![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mogen zij dan ook optochten houden, media-aandacht opeisen, enz. ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft homosexualiteit daar eigenlijk mee te maken, we gaan hier serieus off topic, kan je niet argumenteren dat homosexualiteit afwijkend is misschien? En natuurlijk moeten de homohaters dan daar andere zaken bij betrekken.
![]() |
#167 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
MvG pwvb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Partijlid
|
![]() Dit toont niog maar eens aan hoe belachelijk er hier allemaal gedaan wordt om uiteindelijk niets.
Met vriendelijke groet, Pwvb |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou dit een tweede homo-MEGA-thread worden?
![]() Hoewel het bij de eerste -+ 100 pagina's duurde om de homohaters weg te krijgen... hier lijkt het na 12 pagina's al gelukt... maar ja nooit het vel van de beer verkopen voor ie geschoten is, zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een lijk kan nu éénmaal geen toestemming meer geven voor wat dan ook, net zomin als een kind dat kan, zij het om andere redenen. Hou dus eindelijk eens op met die idiote vergelijking, want ze slaat als een tang op een varken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#179 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gay-parade 's en andere voor hetero provocerende toestanden. Wanneer men zijn homo zijn beleefd op een deftige en waardige wijze, denk ik niet dat er daar problemen over gemaakt worden. Maar het is zoals steeds de provocerenden die het kapotmaken voor de NORMALE gematigde en WAARDIGE homo-lesbi. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vinden jullie dan zo "provocerend" aan een gay-parade? Heb je er al eens eentje van kortbij meegemaakt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |