![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veel plezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De andere postbode die ik ken is een kunstenaar. Op zijn 35ste heeft hij zijn pensioen gekregen omdat hij zgz niet goed meer kon functioneren. Hij is ook gelukkig. Je zou voor minder. Ik heb hem uitgekafferd voor gans zijn publiek op zijn laatste vernisage. Hij produceert dan ook rommel. En meer dan woorden kan ik op dit forum helaas niet brengen. Mijn lippen bewegen maar mijn daden ook. Je zal me op mijn woord moeten nemen. Maar je kan natuurlijk verkiezen mij niet te geloven. Doesn't matter to me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de mensen die het niet meer pikken zijn de aandeelhouders van de multinationals en dat zullen we hier nog aan den lijve mogen ondervinden. Speel maar de rebel en wees maar anarchistisch. We krijgen de rekening nog gepresenteerd en raad maar eens wie dan het grootste slachtoffer zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus als men morgen fabriek x in land Y wil gaan verzetten omdat ze daar 12 uur per dag willen werken voor 0.5€ per uur, moeten wij zorgen dat we daar nog eens 'onder' gaan? Laatst gewijzigd door Zyp : 25 mei 2007 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het zo wenst te symplificeren, voor mij goed en eigenlijk verdient zo een reply dan ook geen antwoord maar bon. België heeft ook troeven. Innovatief, centrale ligging in Europa, ze krijgen toegevingen vanuit regeringshoek. Er moet dus een afweging gemaakt worden door multinationals maar tegenwoordig wordt het hen heel gemakkelijk gemaakt door de vakbonden om ons land links te laten liggen. Uiteraard spelen er nog allerhande factoren mee in de beslissing van een bepaald bedrijf om zich ergens te vestigen maar flexibileit en de arrogantie van de vakbonden spelen een heel grote rol. Als jullie dit niet willen inzien, dan zullen jullie het wel voelen. Maar doe gerust verder en leef maar van dag tot dag. Denk vooral niet aan je toekomst en aan die van je kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Je moet er niet onder komen. Je moet in de buurt komen. Andere factoren spelen ook rol om bedrijven hier te krijgen zoals degelijke infrastructuur. Transportkosten komen ook erbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |