Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2005, 21:19   #161
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Als Vlaams nationalist is het mijn plicht om op de Ijzerwake aanwezig te zijn. Zonder belgicisten was alles rustig en probleemloos verlopen.
Zonder belgicisten was idd alles vredevol verlopen.

Waarmee je jouw handelswijze buiten de weide niet goedpraat.
Oud 23 augustus 2005, 21:21   #162
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Hou je grootspraak maar voor jezelf Yann. Het is immers de bub die altijd de toenaderingspogingen van RVN heeft afgewezen.
Ik snap nog altijd niet dat RVN jullie zo in de kont blijft kruipen.
Of het moet zijn in de hoop dat twee muizen meer kans hebben om een olifant te baren dan één.
Zoals ik al zei interesseert de partijpolitiek tussen Belgicisten onderling mij niet. De BUB heeft zich daar ook nooit toe verlaagd. Kartelvorming of wat dan ook is kiezersbedrog. Rudy Van Nespen heeft dus altijd de keuze gehad die hij nu nog heeft: ofwel sluit hij zich aan bij de BUB, ofwel niet. Maar dat hij dan ook ophoudt met zijn frustraties tentoon te spreiden op dit forum en daarbuiten.
Oud 23 augustus 2005, 21:21   #163
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Zonder Vlaams-nationalisten van uw kaliber blijkbaar ook.
Stel je voor dat je dat plezier gekregen had. Denk volgend jaar maar eens twee keer na voor je weer zo'n paar debielen de weide op stuurt.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 21:21   #164
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zonder Vlaams-nationalisten van uw kaliber blijkbaar ook.
Dat klopt.

Besef wel dat de schuld bij zowel de ene als de andere ligt en trek daar jullie conclusies uit.
Oud 23 augustus 2005, 21:22   #165
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel je voor dat je dat plezier gekregen had. Denk volgend jaar maar eens twee keer na voor je weer zo'n paar debielen de weide op stuurt.
Ik heb niemand gestuurd. Ik wist zelfs niet dat de betrokken personen er aanwezig waren/gingen zijn.
Oud 23 augustus 2005, 21:22   #166
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Zonder belgicisten was idd alles vredevol verlopen.

Waarmee je jouw handelswijze buiten de weide niet goedpraat.
Ik heb mijn plicht gedaan. En meningen verschillen nu eenmaal Knuppel, ook onder nationalisten.
Oud 23 augustus 2005, 21:25   #167
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat de ordedienst van de IJzerwake Vlaams-nationalisten die onze goed naam van vredelievend volk besmeuren evengoed van de weide weghouden als provocerende belgicisten.
Oud 23 augustus 2005, 21:25   #168
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je beseft toch dat JIJ het bent die de IJzerwake een slechte naam geeft?
Daar heeft de Ijzerwake de skins niet voor nodig... enkele herdenkingen van collaborateurs á la Staf De Clerq volstaan daarvoor.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 21:25   #169
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Geen bewijs, u liegt dus.
Citaat:
JvdB is een leugenaar eerste klas. Misschien heeft hij wel de enquête gewonnen van de populairste leugenaar.
Jullie zijn bijzonder slecht geplaatst om JVDB een leugenaar te noemen omdat hij 'bewijzen' die tot zijn privé sfeer behoren. Hoe vaak werd er hier al niet gevraagd om dit of dat (teveel om op te noemen) te posten. Toe negeerden jullie het topic gewoon. JVDB neemt nog de moeite om jullie zieligaards van antwoord te dienen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by vercetti on 23-08-2005 at 22:27
Reason: op verkeerde knop gedrukt
--------------------------------

Citaat:
Citaat:
JvdB is een leugenaar eerste klas. Misschien heeft hij wel de enquête gewonnen van de populairste leugenaar.
Jullie zijn bijzonder slecht geplaatst om JVDB een leugenaar te noemen omdat hij 'bewijzen' die tot zijn privé sfeer behoren. Hoe vaak werd er hier al niet gevraagd om dit of dat (teveel om op te noemen) te posten. Toe negeerden jullie het topic gewoon. JVDB neemt nog de moeite om jullie zieligaards van antwoord te dienen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Citaat:
[/size]
[/edit]
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

Laatst gewijzigd door vercetti : 23 augustus 2005 om 21:27. Reden: op verkeerde knop gedrukt
vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 21:26   #170
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb mijn plicht gedaan. En meningen verschillen nu eenmaal Knuppel, ook onder nationalisten.
Wat jij deed was geen mening maar een daad.
Oud 23 augustus 2005, 21:27   #172
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat klopt.

Besef wel dat de schuld bij zowel de ene als de andere ligt en trek daar jullie conclusies uit.
De twee belgicisten zijn met vreedzame bedoelingen naar de weide getrokken, in tegenstelling tot die meute naziskins. Dus de vrede had bewaard gebleven, als die laatste groep niet aanwezig was. Trek daar maar eens jullie conclusies uit.
Oud 23 augustus 2005, 21:29   #173
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Knuppel en groene flamingant willen volgend jaar blijkbaar gaan discimineren op haartooi, aangezien 'skins' niet welkom zijn voor hen. Hoe grappig, eerst vitten op de Ijzerbedevaart die zogezegd niet radicaal genoeg is. Dan, als er een alternatief is waarbij de radicalen welkom zijn en waarbij PLURALISME hoog in het vaandal wordt gedragen, gaat men opeens terug selectief zijn in het publiek dat men wil hebben.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Ambiorix on 23-08-2005 at 22:30
Reason:

Knuppel en groene flamingant willen volgend jaar blijkbaar gaan discimineren op haartooi, aangezien 'skins' niet welkom zijn voor hen. Hoe grappig, eerst vitten op de Ijzerbedevaart die zogezegd niet radicaal genoeg is. Dan, als er een alternatief is waarbij de radicalen welkom zijn en waarbij PLURALISME hoog in het vaandal wordt gedragen, gaat men opeens terug selectief zijn in het publiek dat men wil hebben.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Knuppel in groene flamingant willen volgend jaar blijkbaar gaan discimineren op haartooi, aangezien 'skins' niet welkom zijn voor hen. Hoe grappig, eerst vitten op de Ijzerbedevaart die zogezegd niet radicaal genoeg is. Dan, als er een alternatief is waarbij de radicalen welkom zijn en waarbij PLURALISME hoog in het vaandal wordt gedragen, gaat men opeens terug selectief zijn in het publiek dat men wil hebben.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 23 augustus 2005 om 21:30.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 21:30   #174
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Daar heeft de Ijzerwake de skins niet voor nodig... enkele herdenkingen van collaborateurs á la Staf De Clerq volstaan daarvoor.
SDC had tenminste niet het doden van Joden of Congolezen als oogmerk maar het afwerpen van het Belgische juk.

Gelukkig voor jou kan jij nog altijd ongestoord LeopoldII gaan herdenken...
Oud 23 augustus 2005, 21:33   #175
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
Knuppel en groene flamingant willen volgend jaar blijkbaar gaan discimineren op haartooi, aangezien 'skins' niet welkom zijn voor hen. Hoe grappig, eerst vitten op de Ijzerbedevaart die zogezegd niet radicaal genoeg is. Dan, als er een alternatief is waarbij de radicalen welkom zijn en waarbij PLURALISME hoog in het vaandal wordt gedragen, gaat men opeens terug selectief zijn in het publiek dat men wil hebben.
Knuppel heeft bij mijn weten ook nergens gezegd dat men selectief moet zijn op haartooi. Enkel potentiële relschoppers, moet men weren, naar analogie met het stadionverbod voor hooligans.
Oud 23 augustus 2005, 21:33   #176
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Knuppel en groene flamingant willen volgend jaar blijkbaar gaan discimineren op haartooi, aangezien 'skins' niet welkom zijn voor hen. Hoe grappig, eerst vitten op de Ijzerbedevaart die zogezegd niet radicaal genoeg is. Dan, als er een alternatief is waarbij de radicalen welkom zijn en waarbij PLURALISME hoog in het vaandal wordt gedragen, gaat men opeens terug selectief zijn in het publiek dat men wil hebben.
Ik had het over Staf De Clerq! Ik heb niks tegen een radicaal Vlaamse Ijzerherdenking maar het vereren van collaborateurs is er iets te veel aan.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 21:34   #177
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
SDC had tenminste niet het doden van Joden of Congolezen als oogmerk maar het afwerpen van het Belgische juk.

Gelukkig voor jou kan jij nog altijd ongestoord LeopoldII gaan herdenken...
Wie sprak hier weer over tweespalt?
Oud 23 augustus 2005, 21:35   #178
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Wat jij deed was geen mening maar een daad.
Ik zie het als mij plicht om vijanden van Vlaanderen met geweld te bekampen. Jij kiest voor dialoog, dat is een verschil van mening.
Oud 23 augustus 2005, 21:36   #179
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
De twee belgicisten zijn met vreedzame bedoelingen naar de weide getrokken, in tegenstelling tot die meute naziskins. Dus de vrede had bewaard gebleven, als die laatste groep niet aanwezig was. Trek daar maar eens jullie conclusies uit.
Wij hadden alle recht om daar aanwezig te zijn, jullie daarentegen...
Oud 23 augustus 2005, 21:36   #180
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Knuppel associeerde "skins" niet toevallig met "gratuit geweld".
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be