![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Momenteel zijn ze er duizenden en duizenden aan het schorsen, allemaal met een excuus nochtans en uiteraard geen studenten. [quote] Seg amai, jij zou ook een goeie zijn om de tewerkstelling op peil te houden op het moment dat onze samenleving gaat vergrijzen. Op 20-jarige leeftijd studeren, mag het? A.u.b. ... wees blij dat degenen het doen wie het gegeven is, wie zou er anders moeten zorgen voor je als je ziek bent, wie zou er anders je zuurverdiende centen moeten beheren enzovoort? Ieder beroep dat er is is het omdat het een vraag van de samenleving invult, niet om een probleem bij te creëren. /QUOTE] Blijf van mijn centen ik zie u al afkomen. En 24 jaar op de arbeidsmarkt is al redelijk oud voor starters. We zien dat niet graag meer komen. Als je wacht tot je 30 bent kunt ge meteen uw vervroegd pensioen gaan vragen want dan is het definitief gedaan. Sorry, zo is het. Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 september 2005 om 14:54. |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een sukkels zijn jullie toch. 24 of 25 jaar en nog niks. Jawadde. Het zijn uw glorie jaren en zo liggen gapen naar alles? Kom eerlijk, wat heb je deze maand kunnen verdienen?
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw liedje wordt afgezaagd jong. verzin er eens een rijmpje op ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Het wordt in onze maatschappij toch wel zielig dat steeds meer 25-30 jarigen in hun vuile pamper blijven zitten en steeds klagender het handje ophouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende maand ...ook niks? Slechte scholen tegenwoordig! Wreed slecht, zo onze jeugd niks meer leren. Geeft niet want we hebben jullie toch niet meer nodig feitelijk.
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feitelijk zouden we graag hebben dat jullie allemaal emigreren, we hebben jullie huisjes nodig. Mag dat van uw ma ook zijn natuurlijk. Er moeten hier binnen niet al te lange tijd honderduizenden komen logeren.
Ge zit een beetje in onze weg.
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
straks begin je te stotteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Nog vergeten te zeggen...
Het OCMW gaat op bevel van hogerhand ook strenger worden. Zeker voor Vlamingen. Gehoord van iemand die sterk betrokken is met de problematiek. Die persoon begeleidt namelijk ocmw-steuntrekkers. Leren centjes tellen enzo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zelf was ik wree content om thuis te kunnen vertrekken op m'n 19 naar een univ. Het kindergeld ging naar mijn huur en dan had ik nog over. Na 3 jaar heb ik een weekend jobke genomen. Mijn beste kameraad studeerde burgelijk ingenieur, op kot, en na zijn studies heeft die ook terug een paar jaar bij in het ouderlijk huis gewoond. Dat was gewoon noodzaak, al kreeg die een dikke audi van de firma. En wat is nu het probleem ? Ging het voor jullie allemaal zo makkelijk niet ? Kan je niet begrijpen dat de maatschappij en de arbeidsmarkt veel last en stress legt op nieuwkomers ? Kan je geen begrip opbrengen voor jonge, bange of onzekere mensen ? Of hebben jullie zelf nooit kinderen gehad ?
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Die persoon zei me letterlijk dat men met allochtonen wat voorzichtiger is.
Kan natuurlijk plaatselijk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps; mijn zoon liet mij zijn sleutels zien van zijn nieuwe bmw 525 tds op zijn 18 jaar. Zelf betaald en zonder mijn medeweten gekocht. Maar het was een schone, hij mocht hem houden. En zijn rijbewijs had hij ook. Heeft er natuurlijk een paar honderduizend frank aan muziek ingestoken, dat vond ik er een beetje over maar soit.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 september 2005 om 15:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() [quote=Mambo]
Het ging en gaat en zal blijven gaan over de 24 j die zich "laten onderhouden op kosten van ..." Momenteel zijn ze er duizenden en duizenden aan het schorsen, allemaal met een excuus nochtans en uiteraard geen studenten. Wat bedoel je? Citaat:
Het is niet omdat in uw sector 24 als oud wordt gezien omdat je dan al niet meer zo goed luistert en niet staat te juichen als men van je eist je rug stuk te werken dat dat in iedere sector zo is. De nadruk ligt ook niet altijd op hard werken, discipline en gehoorzaamheid. Tegenwoordig zijn er ook andere branches die belang hechten aan andere waarden... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik beter zwijg voor ik potten breek.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zou het zelfs gaan stelen, als je't mij vraagt.
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
This is the boeeeekeeeet residence, the lady of the house speaking. ![]() Man man, en dat voor ne loodgieter .. |
|
![]() |
![]() |