Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2005, 19:58   #161
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ge moet nu ook niet teveel storm lopen met die deontologische fouten.

Een nachtje samen is nog geen probleem, zelfs niet tussen een minister van de PVV (vld bestaat niet meer) en een journalist. Voor de rest moet die relatie groeien, en op een zeker ogenblik, niet te vroeg en niet te laat, moet het kenbaar gemaakt worden.
Wie zal de rechter zijn of het te vroeg of te laat is? Voor de minister: het parlement en de volgende kiezer. Voor Greetje: de baas en desnoods de minister van de vrt.

Allez, ik wou besluiten met het volgende, een vorm van respekt voor de heer Minister. Zoals Justine Henin na haar huwelijk wenst aangesproken te worden als Justine Henin Dardenne, zo moeten we ook de Minister behoorlijk aanspreken, in alle beleefdheid:

dat wordt dus: Minister De Waal In De Beek.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 11:30   #162
humble
Burgemeester

Standaard

Als het een lid van de politieke nomenclatura van België weeral een misstap zet waar dan al eens gewag van gemaakt wordt in een weekblad dan gaan de media en politiek hemel en aarde bewegen en worden heilige woorden als deontologie en privé erbij gesleurd.
Dat er in de politiek en journalistiek wel meer een scheve schaats gereden wordt ( en dan bedoel ik niet alleen breed seksueel maar op tal van andere vlakken is een publiek geheim.
Als men echter een VB lid valselijk beschuldigd kan alles en schuwt geen enkel blad kwaliteitskrant/roddelblad dat breed uit te smeren.
Het is dan ook frustrerend voor de correcte /corrupte bende dat het VB zo onbesproken is, dit terwijl sinds 15jaar de politie destijds BOB opdracht heeft “ de VB mandatarissen nauwgezet te observeren en mogelijke onregelmatigheden/of afwijkend gedrag te melden
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 13:01   #163
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ministers moeten beoordeeld worden hun werkzaamheden, op de dossiers die ze behandelen, op de manier waarop ze hun taak volbrengen.
Ministers worden beoordeeld op hun uiterlijk en voorkomen, op hun manier van uitleggen, op het aantal keer dat ze op TV en in de boekskes komen, en op de wijze waarop ze erin slagen om de bevoking te charmeren.

Ik maak me daar geen illusies over.
Oud 29 augustus 2005, 13:05   #164
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

De moraal van het verhaal, Dewael is een man met smaak, Op De Beek daarentegen ...
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 02:19   #165
carf
Vreemdeling

carf's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar carf
Standaard

... is geen man en heeft geen smaak.
Oud 30 augustus 2005, 20:30   #166
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Mijn leeftijd begint ondertussen al enige tijd met een '3'.
Ik peins erover om mijn toekomstige vlam eens te gaan zoeken in de klaslokalen of speelplaatsen van het lager middelbaar......... dat kan nu toch geen probleem zijn zeker..........
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be