![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() " Innige deelneming " betekent dat ik medelijden heb met de vrouw wiens vader één van die verkrachters is. En dat meen ik, ja, of denk je dat het leuk is als je vader zo een monsterachtige daden gegaan heeft ? Dat dit je plezier doet ?
Kinderen hebben geen schuld aan de misdaden van hun ouders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar dat zij die vent haar vader kan noemen na alles wat hij heeft geflikt zegt uitermate veel over haar. Zoals ik eerder aangaf: als dat mijn vader zou zijn geweest zou ik hem niet meer als mijn vader zien. Begrip tonen voor zo een misselijk daad is hetzelfde als dat je medeplichtig bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() omdat idioten zoals jij overal racisme in zien, simpel toch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou beter wat tijd steken in het leren lezen en schrijven. O ja, en als 1 van die apen uw vader is, dan kan mij dat nu eens geen bal schelen. Het is een monster. "Boetedoening" is ruim onvoldoende. Castratie lijkt me de aangewezen weg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn die twee mannen sadisten ? Er zijn goede redenen om dat aan te nemen. Zijn die twee mannen racisten ? Ik zou het niet weten ...Waarom eigenlijk ? Omdat het slachtoffer gekleurd is ? Ik zou eerder zeggen dat ze niet bepaald vrouwlievend zijn, maar voor racisme zie ik geen enkele duidelijke aanwijzing. In elk geval verdienen ze gecastreerd te worden voor hun misdrijven : verkrachting, ontvoering, sequestratie... |
|
![]() |
![]() |