![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En we hebben geen 'rode staatszender' Knut, dat is slechts jouw mening. Je beweerde overgins: "Bij mij gaat het eerder over door een familielid met belastinggeld gepromoot worden op de VRT. D�*t vind ik zo degoutant!" Wel maak dat dan eens hard.
![]() |
![]() |
#162 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ......(vul hier je eigen Belgenmop in ![]()
![]() |
![]() |
#163 | ||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Men zet op de lijst toch alleen maar overtuigde mensen. En vrouwen die bij het VB werken zijn nu eenmaal overtuigd! Citaat:
Citaat:
geruchten, geroddel. [quote] De realiteit staat blijkbaar in schil contrast met de pogingen van de partij om zich als "gezinspartij" te profileren. /quote] De realiteit ![]() Citaat:
Het VB is tegen de vrouw omdat Hier Dinaso in 1937 tegen de vrouw zou geweest zijn. waarom niet teruggrijpen naar 1302??? |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kom hier alleen maar de naam Dillen tegen. En dan begint men te zeveren over de maitressen, en secretaressen. Ge bedoeld toch niet zoals bij de sossen de MATRASSEN. Maitres is aan 1 mens gebonden. Matrassen zijn die hogerop komen door het bed te delen van verschillende bonzen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met Teletubbie Freya op kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() Wat is het nut van het ritssysteem als verkozen vrouwen hun mandaat afgeven aan een man??!!
Trouwens dat je zegt dat ze hun ambt meestal moeten afgeven omdat hun man reeds verkozen is... Dat toont alleen maar de eerste stellingen meer aan. Iedereen weet op voorhand dat je niet als echtpaar beiden verkozen mag zijn. Waarom zet het blok deze getrouwde vrouwen én mannen samen op verkiesbare plaatsen? Want dan weet je op voorhand dat je het mandaat gaat moeten doorgeven... en dat is toevallig een man... Allemaal niet echt vrouwvriendelijk hé! Lijkt bijna voorbedacht hé!!! Ik volg alleen uw logica...
![]() |
#168 |
Minister
|
![]() Truukje om het ritssysteem te ontwijken???
![]()
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tenzij jij misschien wéét wat men denkt aan de VB-top. In dat geval zou ik m'n naam vernaderen in madame Blanche en op de foor gaan zitten met een glazen bol. Succes verzekerd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() Als dat het enige is wat je kan inbrengen tegen mijn reactie op de onzin van GC... niet slecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="De Knut"]
Citaat:
Citaat:
of dat zegt u nu weer. Wat is "actief", wat is "een groot aantal". 29 is inderdaad een bijzonder groot aantal, dus als je er de helft afneemt heb je nog altijd een pak over. Kan u namen noemen, en hun militantenverleden dan eens aantonen. Niet iedereen kent hier het hele kliekje of heeft banden met een partij. Citaat:
Wel dat is dan het woord van enkele van de maïtresses tegen die van het blok. Ik betwijfel ten zeerste dat alle zeven ongelijk hebben. Ja ja, gezinspartij ![]() Citaat:
Wat, je hebt het recht niet om te zetelen als een lid van je gezin al zetelt? Waarom mochten ze dan niet zetelen? Het is ook een teken aan de wand vind ik dat het ELKE keer de MAN was die dan het mandaat kreeg, en de vrouw die op de achtergrond treedt. Citaat:
Men zet op de lijst toch alleen maar overtuigde mensen. En vrouwen die bij het VB werken zijn nu eenmaal overtuigd! Sta me toe even te glimlachen. Eigenaardig toch dat alleen het blok, die nood had aan vrouwen om aan de wettelijke voorwaarden te voldoen, van die supergemotiveerde en voor alles bekwame secretaressen heeft. de vrouwelijke blok leden neigen nogal eens huisvrouw of secretaresse te zijn geweest. Uiteraard toeval ![]() Citaat:
Er zijn al vele citaten aangehaald, door blokkers, in hun tijdschriften...je doet ze gewoon elke keer af als "oude koeien" Citaat:
geruchten, geroddel. woord tegen woord. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij de twee laatste quotes heb je natuurlijk gelijk. Dat is voor een groot deel speculatie.
![]() |
![]() |
#174 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ben ik nu ook dom? Toegegeven, mijn IQ van 135 is gebaseerd op een Engelse IQ test ![]()
![]() |
![]() |
#175 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
En nogmaals: bewijzen: NUL Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze verliezen hun job. Is dat ZO moeilijk te begrijpen dat de Vlaams Blok stemmers en leden NIET openbaar er durven voor uit komen. Vind U het plezant dat uw raam wordt ingegeooid? Uw autoramen worden kapot gegooid. U uit de vakbond wordt gegooid, waar velen van afhankelijk zijn. Want zonder vakbo,d, geen werk aan het havenbedrijf. DFe mensen van het Vlaams Blok worden daar met hun neus opgedrukt. Dus ze durven zich niet op een lijst stellen. De rood of geen brood spreken over KOSMOS, maar ze zijn zelf VEROORDEELD voor het aanleggen en doorgeven van Vlaams Blok mandatarissen aan andere vakbonden. De Lafaards die de wet hebben gestemd op de zo genoemde Privacy, zijn de eersten om hem politiek te overtreden. Rood of geen brood is in de 21 eeuw nog altijd van toepassing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar leuke poging om de situatie om te keren ![]() P.S. Knut, die obsessie met Freya begint nu toch ernstige vormen aan te nemen.
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ben JIJ soms eens door haar afgewezen, Knut ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#180 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |