![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het enige wat bewezen is, is dat je in het verleden leeft beste Van Minnenbruggen. Het VB is geen NS-partij, is het nooit geweest en zal het ook nooit zijn. Meer nog, zelfs al zou men nog willen de opvolger van het VNV zijn, men zou het niet eens kunnen omdat partijen als het VNV in een zeer specifiek tijdskader thuishoren. ![]() Wat het erfgoed betreft, het VB bouwt op een zeer lange en brede traditie, maar jij selecteert enkel datgene daaruit wat in jouw kraampje past: Staf De Clercq bijvoorbeeld. Maar ook priester Daens past daarin, Albrecht Rodenbach, ing. Donckerwolcke, Bruno Dewinter, Frans Van der Elst,... en zovele tientallen anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is idd zo; ik steun de VMO in alles wat ze gedaan hebben, en beschouw hen als voorbeelden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Vreemdeling
|
![]() Laat ons drinken op dit heuglijke nieuws!
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Den Ardennees: "Eerlijkgezegd, die kerel had ze toch niet alle vijf hoor, ik las een paar maanden geleden nog een interview met hem in de knack en de jodenhaat druipte van zijn uitspraken. Hij kwam over als een echte neo-nazi. Hij moest trouwens niet weten van het Vlaams Belang omdat hij vond dat ze jodenvriendjes zijn."
Dat zit al een stuk dichter bij de waarheid. Ardennees is zeker niet van de lompste! ![]()
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij hem nog goed de tijd toen hij naar de Voerstreek of Linkebeek of Schaarbeek of Sint-Genesius-Rode trok met het VMO, TAK, WEREDI, de Volksunie met vader Ansciaux om de Vlaamse zaak te verdedigen... maar daarover heb ik hier nog niet veel gelezen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
brandstichting = een vlag in brand gestoken of een stomme gazet de enige die in Voeren ooit geschoten heeft, is een waalse Voerenaar !! hilarisch bijna... schieten doe jij precies... met spek... euh, soory met héééééééééééél varkens ! ![]() [size=1]Edit:[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 oktober 2005 om 20:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |