![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als men zou afkomen met de Rote Armee Fraktion of de CCC, of de anarchistenclubjes, dan zijn het ofwel weer de stalinisten of anarchisten (uiteraard niet de trotskisten), ofwel zou je alles minimaliseren tot in het onbekende. En dat waren geen cafégevechten, dat was zuiver terrorisme. Get a life! CCC is passe en de Vlaamse Militanten Orde, wat was dat nu ook weer? Ik voel me door beiden niet meer bedreigd, al zal ik altijd afschuw hebben voor de totalitaire ideologie die beiden voorstonden.
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() who da fuck cares wat de VMO gedaan heeft?
De laatste 5 jaar heb ik daar niks van gehoord. Blijkbaar zijn hun daden nu overgenomen door de marokkanen!!!! Stop toch met oude koeien uit de sloot te halen!! De spa heeft en DOET NU nog erger dingen tegen haar eigen bevolking maar daar mag niks over gezegd worden of zo? HELICOPTERS, BURN MONEY, Visa hier, Visa daar! En toch zijn ze aan de macht!! Kunt er maar aan uit!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Meer info over extreem-rechts in België zul je kunnen lezen in de binnenkort te verschijnen brochure van Blokbuster en LSP. (ik ben nog druk bezig met schrijven).[/quote]
Bezorg ons ook eens de daden van exstreem links, ik kijk daar wel naar uit, wat een lijst mensen. Ben je nog druk bezig met schrijven? Wat een inspanning voor je. Voor wat staat LSP? |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De 21e eeuw: Blokker Luc Vermeulen roept op een Voorpost-bijeenkomst op om het VMO-lied te zingen (http://www.vjm.cc/vjm/actualiteit/nieuws051.htm) en haalt met zijn VMO-trompet nostalgische herinneringen op op het Voorpost-kamp.
Slaap lekker, Luc Vermeulen is NOOIT VMOer geweest, foto truckage? Vlaams Blokker Rob Verreycken begrijp al de commotie niet en zegt doodeerlijk dat hij actief is geweest in de VMO.[/quote] In zijn pampers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Slaap lekker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Het is toch schandalig dat die paar mensen zo de reputatie van deze menslievende organizaties kapot maken. Waar rook is is vuur, gebruikt Flupke die uitspraak niet regelmatig?
![]() |
![]() |
#169 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mja en wat schrijft em dan dat ons zou moeten bekeren?[/quote]
Rook nog een jointje, |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Juist, en ze kregen goe wat toeken op hun fransdolle smoettjes, dank U Broers |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() loool, ik lig plat.
![]() ![]() ....en toen werden ze nog gepest ![]() ![]() Marginaal geval, ben je ooit al eens beschoten geweest? Ik wel, in St.Ge.Rode, wij gingen daar betogen(2000 man en vrouwen) krijgen jullie niet bijeen hè, RODE is en blijft Vlaams, komt daar zo'n Fransdolle idioot buitengestormd en begint te schieten op ons,(kan goed zijn dat piano daar ook bij was) iki kan je verzekeren dat die man dat zich beklaagd heeft, maanden later nog. Ik vertel dit maar voor je archief. Sukkeltje ga werken, en denk na over je leven, jij leeft in haat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Prijsvraag; van waar is de familie Spinnewijn? Eerste prijs vermelding in de haatdragende boekjes van mijn vriend(gewezen) Hugo pianodinges Ik haat piano's die vals spelen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="thePiano"]
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ken de man niet, en ik heb geen zin in de hoofdprijs in de ruzie tussen 2 hete kereltjes... No offense...
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En nu gaat U zeker weer zwijgen omdat overduidelijk blijkt dat U het andermaal niet aan het rechte eind had, zoals die keer toen U niet wou geloven dat Verreycken actief was bij de VMO?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ga er nu even met stoppen vanavond of morgenavond ga ik verder, ik heb nog een klein kindje( neen niet piano ) en heb ook een verantwoordelijkheid tegenover 4 personeelsleden (hugoke daar is een vreemde bij) dus mn gezin en werk gaan voor. Tot straks of morgen.
pianoke loontje komt om zijn boontje. Groetjes Wilfried den dokwerker |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
![]() |