![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vinden jullie ervan? | |||
ik zie het wel zitten en zou meedoen, en anderen meebrengen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
ik hou van Pinokio en zatte Loulou en zie het niet zitten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de Times? en de Guardian? en ook nog de Washington Post? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Inderdaad, ik ga slapeloze nachten tegemoet; immers, als ik slaap kan ik niet feesten, en dat ga ik de komende dagen net wél doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, op de site van het Blok kan ik ook niets vinden... Eigen Volk Eerst geldt niet meer zeker? Nu zijn the Times, the Washington Post, de Frankfurter Zeitung en the Guardian met de primeur gaan lopen! Ik heb het gezien in de gazettewinkel; op elke internationale krant staat het in een of andere taal: BELGIË IS GEBARSTEN! 6 Miljoen Vlamingen zullen politiek asiel vragen in Nederland! Steun die arme onderdrukte drommels!! Bij de meeste kranten is er een bijlage van 64 pagina's over deze crisis. .... WAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het Pallieterke is nochtans altijd goed geïnformeert :
http://groups.yahoo.com/group/praag/message/5710 en lees dan de tweede reactie erop : http://groups.yahoo.com/group/praag/message/5717 ![]() Van je vrienden moet je het hebben : "Met vriende soos "ons ver-regse Vlaamse weekblad" het ons nie vyande nodig nie."
![]() |
#165 |
Parlementslid
|
![]() Hehehe, leuk is dit. Al die charlatans met hun BUB-avataarke zijn hier precies hun frustraties aan 't afreageren. Even denken... Hoeveel stemmen hadden de BUBbels ook alweer op 18 mei ? Was het nu 0,1 of 0,2 % ???? Konden ze het verpletterende stemmenaantal van den Chacha overtreffen ? Ik herinner het me niet goed meer, maar ik dacht van niet...
En hoeveel hadden ze GEZEGD dat ze er zouden halen ? Als ik het goed begreep kwamen de heren op allerlei fora verkondigen dat er een grootschalige unitaristische revolutie op til was, niet ? Jammer, jammer... Dat ze met de grootste Vlaamsnationale partij niet meteen konden concurreren kunnen we nog niet te na spreken. Maar dat ze zelfs de NVA nog niet eens benaderen, dat stelt de belgicistische grootspraak toch wel in een benepen positie. Da's natuurlijk het probleem dat je onvermijdelijk moet overwinnen wanneer je doelpubliek uit koningshuisplakboek-aanleggende-oude-wijvekes, seniliserende gasthuisbewoners en belgische-vlag-zwaaiende-beschutte-werkplaats-werknemers bestaat, natuurlijk, maar toch... Och, laten we hen maar wat razen... Ze kunnen er ook niet an doen dat ze lichtelijk naïef en ietwat goedgelovig zijn. Om hen te plezieren : Vive le roi, leve onze goedertierende koning, hip hip hoera voor het vaginaal toeval !!! 8) Vlaamse groetjes aan de belgicistische fossielen, Jullie meevoelend vriendje Abramis ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Burgemeester
|
![]() Abramis brama
LINNAEUS, 1758 Brasem. Midden-, Noord- en Oost- Europa, ontbreekt ten zuiden van de Alpen. Tot 75 cm. Mannetjes met sterke leguitslag (Paarkleed) Paait 's nachts in de dichte plantengroei in de ondiepe gedeelten langs de oever. Belangrijke consumptie- en sportvis. Nauw verwant zijn Abramis sapa PALLAS, 1811 de Donaubrasem, en Abramis ballerus LINNAEUS, 1758, de brasemblei, die in het aquarium moeilijker zijn te houden dan Abramis brama. ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
MENS (of overdrijf ik nu?) geen probleem als u voor onafhankelijk vlaanderen bent maar lief,zijk zo niet. Kortom doe niet belachelijk. Ja vraag me alle vlaams nationalisten assiel aan in nederland. Dan zijt ge omringt die die fantasstissche nederlandssche taal. En ja het vlaamse feest was gratis zeker ![]() DINA ge maakt uzelf en de vlaamse beweging compleet belachelijk..
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het vooral leuk zal worden voor de verzuurden. Een fijn dagje uit met de eeuwige oppositiestemmers. Lekker leuteren over de eigen onmacht.
![]() Beweging op de politieke schaal van Richter: 0,0 Knipoog op de ludieke schaal: 0.0 Applaus voor humorgehalte: 0,0 Ondersteuning door Vlaams Blok: 0,0 Effect op democratische partijen: 0,0 Belachelijkheidsfactor : 10 ![]() Enfin, ‘t is nog altijd beter om naar Hulst te trekken, dan om een pint te pakken met holocaustontkenner J.M Le Pen, zoals jullie grote voorbeelden graag doen.. En breng boter mee hé !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. En dan ‘goe’ zat naar huis en ’t Vlaemschen Wuf aftoekken omdat de ‘frutten’ koud zijn.
‘Wij’ zijn toch een fijn volkje hé. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() P.S. : was het echt nodig om zó diep in mijn privéleven te gaan delven ? ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Helemaal voor u: ![]()
![]() |
![]() |
#174 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En jullie (?) voelen je voor de rest dus beter dan die Vlaemsche Vieze Vettige Veralgemeners? Zegt genoeg over jullie extremisme-gehalte. 'k Hoop voor jullie dat je nog zeer jong bent, heb je nog wat hoop op verbetering. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België is in deze dagen het toneel van een massaal volksfeest van ons, Belgen! Zij die het weer niet kunnen verkroppen mogen gezellig met z'n allen (20 man? 21? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LEVE DE KONING ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Over die ludieke actie in Hulst heb ik mij niet uitgesproken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijf dan bij ons en geniet van het feest ![]() LEVE DE KONING ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge moet dat wel serieus doen hé : eerst uw belgische id kaart verbranden
zodat ge "sans papiers" geworden zijt. Dan bedenken dagge chance het da "Pim Fortuyn" dood is en "de Pim Fortuynisten" praktisch nie meer bestaan want anders kwamde as asielzuuker in olland nie binnen. Em ik ier nie ieverans geleze datter afrikaanssprekende mensen zen die oek geire in een land zouwen woenen woar un toal gesproke weurd, die dus vanwege un toal onderdrukt zen ? Ieder joar emigreren der 50 "belgen" veurnamelijk noar Noorwegen, Canada en Australië.. zouwen die doar ennegoan oemdat ze niet mier ondrukt weurre veur un toal of goan die der spciaal enne oem onderdrukt te weurre ? Trouwens as ge politiek asiel in Olland wult moet te iest ollands liere en een integrasiekursus volge / wette golle beveurbeeld oe asge ne motjeshering moet vastpakke en in ouwe mond steke. Nor het schent zen de supporterskrete ba de voetbal oek ielemaal anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Europees Commissaris
|
![]() Er was bij de verkiezingen van 1999 een koppel dat asiel heeft aangevraagd in Nederland.
Ze wilden niet in een land wonen waar een parij als het Vlaams Blok zoveel kiezers had! Nu wil ik daar mee stellen dat degenen die het hier aan het belachelijk maken zijn. Zichzelf toch enigzins belachelijk maken, aangezien er reeds een (ik weet niet van welke partij hij was), dit heeft voorgedaan. Hij, vrouw en twee kinderen. En dat heeft wel op TV geweest. Voor alle duidelijkheid wil ik toch aan de asielaanvragers zeggen dat Zeeuws-Vlaanderen ook zeer stiefmoederlijk worden behandelt door de Nederlandse federale regering. De hospitalen (Sluiskil) en anderen zijn volledig verdwanen, zodat de Zeeuwen (Reservebelgen noemen ze zich zelf) naar Gent moeten voor uitgebreid onderzoek, en hospitalisatie. (er bestaat wel een verdrag tussen Nederland en België daarover) |
![]() |
![]() |