![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar toch, het is vooral Bush die hiervoor geld moet vrijmaken hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik heb daarnet nog naar het nieuws gekeken dus (was wel van 13u) en ik hoorde dat veel politie-agenten gewoon hun ontslag hebben gegeven en gestopt zijn omdat ze werden beschoten door de burgers ... (enfin, door bendes waarschijnlijk). Weet je wat ik pas walgelijk vond? Ze waren aan 't filmen in de superdome, je zag heel veel mensen huilen, ouderen, jongeren, mensen die al gestorven waren, wanhoop, kleine kinderen ... gewoon één wanhoop en enorme woede tegenover het feit dat er geen eten en drinken is... en er liepen een paar mannen wanhopig winkels binnen om te kijken als er nog iets was ... ze kwamen uit op een magazijn met daarin allemaal eten, achter tralies tot tegen het plafond ... Excuseer mij ?!denk ik dan ... (Als ik even in het wilde weg mag hypothesen postten: die winkeluitbaters wensen nu heel veel met hun eten te verdienen zeker aangezien het schaars is? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Schepen
|
![]() Bijna alle slachtoffers zijn negers. Normaal rijden ze stoer rond in hun gepimpte wagens, nu zaten ze zielig op de daken van hun overstroomde huizen. Smekend om hulp van blanken, diezelfde blanken die ze anders verkrachten en vermoorden.
Er razen jaarlijks orkanen over de JewSA, maar nu er vooral negers getroffen zijn zouden we moeten geld storten. Voor linkse organisaties en de voltallige media was Amerika na de inval in Irak slecht en arrogant, nu negers verzuipen in het water van de Mississippi moeten we van diezelfde linksen in de beugel tasten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Er heeft nog nooit in de Amerikaanse geschiedenis een orkaan zoveel schade aangericht. (En ik hoop dat het ook nog nooit zo slecht georganiseerd was, maar dat zal ook wel niet aangezien het geld van het land voor het eerst helemaal ergens anders in steekt dan waarin het zou moetn steken)...
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Schepen
|
![]() Morgen ga ik een ijsje kopen, likkend zal ik aan de stakkers denken en hoe goed ik mijn geld wel besteed heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't lijkt wel je stokpaardje ik ken de juiste toedracht niet goed... kan je dat eens uitleggen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Die schade waar de pers nu over spreekt zijn verzekeringskosten. Als men die maatstaf gaat hanteren dan is de ramp in New Orleans zelfs groter dan de tsunami in Zuid-Oost-Azië. Geef toe: een vrij belachelijk criterium. De huidige ramp is erg genoeg. Er is absoluut geen noodzaak om weer in overdrijvingen van "grootste" enz. te vervallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat deze ramp niet goed werd/wordt afgehandeld door de beleidsverantwoordelijken wordt duidelijker en duidelijker... En het gaat idd over doden, meestal arm en zwart... in het rijkste land ter wereld... Maar als het eveneens om doden gaat, arm en zwart, in regio's waar wij, sociale Europeanen, wel iets kunnen aan doen (en dus een morele verantwoordelijkheid dragen) dan is het altijd zo stil.. Dan hoort men die VS-bashers niet... Dan zijn plots arme zwarte doden geen mensen die niet meer ademen ![]() Remember :
![]() Ik stort morgen 250 euro op de rekening van het RK en hoop een steentje bijgedragen te hebben... Ik zal daarmee alleszins geen bijkomende doden maken...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 2 september 2005 om 23:17. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Chapeau voor Chipie!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu ga je al derde wereldlanden in vergelijking trekken met het schatrijke supermacht VS.... kan het nog belachelijker?
![]() |
![]() |
#176 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 3 september 2005 om 00:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |