![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Gouverneur
|
![]() het is natuurlijk het gemakkelijkste middel om aan geld te geraken,gelegaliseerd de burgers bestelen,maar het gaat er om dat men ons belogen heeft,belasting vermindering enz.voor 18 mei,maar nu de ene belastingverhoging na de andere,en het gaat er niet om of de andere partijen andere oplossingen hebben,het gaat er om dat ze ons belogen hebben en de kiezers zijn er ingetrapt,ik hoop dat ze het volgend jaar nog weten en hun een goede verwittiging geven.die arrogante klootz.....
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een veel groter kwaad zit in de nieuwe kieswet met zijn kiesdrempels. Vele medeburgers vreesden dat hun stem toch verloren zou zijn gegaan als ze (met overtuiging) voor NVA, Vivant, Resist, LA of Veilig Blauw zouden gestemd hebben. Die kiesdrempel ligt ondemocratisch hoog voor nieuwe partijen. Zelfs een partij als NVA, die wél voldoende media-aandacht kreeg in de kiesstrijd, kan erover meespreken. Aan AGALEV maak ik geen woorden meer vuil. Die arrivisten dachten zelf profijt te trekken uit die nieuwe kiesdrempel. Loontje en zijn boontje ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het prima dat de nieuwe regering de belastingen meer op sigaretten en petrol heft, en minder op arbeid. De oude belastingsverlagingen blijven immers.
Ik hou er op die manier trouwens veel aan over, want ik rijd weinig met de auto, en rook niet.
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ooit aan gedacht dat er structureel véél intelligentere ingrepen mogelijk waren ? Maar die via de laffe kiesdrempel wellicht nooit de kans krijgen het levenslicht te zien. Tenzij ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat valt sterk te betwijfelen aangezien het blok op democratische wijze uit de regering gehouden word ![]()
![]() |
![]() |
#169 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) of deze maatregelen daartegen in gaan 2) welke andere revolutionaire maatregelen je in het Belgisch stadje wil nemen.
![]() |
![]() |
#170 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Met mijn excuses aan Raf. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |