![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() Het is indd een familielid van een parlementslid van het VB; maar dieheeft vandaag in de krant haar afschuw laten blijken; ik heb zo ook mijn gedachten bij dit alles maar dat Hans dat politiek misbruikt door weer het Vlaams Nationalisme en het Belgiscisme daar bij te betrekken vind ik ronduit schandalig, héél laag bij de gronds en héél weinig respect tonend voor het slachtoffer. Sorry maar dit moest me duidelijk even van het hart.
Ik zie niet in wat het vlaams nationalisme en racisme met elkaar te maken hebben.... zal wel aan mij liggen zeker?
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 12 mei 2006 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft niks met vlaams nationalisme te maken.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hoegenaamd geen spijt van wat ik zei want het is de waarheid: Vlaams-nationalisme en racisme gaan grotendeels hand in hand. Laatst gewijzigd door Hans1 : 12 mei 2006 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat voor idiotieën gaan we van de Vlaams-nationalisten nog horen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat je een doodgeschoten kleuter misbruikt om je walgelijk gedachtengoed aan de man te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vlaanderen wil in dezen afweer niet achterwege blijven. Vlaanderen wil medewerken om Europa te redden. Ook ons bestaan als volk staat op het spel. Vlamingen! -HOUZEE Laatst gewijzigd door lenco : 12 mei 2006 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Burger
|
![]() Over argumenten gesproken, van jouw heb ik er ook nog niet veel gehoord met een goede basis. Wel heb ik al meerdere malen jouw mening gehoord...
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen het is schaamte en walg om een "partijvoorzitter" zo laag te zien vallen dat hij zelfs moet gaan dansen op een kinderlijkje om zijn waar aan de man te brengen.
Aan de reactie van niet-nationalisten hier te zien is die walg overigens algemeen. Je hebt fout gegokt, Hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dan dat er vele extreem rechtste figuren in dit land zijn en er in verhouding zo weinig racistische misdaden van dit kaliber gebeuren? Ik wordt woest als ik bedenk dat de rechten van mijn volk zomaar zonder schroom weggegeven worden. Ik ben uitzinnig als ik moet bedenken dat nieuwkomers zomaar krijgen waar onze voorouders voor gevochten hebben en zelfs voor gestorven zijn. Maar ... ik loop niet rond met het idee om mensen te vermoorden. Het zijn niet de allochtonen die verantwoordelijk zijn voor het feit dat ze mijn rechten krijgen. De politiek is er verantwoordelijk voor. Mensen die teren op de stemmen van goedgelovigen, die hen daarna in de steek laten, zodra ze hun positie hebben ingenomen, daar kots ik op. Nee, ik wens niemand fysiek te verwonden. Het is in mijn ogen interessanter om de politiek correcten hun ego's te krenken en de waarheid aan het licht te brengen. Zo kunnen we aan een echte democratie bouwen, waarin migranten een eerlijkere plaats krijgen ten opzichte van het gediscrimineerde eigen volk. Ik schiet dus liever woorden af dan kogels, om mijn mening te verkondingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Ik trek mijn aureooltje scheef over mijn oor. Nee, wij zijn alleen niet schijnheilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had je van hen ook niet anders verwacht, misschien? Zoals Baarle al zei: je hebt fout gegokt, Hans.
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is JOUW 'waarheid', Hans en daar is maar één woord voor: WALGELIJK.
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |