![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had me ooit iets beloofd van een verslag van behaalde objectieven, maar dat moet je toch ergens vergeten zijn ondertussen.
![]() |
![]() |
#162 |
Gouverneur
|
![]() de keuze voor geweld is jullie keuze, andere mensen hoeven die keuze niet te delen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar over welk geweld heb jij het gans de tijd?
![]() |
![]() |
#164 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 oktober 2005 om 17:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 oktober 2005 om 17:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lutifer heeft 2000% gelijk... U bent enkel op confrontatie uit... De armen interesseren U m.i. geen bal... U wil de grote leider zijn, de goeroe, de held, de onversaagde... Uiteindelijk gaat U wss enkel de kansen van vele anderen verminderen... Maar voor de rest niets als positiefs over U, hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 oktober 2005 om 18:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [/size]En ja, naargelang mijn 'inzet' zou ik idd een kapitalist moeten zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() Interne spanningen bij het VWS?
![]()
![]() |
#171 | |||||||
|
![]() Citaat:
zo is er door PC trut jacinta de roeck een interparlementaire werkgroep vierde wereld opgericht maar deze werkgroep is niet erkend omdat volgens de PC logica het VB ervan moest worden uitgesloten door deze niet erkenning kunnen de armen die meedoen aan de werkgroep hun verrvoerskosten niet worden terug betaald. Dat vinden de Pc s van het platform normaal.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 oktober 2005 om 18:49. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens,bij ons in de gemeente heeft het VB zelfs de OCMW-voorzitter naar voren geschoven.Dus klaarblijkelijk wordt het cordon met een korreltje zout genomen tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#173 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 oktober 2005 om 18:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() het vws erkend daarom de interparlementaire werkgroep ook niet en keurt op voorhand zowieso alle besluiten en conclusies ervan af !!!
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja sorry,ik vind het interessant maar het is moeilijk om het fijne te kennen door middel van een forum. ![]()
![]() |
![]() |
#178 | |||||||||
|
![]() Citaat:
in onze visietekst staat dat we onafhankelijk blijven van elke politieke partij. We willen echter dat alle armen kunnen meedoen aan het armoededebat - ook armen met VB sympatieen dus en we weten dat dat er heel veel zijn. Waar we ons mateloos aan ergeren is het feit dat het cordon sanitair dat een partijpolitieke constructie is belangrijker geacht word dan de participatie van alle armen aan het armoededebat. Zelfs armen die helemaal geen vb sympathieen hebben worden erdoor gestraft. Als er één ding is waar we allergisch voor zijn dan is het dan men de armen laat opdraaien voor hun vuile partijpolitieke spelletjes waarmee wij nogmaals niks mee te maken willen hebben. Bij het vws zijn alle armen zonder uitzondering welkom los van de politieke overtuiging. De enigen die we nu helaas moeten uitsluiten zijn diegenen die met partijpolitieke spelletjes meespelen. De partij politiek is namelijk vijand nr één van de burger in dit land en niet minder van de armen in dit land ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 oktober 2005 om 19:28. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() De brief wisseling met de werkgroep ipw
de namen zijn weg gelaten je kan dit wel begrijpen . beste platforum tegen armoede en sociale uitsluiting Minder nieuws: de ipw Vierde Wereld kan geen middelen vrijmaken om haar deelnemers een onkostenvergoeding te verlenen. Zelf hebben we daar geen middelen voor, die we zelfstandig beheren. Ondanks meermaals aandringen bij de hogere instanties, hebben we nog steeds geen vaste toelage, [size=3]omdat[/size] [size=3]we het Vlaams Belang uitsluiten van de werkgroep[/size], zodat we niet officieel erkend kunnen worden. Ik hoop dat je dit begrijpt, en dat je alsnog mensen kunt motiveren om te komen. Met vriendelijke groeten, mederwerker IPW Huis der Parlementsleden
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |