![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De link vzw kan je eigenlijk zien als een organisatie die het alleenrecht heeft om een keurmerk uit te delen, vergelijk het maar met varkensvlees of zo. Alleen het varkensvlees dat het keurmerk draagt mag verkocht worden. Zo worden door de link vzw enkel nog armen die het link keurmerk dragen als echte ervaringsdeskundigen erkend. Enkel zij komen vervolgens in aanmerking om als ervaringsdeskundige aan de slag te gaan bij de overheid, ocmw, vdab enz. Bij de link vzw mogen bovendien enkel armen een opleiding volgen die door hun traumatisch verleden in hun expressie geblokkeerd zijn. Dit gaat zover dat mensen die hun trauma s zelf verwerkt hebben of die geen trauma s hebben ( die bvb de "pech" hebben om geen incestslachtoffer te zijn ) gediscrimineerd worden. De link vzw mag gerust mensen die dat zelf wensen behandelen tegen deze trauma s zoveel ze willen. Maar daar ga ik als authentiek ervaringsdeskundige echt niet voor zwijgen. In het vws is er bvb iemand lid die (als moeder van incestslachtoffers ) ervaringsdeskundig is in de incestproblematiek - deze dame is al een stuk in de 70, heeft zonder begeleiding zelf haar verleden verwerkt en begeleid nu vanuit die ervaring vrijwillig zelf incestslachtoffers en hun familieleden. de link vzw gaat uit van empowerement van ervaringsdeskundigen, dwz van empowerment van buitenaf, empowerement door derden aangebracht dus ahw. Het vierde wereld syndicaat staat eerder een self-empowerement- concept voor. mensen die er zelf in geslaagd zijn om hun trauma s te verwerken zijn veel beter in staat om de wegen uit de problemen die zij zelf hebben ontdekt aan anderen te tonen. Door toedoen van de link vzw worden dus net de mensen die het meest waardevol zijn omdat ze zelf wegen hebben gevonden uit de armoedebestrijding uitgesloten. En dit is nefast voor de armen. De wegen van de selfempowerment worden hen zodoende ontzegd.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Bij een sollicitatie is het toch niet de kandidaat zelf , die zijn kwaliteiten gaat bepalen?
Kan niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
kwaliteiten mogen niet enkel op basis van een diploma bepaald worden.( een belangrijke oorzaak van kansarmoede) Wie het diploma van de link niet heeft kan zelfs niet eens gaan soliciteren. net zoals met de bedrijven die kandidaten selecteren en ad hoc degenen met een marokkaanse naam niet eens willen overwegen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2006 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Alle armen van het vws hebben zo een eigen unieke specialiteit. En ons clubje van experten groeit nog alle dagen aan.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2006 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Katy heeft ondertussen al geschreven dat ze misschien inderdaad iets te voorbarig was. Is tenminste eerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() Moet ik hier een examen afleggen ? Jullie zijn tegen de Link, niet ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
als wij morgen tegen de dop zijn dan ben jij ervoor willen we bomen gaan planten dan ben je daartegen als we tegen het gratis verstrekken van condooms zijn dan ben jij ervoor. enz enz ![]() maw een inhoudelijke debat is naar waar je zelf blijk van geeft vooralsnog niet voor je weggelegd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2006 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl je eerlijk moet toe geven dat die jongens van de vierde wereld alle respect verdienen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eventjes terugscrollen? http://forum.politics.be/showpost.ph...18&postcount=8 Je geeft hier de indruk de link te kennen maar kan dat niet staven. Ik vroeg je gewoon wat uitleg maar er komt geen. Tja, ... wat moeten we daar nu uit concluderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit was dus de laatste keer. |
|
![]() |
![]() |