Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2006, 16:12   #161
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Beste, mijns inziens is er een groot verschil tussen het beroven van een vrouw en het in een coma kloppen van een zwarte.
Die man zweeft nog altijd ergens op de grens tussen leven en dood, dat kan je van ons aller Morelleke niet zeggen.

Het feit dat je beide feiten even erg acht zegt meer over jezelf dan je denkt. Het feit dat je er trots op bent een racist te zijn en skins onder je vrienden te hebben doet dit ook.
inderdaad een neger in coma kloppen is erger, maar ik heb ze dan ook op geen enkel moment even erg geacht, ik zei DAT IK ZE BEIDEN VEROORDEEL!!!

ik reageerde op een post van steenbok66 die afbreuk doet aan het feit da mr morel overvallen is door allochtonen. terwijl hij en vele andere linksen u inbegrepen, de eerste zijn om te roepen als er ergens een racistische daad gebeurd(als die althans van blanken komen)

wordt toch eens wakker man, u en die anderen zijn niet consequent, ik minimaliseer geen enkel feit. maar jullie doen dat wel.

u legt mij woorden in de mond die ik niet gebruikt heb, u mag eens aantonen waaruit blijkt dat ik beide incidenten even erg geschat zou hebben. ik wacht
Oud 11 mei 2006, 16:15   #162
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie zaagde,
en kloeg,
vond beroven en bestelen van een VB-madam nog zo leuk,
dacht aan belanrijker dingen dan zich druk te maken over het beroven van parlementsleden,
verdacht Morel zelfs van een opgezet spelleke.

Hoe ver zijn jullie eigenlijk bereid te gaan in dit soort walgelijke spelletjes?
maak je geen zorgen, dat heet linkse democratie
Oud 11 mei 2006, 17:29   #163
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Inderdaad.
Nogmaals, een oproep naar de mods.
Hoort dit niet onder k&k?
Bij nader inzien is dit soort non-event echt wel het niveau van de doorsnee VB-partijdiscussie.
Je moet ze niet onderschatten, die mods8)
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 18:29   #164
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Je moet het niveau van de Belang bashers zeker ook niet overschatten...
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 11:17   #165
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Amai hoe zou dat komen dat ik "gedroomd" heb dat Morel zwanger was, mijne jong, ik dacht dat dus echt hé.
Zie je wel dat ik gelijk had dat ze zwanger was, weer maar eens mijn gelijk bewezen dus hé hihi .

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 12:01   #166
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Zie je wel dat ik gelijk had dat ze zwanger was, weer maar eens mijn gelijk bewezen dus hé hihi .
Van jou of van Philip D.?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 12:21   #167
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Misschien van haar man, filo, misschien van haar man...
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 12:59   #168
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
discussie op hoog politiek correct progressief niveau!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 13:09   #169
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Marie-Rose Morel, Vlaams parlementslid voor het Vlaams Belang, is dinsdag in Brussel het slachtoffer geworden van een sackjacking.
Dat meldt het Vlaams Belang. Het verhaal wordt bevestigd door een politiedocument. De politica raakte bij het incident lichtgewond. De feiten vonden dinsdagvoormiddag plaats op de Koninginnelaan in Brussel, Marie-Rose Morel reed in haar BMW in de richting van het centrum toen zij in de tunnel onder de tramsporen moest aanschuiven in een file. Plots werd de rechterzijruit van haar wagen ingeslagen. Een jongeman greep de handtas van de politica en rende ermee weg. Een politiepatrouille was snel ter plaatse en vond de handtas terug in een nabijgelegen steeg. De dader had 100 euro en 30 dollar gestolen, alsook de bank-, krediet- en SIS-kaart van het Vlaams Parlementslid. Marie-Rose Morel raakte lichtgewond door het rondvliegend glas.

Zo veilig is het geworden .

Spijtig dat Marie-Rose zo'n handtasroof moest ondergaan.

Véél liever zag ik madame Verhofstadt, madame Dewael enz. als slachtoffer.
Die kunnen dan op hun beurt hun laffe mannen overtuigen dat het zo niet verder meer kan met de criminaliteit en hen zeggen dat het geen onveiligheidsgevoel is.
goh, wat naar voor ons marie-rose
Oud 23 juli 2006, 16:01   #170
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Morel was naar het schijnt zeer tevreden over het optreden van de Brusselse politie. De politie doet dan toch goed werk volgens de VB-politica. En dan maar blijven zagen en klagen...
Natuurlijk, de Brusselse polititie wou het VB niet nog een open schietkans laten benutten.
Oud 23 juli 2006, 16:04   #171
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Is dit nu eigenlijk een topic om stukken van te maken? OK, ze is beroofd en dat is erg als je bestolen wordt, maar anderzijds: zovelen andere mensen maken dit mee en dit komt niet in de media. Is Morel dan meer dan de modale burger?
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 16:17   #172
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

ewwel, ik zou nu wel eens willen weten wat in die handtas zat.
Dossiers of lippenstift en neuspoedertjes met spiegeltje.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 18:30   #173
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Is dit nu eigenlijk een topic om stukken van te maken? OK, ze is beroofd en dat is erg als je bestolen wordt, maar anderzijds: zovelen andere mensen maken dit mee en dit komt niet in de media. Is Morel dan meer dan de modale burger?
Tja, onze paarse regering heeft ook liever dat deze gevallen niet in de media verschijnen, en dan nog liefst uit de statistieken houden.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 18:52   #174
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Kinderen op de wereld zetten maken ook de meeste mensen mee. Waarom staan dan alle gazetten vol als er een taaie-junior bij is? Zelfs Bertje wordt voor de camera gehaald als zijn Damien de pil weer eens is vergeten te pakken.

Van zijn fiets vallen hoort ook bij het leven. Behalve als de premier eraf dondert. Daarvoor staan de kranten dan weer bol.

Wel straf dat er aan een bagatel als bestolen VB-ster nog aandacht geschonken wordt door de media, maar ze zullen beseffen dat we aan de grote criminalteit zo gewend zijn geraakt dat we er niet meer van opkijken, zeker?
Oud 23 juli 2006, 19:45   #175
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard criminaliteit een grap?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
ocharme... het arm vrouwke...
echt te beklagen...
maar er zijn belangrijker dingen dan een raciste die beroofd wordt...
ze moest de goegemeente maar niet uitdagen met 'ne chique auto, dure kleren, handenvol schmink... en dan een sacoche naast haar in de auto...
die kans was te mooi....
en de wraak zoet...
Indien er zo op een overval wordt gereageerd, geeft dit aan tot weke categorie een dergelijkle persoon behoort, waarheid kwetst toch niet hoop ik.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 19:58   #176
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Niemand verdient het om bestolen te worden.
Dat zeg ik al jaren tegen de fiscus....
Oud 24 juli 2006, 06:44   #177
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard Brussel: het zwarte beest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het feit dat Morel werd overvallen is gewoon een berichtje waard in Maatschappelijke. En verder niks. Als mensen nu niet zien dat iedereen die door Brussel rijdt desnoods geen ongevallen veroorzaakt om niet stil te blijven staan, dan zijn ze blind.
Vraag is wat we eraan gaan doen. Niks denk ik... Verhofstadt en Dewael kennende gaan ze glasbreuk bij overvallen indelen bij de verticaal te klasseren misdaden. En zo glijden we verder af. Niks is strafbaar... en we moeten de mensen laten wennen aan misdaden. Binnenkort mag je je buurvrouw door je raam gewurgd zien worden door de buurman. Niet ingrijpen is de boodschap want je hebt 5 jaar proces aan je been voor privacy-inbreuk en dat voor een niet-prioritaire misdaad.
*zucht*
Er doen over Brussel de meest spectaculaire verhalen de ronde. Al jaren werk ik in Schaarbeek en ik ben nog nooit overvallen en bedreigd geweest. Integendeel, ik hen SchaarbeeK leren kennen als een mooie en groene gemeente met een verrassend rijk verenigingsleven. Toch trekken mensen bleek weg als ze horen dat ik er werk. Alsof men de mensen hier op straat afknalt. Wil je echt eens een stad met hoge criminaliteit bezoeken, ga dan een keer naar het Mechelen van ons Bartje.
Oud 24 juli 2006, 07:06   #178
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Tja, van u zal het niet zijn he Filo? Pedofilie mag immers niet...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 07:08   #179
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
echt te beklagen...
ze moest de goegemeente maar niet uitdagen met 'ne chique auto, dure kleren, handenvol schmink... en dan een sacoche naast haar in de auto...
die kans was te mooi....
en de wraak zoet...
En hup, het is weer de schuld van die van het VB.
Triestig, Steenbokje, triestig...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 08:52   #180
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Steenbok66
echt te beklagen...
die kans was te mooi....
en de wraak zoet...
Zijn uw stoppen doorgeslagen ofzo? Mag je daarom overvallen worden?

Ik hoop dat ze u eens een paar stompen in de maag geven en wegrijden met uw auto ofzoiets.

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 24 juli 2006 om 08:53.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be