Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2003, 20:49   #161
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
Kan iemand antwoorden op de vraag of necromanen een geestelijke afwijking hebben?
Neen, vraag het eens aan een wetenschapper die er onderzoek naar gedaan heeft he! Van wanneer spreek je van een geestelijke afwijking?
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 20:50   #162
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Er zijn twee mogelijke houdingen. Ofwel accepteert men alle mensen met een afwijking in de geest, ofwel discrimineert men ze allemaal. Zou een andere houding ethisch zijn?
Er zijn natuurlijk ook 2mogelijke houdigen tegenover homofilie. Ofwel accepteert men dit (zoals de meeste personen aanwezig in deze topic), ofwel beschouwt men dit als een afwijking in de geest, zoals u doet.
En dienen mensen met een andere afwijking gediscrimineerd te worden ten opzichte van homo's?
Neen, tenzij ze schade berokkenen aan derden zoals bij necrofilie gebeurt. Homofilie is trouwens geen afwijking omdat het "anders" is!
Necrofilie is ook 'anders'.

Citaat:
Stel dat er een necromanenvereniging bestaat die mensen om een toestemming gaat vragen voor hun dood. Of dat ze dat onderling doen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 20:52   #163
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn twee mogelijke houdingen. Ofwel accepteert men alle mensen met een afwijking in de geest, ofwel discrimineert men ze allemaal. Zou een andere houding ethisch zijn?
Er zijn natuurlijk ook 2mogelijke houdigen tegenover homofilie. Ofwel accepteert men dit (zoals de meeste personen aanwezig in deze topic), ofwel beschouwt men dit als een afwijking in de geest, zoals u doet.
En dienen mensen met een andere afwijking gediscrimineerd te worden ten opzichte van homo's?
Neen, tenzij ze schade berokkenen aan derden zoals bij necrofilie gebeurt. Homofilie is trouwens geen afwijking omdat het "anders" is!
Necrofilie is ook 'anders'.

Citaat:
Stel dat er een necromanenvereniging bestaat die mensen om een toestemming gaat vragen voor hun dood. Of dat ze dat onderling doen.
Dan heb ik daar geen enkel probleem mee! Als ze er beiden zelf voor kiezen wie ben ik dan om het hen te verbieden?
Oud 1 augustus 2003, 20:55   #164
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan heb ik daar geen enkel probleem mee! Als ze er beiden zelf voor kiezen wie ben ik dan om het hen te verbieden?
Het is dus aanvaardbaar.

Mogen zij dan ook optochten houden, media-aandacht opeisen, enz. ?
Oud 1 augustus 2003, 20:57   #165
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het is dus aanvaardbaar.

Mogen zij dan ook optochten houden, media-aandacht opeisen, enz. ?
Optochten houden????? Als zij derden daar bij geen last bezorgen mogen ze dat voor mijn part doen. Een lijk in het openbaar verkrachten gaat dus net iets te ver.
Oud 1 augustus 2003, 21:00   #166
bartje
Minister-President

Standaard

Wat heeft homosexualiteit daar eigenlijk mee te maken, we gaan hier serieus off topic, kan je niet argumenteren dat homosexualiteit afwijkend is misschien? En natuurlijk moeten de homohaters dan daar andere zaken bij betrekken.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 21:12   #167
pwvb
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Wat heeft homosexualiteit daar eigenlijk mee te maken, we gaan hier serieus off topic, kan je niet argumenteren dat homosexualiteit afwijkend is misschien? En natuurlijk moeten de homohaters dan daar andere zaken bij betrekken.
Als je bedoelt een afwijking in de vorm van een genetisch verschil(zoals blond haar of bruin ogen...) dan is het antwoord ja, het is medisch gezien een afwijking zoals ook de andere vb'n die ik aanhaalde.
MvG
pwvb
pwvb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 21:13   #168
pwvb
Partijlid

Standaard

Dit toont niog maar eens aan hoe belachelijk er hier allemaal gedaan wordt om uiteindelijk niets.
Met vriendelijke groet,
Pwvb
pwvb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 21:51   #169
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Zou dit een tweede homo-MEGA-thread worden?

Hoewel het bij de eerste -+ 100 pagina's duurde om de homohaters weg te krijgen... hier lijkt het na 12 pagina's al gelukt... maar ja nooit het vel van de beer verkopen voor ie geschoten is, zeker?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 21:54   #170
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Kan iemand antwoorden op de vraag of necromanen een geestelijke afwijking hebben?
Neen, vraag het eens aan een wetenschapper die er onderzoek naar gedaan heeft he! Van wanneer spreek je van een geestelijke afwijking?
Een gedraging die niet normaal is, een anomalie. Het kan niet bewezen worden dat necromanie onnatuurlijk is. Ons gezond verstand leert natuurlijk dat het wel onnatuurlijk is, aangezien men de geslachtsdelen slechts een voortplantende rol kan geven. Necromanen zijn natuurlijk abnormaal, hoewel er al twee zijn in deze topic die het zouden willen toelaten en necrofiel-optochten willen. Het is dan ook niet consequent om afwijkingen (of hoe je het ook wil noemen) ten opzichte van elkaar te discrimineren. De lotsverbondenheid tussen necrofielen en homofielen is daarvoor te groot. Als men homo's bevoordeelt, dan discrimineert men. De juiste oplossing is natuurlijk dat je ze beiden discrimineert. Het propageren van afwijkingen als homofilie en necrofilie kan echt niet door de beugel.
Oud 1 augustus 2003, 21:55   #171
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hoewel er al twee zijn in deze topic die het zouden willen toelaten en necrofiel-optochten willen.
Gij en uw partner?
Oud 1 augustus 2003, 22:00   #172
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
hoewel er al twee zijn in deze topic die het zouden willen toelaten en necrofiel-optochten willen.
Gij en uw partner?
Necrofilie roept bij mij dezelfde weerzin op als de gedachte aan homo's.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Goed, prima. Jij je zin.
ALS volwassen necromanen de onderlinge afspraak maken om na hun dood hun lichaam aan elkaar te 'schenken', prima. Geen probleem. Ik zal de laatste zijn om het te doen, en eens afwachten hoeveel "afspraken" er komen, maar ik heb niet het recht necromanen te discrimineren om hun necrofilie zolang de twee individuen basisafspraken respecteren.
Citaat:

Optochten houden????? Als zij derden daar bij geen last bezorgen mogen ze dat voor mijn part doen. Een lijk in het openbaar verkrachten gaat dus net iets te ver.
Oud 1 augustus 2003, 22:23   #173
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Citaat:
Omdat hij dat graag gelijk wil stellen met homoseksualiteit, zodat hij een reden heeft om daar denigrerend over te doen.

Mijn advies? Niet ingaan op die flauwe kul, dan is dat zó weer voorbij...
De vraag of necrofilie een geestesziekte is, staat daar los van, maar je blijft ze negeren.
Ik ben niet onderlegd in psychische wetenschappen, dus het is niet aan mij om daarop te antwoorden. Ik denk dat men het er in het algemeen wel over eens kan zijn dat een necrofiel een zekere mate van psychisch onevenwicht aan den dag legt...
Er zijn genoeg hetero's waarvoor hetzelfde geldt.
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 22:28   #174
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een gedraging die niet normaal is, een anomalie. Het kan niet bewezen worden dat necromanie onnatuurlijk is. Ons gezond verstand leert natuurlijk dat het wel onnatuurlijk is, aangezien men de geslachtsdelen slechts een voortplantende rol kan geven. Necromanen zijn natuurlijk abnormaal, hoewel er al twee zijn in deze topic die het zouden willen toelaten en necrofiel-optochten willen. Het is dan ook niet consequent om afwijkingen (of hoe je het ook wil noemen) ten opzichte van elkaar te discrimineren. De lotsverbondenheid tussen necrofielen en homofielen is daarvoor te groot. Als men homo's bevoordeelt, dan discrimineert men. De juiste oplossing is natuurlijk dat je ze beiden discrimineert. Het propageren van afwijkingen als homofilie en necrofilie kan echt niet door de beugel.
Zeg Eichmann, masturbeert gij soms ? Zo ja, dan zijt ge een hypocriet, daar volgens u de geslachtsdelen enkel een voortplantende rol hebben. Dieren met meer bewustzijn, zoals bepaalde soorten mensapen gebruiken hun geslacht ook voor erotische spelletjes. Of is jouw sexleven alleen maar een "erop en zakje leegschudden " ???
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2003, 00:43   #175
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Citaat:
Ik ben niet onderlegd in psychische wetenschappen, dus het is niet aan mij om daarop te antwoorden. Ik denk dat men het er in het algemeen wel over eens kan zijn dat een necrofiel een zekere mate van psychisch onevenwicht aan den dag legt...
Dat klopt en zulke mensen sluit men dan ook - terecht - op in een kliniek voor geestensgestoorden.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2003, 00:49   #176
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat klopt en zulke mensen sluit men dan ook - terecht - op in een kliniek voor geestensgestoorden.
Ha, hebben ze daar internet, Lijkman?
Oud 2 augustus 2003, 08:17   #177
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik je nu al verschillende keren heb proberen duidelijk te maken, is het onjuist om homoseksualiteit op één lijn te plaatsen met zaken zoals necrofilie en pedofilie. Het is onjuist omdat er geen sprake is van handelingen tussen “consenting adults”. Zelfs je excuustruus ("stel dat er een overeenkomst is vóór het overlijden") is regelrechte onzin, omdat de wilsovereenkomst er moet zijn op het ogenblik van de handeling zelf. Of vind jij dat als je één keer met een vrouw naar bed bent geweest, dat meteen ook een toestemming voor de toekomst inhoudt? Als diezelfde vrouw je volgende week afwijst, heb je je daar ook bij neer te leggen...

Een lijk kan nu éénmaal geen toestemming meer geven voor wat dan ook, net zomin als een kind dat kan, zij het om andere redenen. Hou dus eindelijk eens op met die idiote vergelijking, want ze slaat als een tang op een varken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2003, 09:55   #178
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg Eichmann, masturbeert gij soms ? Zo ja, dan zijt ge een hypocriet, daar volgens u de geslachtsdelen enkel een voortplantende rol hebben. Dieren met meer bewustzijn, zoals bepaalde soorten mensapen gebruiken hun geslacht ook voor erotische spelletjes. Of is jouw sexleven alleen maar een "erop en zakje leegschudden " ???
Sterker nog, alleen uw zakje leegschudden in bepaalde periodes, om een kindje te maken...
Oud 2 augustus 2003, 10:01   #179
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik je nu al verschillende keren heb proberen duidelijk te maken, is het onjuist om homoseksualiteit op één lijn te plaatsen met zaken zoals necrofilie en pedofilie. Het is onjuist omdat er geen sprake is van handelingen tussen “consenting adults”. Zelfs je excuustruus ("stel dat er een overeenkomst is vóór het overlijden") is regelrechte onzin, omdat de wilsovereenkomst er moet zijn op het ogenblik van de handeling zelf. Of vind jij dat als je één keer met een vrouw naar bed bent geweest, dat meteen ook een toestemming voor de toekomst inhoudt? Als diezelfde vrouw je volgende week afwijst, heb je je daar ook bij neer te leggen...

Een lijk kan nu éénmaal geen toestemming meer geven voor wat dan ook, net zomin als een kind dat kan, zij het om andere redenen. Hou dus eindelijk eens op met die idiote vergelijking, want ze slaat als een tang op een varken.
Ik denk niet dat Eichman een probleem heeft met homofilie, maar dat hij eerder het probleem van het zich outen, en de uitwassen welke zich voordoen bij de homo-lesbi bedoeld.
Gay-parade 's en andere voor hetero provocerende toestanden.
Wanneer men zijn homo zijn beleefd op een deftige en waardige wijze, denk ik niet dat er daar problemen over gemaakt worden.
Maar het is zoals steeds de provocerenden die het kapotmaken voor de NORMALE gematigde en WAARDIGE homo-lesbi.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2003, 10:07   #180
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Ik denk niet dat Eichman een probleem heeft met homofilie, maar dat hij eerder het probleem van het zich outen, en de uitwassen welke zich voordoen bij de homo-lesbi bedoeld.
Gay-parade 's en andere voor hetero provocerende toestanden.
Wanneer men zijn homo zijn beleefd op een deftige en waardige wijze, denk ik niet dat er daar problemen over gemaakt worden.
Maar het is zoals steeds de provocerenden die het kapotmaken voor de NORMALE gematigde en WAARDIGE homo-lesbi.
Wat houdt dat in, "op een deftige en waardige wijze zijn homo-zijn beleven"? Wil dat zeggen dat holebi's zich niet in het openbaar mogen vertonen? Dat ze geen gelijke rechten mogen vragen?

Wat vinden jullie dan zo "provocerend" aan een gay-parade? Heb je er al eens eentje van kortbij meegemaakt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be