zichzelf aan de zijlijn blijven plaatsen van het politieke veld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien het artikel "De terroristen zijn onder ons" uit de Standaard van dit weekend eens lezen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zit je je een kriek te lachen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een middel om de "werkelijkheid" te verbloemen??? Zoals de helft van de Russische maffia hier ook "Belgen" zijn geworden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen valt het me op dat je vroeger de rubriek "integratie enz" aanklikte en daar stonden postings over "multiculturele problemen", die er volgens sommigen niet eens zijn. Nu kun je heel wat rubrieken aanklikken en... daar zijn we weer vertrokken over die "bijna niet bestaande multiculproblemen"... Wat dus bewijst dat er inderdaad geen zijn, nietwaar.... Zoveel verzuurde "echte" Belgen dat er hier rondlopen! Ik begin te denken dat de "zure regen" er voor iets tussen moet zitten... En dan nog zo een rotzomer! |
|
![]() |
![]() |