![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het VB (FVH) heeft in de meest duidelijke bewoordingen gezegd dat die moorden totaal afgekeurd worden en dat er geen enkele verontschuldiging voor bestaat. En dat de strengste straffen nodig zijn. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn ook anderen die de moordenaar liever ontoerekeningsvatbaar zouden zien omdat de medeverantwoordelijkheid van het extreem-rechtse Vlaams Belang dan ook geminimaliseerd wordt.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 mei 2006 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
En die willen de schuld van het VB maximaliseren. Allemaal doorzichtige beschuldigingen; |
|
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat er eerder sommigen zijn die de moordenaar liever niet ontoerekingsvatbaar zouden zien om er politieke munt te kunnen uitslaan (en vooral om niet te erg op hun gezicht te gaan, wegens tv-shows gegeven op het moment dat de lijken nog op straat lagen).
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die zoals hier openlijk oproepen "het vlaams blok moet met ALLE middelen bestreden worden " ( uitspraak van stasi toback) 1 Miljoen kiezer "mestkevers" noemen wel "klimaat" schept dat? Komaan seg stop met jullie selectie verontwaardiging ,hypocrieten!!
![]() Laatst gewijzigd door benji : 16 mei 2006 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het wordt als een mantra herhaald door vuilB'ers ... Het vuilB op hun haatpropaganda wijzen is geen haatpropaganda, het is niet meer dan aantonen waarmee ze bezig zijn en duidelijk maken aan de kiezer. Dit kun je absoluut niet vergelijken met de bevolking angst en verdeeldheid aanpraten door allochtonen voortdurend aan te wijzen als profiteurs, werkonwilligen, onluststokers, terroristen, ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar luister maar eens op straat, en lees maar eens wat meer hier op het forum ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Is FVH & FDW nu ook al verantwoordelijk voor wat op straat en aan de toog gezegd wordt? |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
#170 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat uwe schrik (en deze van de ganse gesubsidieerde media). Dat de moordenaar ontoerekeningsvatbaar zou zijn ?
Laatst gewijzigd door Bob : 18 mei 2006 om 00:18. |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest maken sommige allochtonengroepen het vb dan toch zeer gemakkelijk om aangewezen te worden als... |
|
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Betrapt.
|
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Laat eens horen! |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in hoe dit beledigend is voor 1 miljoen Vb-stemmers: het is gewoon een zeer correct portret van hun leiders! Als Vb-ers heel de tijd Verhofstadt, of beter nog: Di Ruppo van alles en nog wat verwijten. (meestal ten onrechte): beledigen zij dan ook 9 miljoen kiezers? Wat voor totaaaaalee nonsens staat hier toch steeds weer. VB stemmers zijn meelopers. Het zijn misleide mensen. Ik heb er alle dagen compossie mee. Maar hun leiders zijn schofterige profiteurs, hypocrieten en leugenaars. Ik, en velen met mij ontmaskeren hun vuig gekuip dat enkel maar dient om op hun nutteloos stoeltje te zitten in onze parlementen, gemeenteraden enz... Ik ben absoluut not nooit boos geweest op een Vb stemmer. Ik heb dat van geen enkele politicus al horen zeggen dat er met hen iets verkeerd is. Maar dat houdt niet in dat hun leiders daarentegen alle dagen NIET verdienen om aangepakt te worden voor een aanslag op het fatsoen. Mestkevers is dus heel correct verwoord: alleen: de leiders van het Blok zoeken altijd de luwte op van de underdog positie. Dus maken ZIJ hun mensen wijs dat het tegen hen bedoeld is. Geenszins natuurlijk. Wie, die bij zijn verstand is heeft het gemunt op de gewone Vb-er? Maar de schoftjes die hier met onozele woordspelletjes op het forum komen militeren (te bang om dit op straat te doen): dat zijn mestkevers: dat spreekt vanzelf! Het zijn militanten, dus geen slachtoffers. Het zijn de lakeien die de slechte, boze boodschap doorgeven. Het zijn met andere woorden mestkevers-collaborateurs. Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 mei 2006 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom betrapt, dat is toch zo. Het doodzwijgen is trouwens één van de grote problemen van onze maatschappij. Anderen zijn de grote staatsschuld, de aanstormende vergrijzing, het pc-denken, de gesubsidieerde media, boekhoudkundige truks om een begroting in evenwicht te presenteren, stijgende grondstofprijzen, stijgende rentevoeten, te goede prestaties van de autochtonen in wiskunde...
|
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Vreemdeling
|
![]() Vreemd dat enkelen hier heel de tijd over de propagande van links roepen. Ik heb nochtans geen enkele linkse post gevonden in deze 9 paginas.
Ook vraag ik me af waarom iemand die de Belfische staat en zijn organen ongetwijfeld veracht zo veel vertrouwen heeft in het belgisch gerecht om te bewijzen dat Vb niet tot geweld aanzet. Om van de belachlijke opmerking al zou de naamsverandiring zo een verschil maken nog te zwijgen. Bij mijn weten drukte de parijleiding er zekf hard genoeg op dat inhoudelijk niet geraakt was. Aleen wordt er nu wat beter gelet op welke woorden er gebruikt worden int openbaar. Wie werkelijk zoekt naar een partij die niet het volk als stemmer wil winnen om de rijken te kunnen dienen raad ik aan om niet te lang naar het VB te kijken. je zou wel eens kunnen ontdekken dat ze deze stratiegie nog schaamtelozet toepassen als de anderen. Wie de huidige regeringsparijen nog links noemt is trouwens niet te verdenken van veel politiek bewustzijn. |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit gepaard gaande met de absolute onwil (schrik ?) om recurrente maatregelen uit te vaardigen, zodat ons in de toekomst nog een tiental generatiepacts zullen te wachten staan. |
|
![]() |