Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2011, 23:44   #161
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
[/b]

Meen je dit?
" Innige deelneming " betekent dat ik medelijden heb met de vrouw wiens vader één van die verkrachters is. En dat meen ik, ja, of denk je dat het leuk is als je vader zo een monsterachtige daden gegaan heeft ? Dat dit je plezier doet ?
Kinderen hebben geen schuld aan de misdaden van hun ouders.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 23:45   #162
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Dan zullen ze nu wel zeker weer vrij zijn..op naar het volgende prooi.
Best mogelijk.
Oud 28 januari 2011, 09:23   #163
Nadina
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
" Innige deelneming " betekent dat ik medelijden heb met de vrouw wiens vader één van die verkrachters is. En dat meen ik, ja, of denk je dat het leuk is als je vader zo een monsterachtige daden gegaan heeft ? Dat dit je plezier doet ?
Kinderen hebben geen schuld aan de misdaden van hun ouders.
Dan had ik ik jou verkeerd begrepen. Op die manier begrijp ik het dan veel beter en ben ik het er zeker met je eens.

Maar dat zij die vent haar vader kan noemen na alles wat hij heeft geflikt zegt uitermate veel over haar.
Zoals ik eerder aangaf: als dat mijn vader zou zijn geweest zou ik hem niet meer als mijn vader zien.

Begrip tonen voor zo een misselijk daad is hetzelfde als dat je medeplichtig bent.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 09:36   #164
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Allemaal goed en wel, maar wat ik niet goed begrijp is, waarom 'sommige' mensen bij het vallen van het woord "racisme" zich meteen in verdediging stellen. Men zou haast gaan denken dat deze mensen het racisme willen beschermen, koste wat kost.
omdat idioten zoals jij overal racisme in zien, simpel toch
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 09:51   #165
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iris Bekijk bericht
ik wet da dit een oud bericht forum ding is ma da helft weet nie waar over ze praten ! hebt gij eenig idee hoe zeer het mij pijn doet om dit allemaal te moetten lezen mijn vader heeft echt boete doening gedaan hij is anders nooit gelijk zo ik snap ook nie da hij dit heeft kunnen doen ma wel geweldig om dan sommige reacties te mogen lezen ! t heeft compleet niks me racisme te maken ik ben echt diep geschokkeerd ! hoe zou jullie het allemaal vinden om zoeiets over uw bloed eigen vader te lezen? is de realiteit al nie hard genoeg ne ?

Je zou beter wat tijd steken in het leren lezen en schrijven. O ja, en als 1 van die apen uw vader is, dan kan mij dat nu eens geen bal schelen. Het is een monster. "Boetedoening" is ruim onvoldoende. Castratie lijkt me de aangewezen weg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 23:58   #166
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Allemaal goed en wel, maar wat ik niet goed begrijp is, waarom 'sommige' mensen bij het vallen van het woord "racisme" zich meteen in verdediging stellen. Men zou haast gaan denken dat deze mensen het racisme willen beschermen, koste wat kost.
Zijn die twee mannen verkrachters ? Ja.
Zijn die twee mannen sadisten ? Er zijn goede redenen om dat aan te nemen.
Zijn die twee mannen racisten ? Ik zou het niet weten ...Waarom eigenlijk ? Omdat het slachtoffer gekleurd is ? Ik zou eerder zeggen dat ze niet bepaald vrouwlievend zijn, maar voor racisme zie ik geen enkele duidelijke aanwijzing.
In elk geval verdienen ze gecastreerd te worden voor hun misdrijven : verkrachting, ontvoering, sequestratie...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be