![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Een beetje bescheidenheid zou wel op zijn plaats zijn, ventje. Als vertegenwoordiger van een partijtje van hoop en al 500 man in beide landsdelen geeft het weinig pas om een partij met 11.000 leden in Vlaanderen alleen, die 200.000 stemmen vertegenwoordigt en 8 RECHTSTREEKS verkozen parlementsleden heeft, te benoemen als "bestaat niet buiten de media"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Ik walg van Dewever ( zowat de meest inconsequente nationalist al heeft hij serieuze concurrentie van bourgois ) Maar de n-va heeft wel degelijk een actieve basis... Waar bvb Groen enkel maar van kan dromen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 26 maart 2006 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een personeelslid van de NVA heeft een kameraad van me gezegd dat LSP in Gent meer actieve leden heeft dan de NVA in Gent. De rest van het land is uiteraard een ander verhaal. In de meeste partijen is het actief lidmaatschap buiten het betaald personeel trouwens zeer laag, niet alleen binnen de kleinere partijen. Komt volgens mij deels omdat de partijen veel te veel geld krijgen van de staat en leden enkel nog nodig hebben om pamfletten uit te delen. En dan nog, een Janssens huurde promomensen in om dat te doen.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 26 maart 2006 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat De Wever betreft kan het misschien iets genuanceerder. Maar N-VA telt inderdaad vele actieve leden, waar CD&V spijtig genoeg al té veel misbruik van maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Aalst ken ik erook geen enkele.
Die zijn daar terecht beschaamd in. Laat het kartel met CD&V op de klippen lopen, en geen enkele serieuze politicus wil nog iets te maken hebben met een minipartijtje dat in feite als een VB-light-versie op even negatieve wijze ons land wil naar de verdommenis helpen. Daarna zullen N-Va'ers nog vlugger met rode kaken afdruipen, als ze in een onbewaakt moment hun politieke durfden ventileren.
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan ook pro-Vlaanderen zijn en centrum zijn.
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, dan heb je mij nog nooit gezien ale, maar ja u weet ook niet wie ik ben...8)
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb nooit anders geweten met die Commies8)
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() U kent hem in het echt? In politiek hebben mensen een masker op...ook ik.
![]() |
#174 |
Europees Commissaris
|
![]() Tot het splitsing komt het ooit toch hoor tussen de Vlaamse vleugel van de CD&V en de Belgischgezinde. Ik laat het allemaal maar gebeuren, en dat kan het VB ook maar beter laten doen. Bruggen opblazen voor ze hersteld zijn, is geen goed idee.
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geert Bourgeois en Frieda Brepoels trouwens ook, en dan is de keuze gauw gemaakt.
![]() |
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Robert maskeert NIET wat tijdens het ledencongres werd beslist, namelijk het CS naar de prullenmand verwijzen.
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |