![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er nu een transportprobleem of niet ?
Ik dacht dat er reeds 4 man geboekt waren om mert Tantist mee te rijden vanaf de posthofbrug (buurt Berchem Statie) - maar als er nog meer plaats nodig is wil ik best een poiging entameren om ergens een auto te lenen & dan kunnen we gezamelijk van daar dus met 2 auto's rijden... Wie koimt er in feite allemaal ie. wie wil er mee in de auto ?
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kom naar de Posthofbrug, alleen weet ik daar wel niet direct een parking zijn maar ik zal het wel vinden zeker. Het uur dat ik daar verwacht wordt, ben ik wel vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vandaag langs het station geweest. Een ticketje Antwerpen - Tilburg (heen en terug) kost 18, 20 euro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() voorwa keer geen forummeeting na de examens?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
De wagen van Tantist lijkt mij alleszins goed genoeg, en meneer gaat dan nog goed gratis kunnen drinken ginder want de benzine staat duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8)
Laatst gewijzigd door lombas : 10 mei 2006 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, even recapituleren:
Ik ben morgen rond 10u15 in het station Antwerpen Centraal. Ik zal wachten aan de inkom buiten (grote hal). Voor diegenen die ook komen, stuur me een smsje of bel een keer als jullie er zijn. Mijn gsmnummer kan je per PB vragen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Drie posters die in het begin hun komst aankondigden (Superstaaf, Lincoln en Hertog van Gelre) zullen er niet zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() 1handclapping en ik zullen om ... uur aan de trappen van het reuzachtig postsorteercentrum nabij de Posthofbrug te Berchem te vinden zijn. Daar wachten wij dan op de vriendelijke Tantist, die ons namelijk een lift zou bezorgen.
Mijn vraag aan 1handclapping, om wat uur moeten wij daar dan staan en kunt u deze plaats exact op een kaartje aanduiden, dan informeer ik Tantist nog via mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor degenen die vanuit A'pen centraal passeren,
aangezien ik daar op vijf minuten wandelafstand woon, stel ik voor dat ik daar post zal vatten in de centrale hal en iedereen opwacht, om kwart na tien zoals Kim voorstelde. Ik zal voor de gelegenheid en de herkenbaarheid een Baskische pet opzetten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euhm, zullen we voor een keer bepaalde punten van onenigheid maar eens onder de mat schuiven?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus die baseballbat laat ik thuis?
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik zal ook niet liberalen-bashen ![]() ik ben er zeker van dat jullie in het echt allemaal toffe mensen zijn ![]()
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 12 mei 2006 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8)
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() Stelde Tantist voor om 12h aan het postsorteercentrum van Berchem-Statie te zijn
Als je Berchem-Statie vanuit wilrijk kan vinden, zie je dat grijze centrum met groot rood Postlogo vanzelf staan, waar de brug over de ring begint is er een trap en op die trap zijn wij zeker unieke verschijningen.
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() Binnen een maand ben ik voor een paar dagen in het land. Misschien zijn er dan enkelen die getrakteerd willen worden op een Brugs terrasje?
Alleszins 't amusement morgen. Laatst gewijzigd door longhorn : 12 mei 2006 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() I'm a poor, lonesome cowboy, and I'm ...
![]() |
![]() |