![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
De verschillen in lonen is nog nooit zo groot geweest als de dag van vandaag.Waarom?Waarom mag iemand die een beetje beter kan onthouden of het geluk heeft gehad in het juiste gezin te zijn geboren zich een groter deel van de koek toe-eigenen?Waarom? Wat hebben die mensen voor op anderen terwijl ze ook maar 5 zintuigen en 2 uitscheidingskanalen bezitten.We zijn allemaal hetzelfde,hebben allemaal onze talenten,maar waarom die enorme verschillen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 29 september 2005 om 19:57. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat uw tante werken of heeft ze ooit gewerkt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||||||||
|
![]() Citaat:
ofwel telt mijn ( en ieders ) recht op een menswaardig bestaan - of als het niet telt dan geld jouw recht op integriteit, bezit enz bvb ook niet meer. in de preambule van de mensenrechtenverklaring staat dat het niet naleven en eerbiedigen van de mensenrechten lijd tot barbaarse handelingen. de grondwet is een soort van vredesverdrag om het samen leven van grote groepen mensen te reguleren - heel belangrijk dus en geen luchtige materie[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 september 2005 om 19:57. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u enig idee hoeveel ik meer in mijn loonzakje zou krijgen als de zaakvoerder wat minder kreeg ? Of zou het gewoon afgunst kunnen zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ze mogen wat verdienen maar het is een beetje overdreven tegenwoordig.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 29 september 2005 om 20:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CVS-patienten gaan overigens niet huppakee van zo fit als een hoentje naar permanent rolstoelgebruik. Die overgang gaat meestal geleidelijk. Veelvuldig niet naar het werk kunnen omdat je moe bent, je depressief voelt, pijn hebt,... Je gaat naar de dokter maar ze vinden allemaal niks. 'Beetje overspannen', 'rust maar het zal wel overgaan',... Een blinde herkent hier vanzelfsprekend meteen het begin van CVS in. Je presteert na een tijd niks meer op 't werk, thuis faal je in het huishouden, de spanning stijgt overal, de baas is niet meer tevreden en ontslaat je van zo gauw hij kan,... Mensen in de buurt zeggen je dat je je maar moet herpakken, ze verwijten je onwil,... Dokters vinden nog steeds niks, je krijgt mss wat antidepressiva voorgeschreven die eigenlijk niet helpen. Je gaat niet op zoek naar werk - je weet toch dat dat niet kan lukken, daarvoor ben je te moe, te suf, je voelt je zo rotslecht in je lijf maar kan het niet plaatsen. Ze bieden je werk aan, maar weigert, of komt na drie dagen al niet meer opdagen. En dan pakken ze je uitkering af. 't is toch wat met die vuile profiteurs.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus zaak die misbruiken tegen te gaan, wellicht kan dan de loonlast wat omlaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |