![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
ik reageerde op een post van steenbok66 die afbreuk doet aan het feit da mr morel overvallen is door allochtonen. terwijl hij en vele andere linksen u inbegrepen, de eerste zijn om te roepen als er ergens een racistische daad gebeurd(als die althans van blanken komen) wordt toch eens wakker man, u en die anderen zijn niet consequent, ik minimaliseer geen enkel feit. maar jullie doen dat wel. u legt mij woorden in de mond die ik niet gebruikt heb, u mag eens aantonen waaruit blijkt dat ik beide incidenten even erg geschat zou hebben. ik wacht
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet het niveau van de Belang bashers zeker ook niet overschatten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien van haar man, filo, misschien van haar man...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk, de Brusselse polititie wou het VB niet nog een open schietkans laten benutten.
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dit nu eigenlijk een topic om stukken van te maken? OK, ze is beroofd en dat is erg als je bestolen wordt, maar anderzijds: zovelen andere mensen maken dit mee en dit komt niet in de media. Is Morel dan meer dan de modale burger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() ewwel, ik zou nu wel eens willen weten wat in die handtas zat.
Dossiers of lippenstift en neuspoedertjes met spiegeltje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Gouverneur
|
![]() Tja, onze paarse regering heeft ook liever dat deze gevallen niet in de media verschijnen, en dan nog liefst uit de statistieken houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zijn fiets vallen hoort ook bij het leven. Behalve als de premier eraf dondert. Daarvoor staan de kranten dan weer bol. Wel straf dat er aan een bagatel als bestolen VB-ster nog aandacht geschonken wordt door de media, maar ze zullen beseffen dat we aan de grote criminalteit zo gewend zijn geraakt dat we er niet meer van opkijken, zeker?
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() Dat zeg ik al jaren tegen de fiscus....
![]() |
#177 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, van u zal het niet zijn he Filo? Pedofilie mag immers niet...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Triestig, Steenbokje, triestig...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze u eens een paar stompen in de maag geven en wegrijden met uw auto ofzoiets. Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 24 juli 2006 om 08:53. |
![]() |
![]() |