Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2003, 00:43   #161
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

[quote="Tacitus"]Ik was, dacht ik, duidelijk?

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Tacitus

Tacitus
Inderdaad, u bent duidelijk. U wilt niet op de vraag antwoorden, en geeft daarmee eigenlijk toe dat de vraag u in een lastige situatie brengt. Uw weigeren om deze vraag te beantwoorden zegt heel veel over het vertrouwen dat u heeft in de capaciteiten van uw voorzitter.
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 00:47   #162
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Welke "fouten" maakt Hans?
Een voorbeeldje:

Hans1

Forum: Politiek: Binnenland Geplaatst: Vr Jul 11, 2003 10:37 pm Onderwerp: 11Juli-boodschap VlaamsBlok:''de koffietafel''
"Vlaanderen is een ongelukkige hersenschim die weldra mooi zal worden weggeveegd. "

Zo en wat doe jij als dit de kop zou zijn in een aantal kranten morgen? Hoe ga jij je dan verdedigen? Hoe wil jij dan deze smet op je partij wegpoetsen?

Nog steeds geen antwoord gekregen...
Tacitus, je lult er nu wel makkelijk over heen, maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vragen die ik hiervoor op pagina aan jou heb voorgeschoteld...
Tacitus, waar blijft gij?
Nogmaals, doe eens een poging om de vraag te beantwoorden...:

Na dat soort uitspraken van jouw politiek leider, kies jij dan voor je ideologie, of voor je kopman? (en nou niet overheen lullen, maar gewoon antwoord geven
Ik vind het persoonlijk een scherpe uitspraak, maar het komt erop neer dat ik (en Hans ook) niet Vlaanderen als cultuurgemeenschap maar wel als economische entiteit, en dat is het Vlaams gewest wil zien verdwijnen, idem de twee andere gewesten. Als uitgesproken anti-regionalistische partij was zulks ook uit ons programma af te leiden, maar dat leest blijkbaar niemand.
Maar neem je nu afstand van die uitspraak van Hans of niet. Let wel, bij het niet afstand nemen, neem je ook de verantwoordelijkheid voor deze uitspraak op je schouder...
Oud 18 juli 2003, 00:49   #163
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Ik heb genuanceerd een uitleg gegeven, als u de discussie tot iets zwart/wit wil laten verzanden, is dat uw zaak, maar deze "domme Belg" doet er niet aan mee
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 00:52   #164
De Vliegende Hollander
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb genuanceerd een uitleg gegeven, als u de discussie tot iets zwart/wit wil laten verzanden, is dat uw zaak, maar deze "domme Belg" doet er niet aan mee
Verzanden? Dit is een hele simpele kwestie. Jouw voorman maakt een bepaalde uitspraak en als actief lid van de partij mag ik je toch wel vragen of jij hier afstand van neemt of je kopman steunt?

PS: Dezelfde vraag geldt ook voor Patriot. Neem jij (Patriot) afstand van die uitspraak van Hans of niet?
Oud 18 juli 2003, 00:55   #165
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan u deze genuanceerde uitleg op de vraag van Vliegende Hollander dan nog eens quoten? Ik vind hem namelijk nergens terug.
Oud 18 juli 2003, 00:58   #166
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bovendien wacht ik nog steeds op een antwoord in de topic Eendracht Maakt Macht. Blijkbaar kan u wel met scheldwoorden strooien, maar is enige verantwoording hiervan teveel gevraagd. Zielig eigenlijk.
Oud 18 juli 2003, 01:08   #167
De Vliegende Hollander
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Bovendien wacht ik nog steeds op een antwoord in de topic Eendracht Maakt Macht. Blijkbaar kan u wel met scheldwoorden strooien, maar is enige verantwoording hiervan teveel gevraagd. Zielig eigenlijk.
Nou ze mogen blij zijn!!! Stel je voor dat ze gevraagd worden voor een interview en de reporter/ster stelt ineens die vraag en ze staan daar vervolgens: Uhhh Uhhh Ahhmm ...

Maar het erge is dat het een hele belangrijke vraag is. Dit is politiek, iemand van jouw partij (nota bene de kopman) maakt een hele goedkope onliner en trekt iedereen van zin partij met zich mee die ook dat standpunt onderschrijven. Degene die hun ideologie trouwblijven (en dat zou je verwachten) zouden zich van dit standpunt moeten ontrekken willen zij dat de BUB ooit een kans maakt...
Oud 18 juli 2003, 11:27   #168
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Citaat:
Nou ze mogen blij zijn!!! Stel je voor dat ze gevraagd worden voor een interview en de reporter/ster stelt ineens die vraag en ze staan daar vervolgens: Uhhh Uhhh Ahhmm ...

Maar het erge is dat het een hele belangrijke vraag is. Dit is politiek, iemand van jouw partij (nota bene de kopman) maakt een hele goedkope onliner en trekt iedereen van zin partij met zich mee die ook dat standpunt onderschrijven. Degene die hun ideologie trouwblijven (en dat zou je verwachten) zouden zich van dit standpunt moeten ontrekken willen zij dat de BUB ooit een kans maakt...
Is dat nu een typisch Hollands kenmerk of weet u gewoon van de warmte?
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 14:47   #169
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Is dat nu een typisch Hollands kenmerk of weet u gewoon van de warmte?
En dit is dan weer een typisch antwoord van Tacitus. Vooral niet op de eigenlijke kwestie ingaan. In elk geval vind ik het wel sterk van Vliegende Hollander. Een politicus met 1 welgemikte vraag over de interne partijpolitiek onder tafel discussiëren. Mooi gedaan, Vliegende! 8)
Oud 18 juli 2003, 15:02   #170
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp niets van de wartaal die die Hollander uitkraamt. Misschien heb ik wel een taalprobleem met hem?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 15:15   #171
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik begrijp niets van de wartaal die die Hollander uitkraamt. Misschien heb ik wel een taalprobleem met hem?
Het is dan ook een intelligente vraag die hij stelt.
Oud 19 juli 2003, 20:14   #172
De Vliegende Hollander
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Zo dan, de Grote Roerganger himself aan de praat...

Het is heel simpel Hans, stel dat een paar an jouw uitspraken alhier eens breed in de media verschijnen ... Waar denk je dat het BUB dan belandt?

Er zijn politici voor mindere uitspraken aan de schandpaal genageld en ik heb hiermee een hele zere plek gevonden. Het was bijna te erg om te zien hoe partijleden van jou zich hier in de moeilijkste bochten moesten wringen om de kopman droog te houden.

Als jij een slimme politicus was geweest had jij je uitspraken teruggetrokken om zodoende ook andere partijleden niet op te zadelen met je stommiteiten...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be