Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2006, 17:07   #161
bartje
Minister-President

Standaard

Het is indd een familielid van een parlementslid van het VB; maar dieheeft vandaag in de krant haar afschuw laten blijken; ik heb zo ook mijn gedachten bij dit alles maar dat Hans dat politiek misbruikt door weer het Vlaams Nationalisme en het Belgiscisme daar bij te betrekken vind ik ronduit schandalig, héél laag bij de gronds en héél weinig respect tonend voor het slachtoffer. Sorry maar dit moest me duidelijk even van het hart.
Ik zie niet in wat het vlaams nationalisme en racisme met elkaar te maken hebben.... zal wel aan mij liggen zeker?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren

Laatst gewijzigd door bartje : 12 mei 2006 om 17:32.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 17:21   #162
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Het is duidelijk dat het Vlaams-nationalisme ernstig in opspraak is gekomen na de Antwerpse moorden.

De familie van het slachtoffer had een nazi-verleden (grootvader aan Oostfront). De vader was lid van het Vlaams Belang. Zijn tante is parlementslid van het Vlaams Belang.

Zonder voorbarige conclusies te trekken, kan men gerust stellen dat het Vlaams-nationaal karakter van de familie van de moordenaar deze moord heeft in de hand gewerkt.

Hoe lang gaan we het Vlaams-nationalisme nog tolereren in een verdraagzaam België?

De B.U.B. roept op om een nieuwe, multiculturele en anti-flamingantische centrumoppositie te voeren tegen het huidig beleid.

Dat is de enige mogelijkheid om de Belgische politiek weer recht te trekken in het belang van alle Belgen.
Onzin natuurlijk, en dan ook nog walgelijk, de moord misbruiken om je eigen politieke standpunten te benadrukken.

Dit heeft niks met vlaams nationalisme te maken.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 17:50   #163
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Het is indd een familielid van een parlementslid van het VB; maar dieheeft vandaag in de krant haar afschuw laten blijken; ik heb zo ook mijn gedachten bij dit alles maar dat Hans dat politiek misbruikt door weer het Vlaams Nationalisme en het Belgiscisme daar bij te betrekken vind ik ronduit schandalig, héél laag bij de gronds en héél weinig respect tonend voor het slachtoffer. Sorry maar dit moest me duidelijk even van het hart.
Ik zie niet in wat het vlaams nationalisme en racisme met elkaar te maken hebben.... zal wel aan mij liggen zeker?
Wat heeft dat nu te maken met een gebrek aan respect voor het slachtoffer? Als jij die link ontkent tussen Vlaams-nationalisme en racisme, dan heb jij er niet veel van begrepen.

Ik heb hoegenaamd geen spijt van wat ik zei want het is de waarheid: Vlaams-nationalisme en racisme gaan grotendeels hand in hand.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 12 mei 2006 om 17:51.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 17:52   #164
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Onzin natuurlijk, en dan ook nog walgelijk, de moord misbruiken om je eigen politieke standpunten te benadrukken.

Dit heeft niks met vlaams nationalisme te maken.
Dit heeft niets met racisme en het Vlaams Belang te maken...

Wat voor idiotieën gaan we van de Vlaams-nationalisten nog horen?
Oud 12 mei 2006, 17:52   #165
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat nu te maken met een gebrek aan respect voor het slachtoffer?
Dat je een doodgeschoten kleuter misbruikt om je walgelijk gedachtengoed aan de man te brengen.
Oud 12 mei 2006, 17:53   #166
lenco
Burger

lenco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat nu te maken met een gebrek aan respect voor het slachtoffer? Als jij die link ontkent tussen Vlaams-nationalisme en racisme, dan heb jij er niet veel van begrepen.

Ik heb hoegenaamd geen spijt van wat ik zei want het is de waarheid: Vlaams-nationalisme en racisme gaan grotendeels hand in hand.
Het is niet de "waarheid", het is jouw mening hiervan, jouw visie.

Laatst gewijzigd door lenco : 12 mei 2006 om 17:53.
lenco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 17:53   #167
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Natuurlijk laat het VB zijn afschuw blijken. Ze beven dan ook van de schrik !
Oud 12 mei 2006, 17:54   #168
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Dat je een doodgeschoten kleuter misbruikt om je walgelijk gedachtengoed aan de man te brengen.
Is dat uw zielig argument om het debat over het nut en de onzin van het haatdragende Vlaams-nationalisme uit de weg te gaan?
Oud 12 mei 2006, 17:57   #169
lenco
Burger

lenco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat uw zielig argument om het debat over het nut en de onzin van het haatdragende Vlaams-nationalisme uit de weg te gaan?
Over argumenten gesproken, van jouw heb ik er ook nog niet veel gehoord met een goede basis. Wel heb ik al meerdere malen jouw mening gehoord...
Oud 12 mei 2006, 17:57   #170
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Is dat uw zielig argument
Neen het is schaamte en walg om een "partijvoorzitter" zo laag te zien vallen dat hij zelfs moet gaan dansen op een kinderlijkje om zijn waar aan de man te brengen.

Aan de reactie van niet-nationalisten hier te zien is die walg overigens algemeen. Je hebt fout gegokt, Hans.
Oud 12 mei 2006, 17:58   #171
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan ben je al even slecht geïnformeerd als de media en spreidt je deze waninfo ook verder uit.
Hoe komt het dan dat er vele extreem rechtste figuren in dit land zijn en er in verhouding zo weinig racistische misdaden van dit kaliber gebeuren?
Ik wordt woest als ik bedenk dat de rechten van mijn volk zomaar zonder schroom weggegeven worden. Ik ben uitzinnig als ik moet bedenken dat nieuwkomers zomaar krijgen waar onze voorouders voor gevochten hebben en zelfs voor gestorven zijn.
Maar ... ik loop niet rond met het idee om mensen te vermoorden. Het zijn niet de allochtonen die verantwoordelijk zijn voor het feit dat ze mijn rechten krijgen. De politiek is er verantwoordelijk voor. Mensen die teren op de stemmen van goedgelovigen, die hen daarna in de steek laten, zodra ze hun positie hebben ingenomen, daar kots ik op.
Nee, ik wens niemand fysiek te verwonden. Het is in mijn ogen interessanter om de politiek correcten hun ego's te krenken en de waarheid aan het licht te brengen. Zo kunnen we aan een echte democratie bouwen, waarin migranten een eerlijkere plaats krijgen ten opzichte van het gediscrimineerde eigen volk.
Ik schiet dus liever woorden af dan kogels, om mijn mening te verkondingen.
Oud 12 mei 2006, 18:06   #172
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Het zijn niet de allochtonen die verantwoordelijk zijn voor het feit dat ze mijn rechten krijgen. De politiek is er verantwoordelijk voor.
Zeer juist, B., dit kan niet genoeg benadrukt worden.

Citaat:
Ik schiet dus liever woorden af dan kogels, om mijn mening te verkondingen.
The right spirit!
Oud 12 mei 2006, 18:13   #173
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Neen het is schaamte en walg om een "partijvoorzitter" zo laag te zien vallen dat hij zelfs moet gaan dansen op een kinderlijkje om zijn waar aan de man te brengen.

Aan de reactie van niet-nationalisten hier te zien is die walg overigens algemeen. Je hebt fout gegokt, Hans.
Uiteraard walgen Vlaams-nationalisten van mijn discours. Ik had ook niets anders verwacht. Jullie zijn nu eenmaal niet heilig !
Oud 12 mei 2006, 18:18   #174
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard walgen Vlaams-nationalisten van mijn discours. Ik had ook niets anders verwacht. Jullie zijn nu eenmaal niet heilig !
Ik trek mijn aureooltje scheef over mijn oor. Nee, wij zijn alleen niet schijnheilig.
Oud 12 mei 2006, 18:18   #175
NapalmBenny.
Burger

Standaard

Citaat:
Het zijn niet de allochtonen die verantwoordelijk zijn voor het feit dat ze mijn rechten krijgen. De politiek is er verantwoordelijk voor.
hmm een politiek die in het voordeel van de alloctonen speelde, en we nu duidelijk met de shit zitten??? een politiek die de wens van de kiezer niet naleefde.... en ja blaim steve stevaert ook
NapalmBenny. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 18:20   #176
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor het geval je het nog niet gemerkt hebt, Hans. Niet alleen Vlaams-nationalisten walgen van jouw discours.
Had je van hen ook niet anders verwacht, misschien?

Zoals Baarle al zei: je hebt fout gegokt, Hans.
Oud 12 mei 2006, 18:24   #177
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Voor het geval je het nog niet gemerkt hebt, Hans. Niet alleen Vlaams-nationalisten walgen van jouw discours.
Had je van hen ook niet anders verwacht, misschien?

Zoals Baarle al zei: je hebt fout gegokt, Hans.
De waarheid zeggen, is nooit fout.
Oud 12 mei 2006, 18:29   #178
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is duidelijk dat het Vlaams-nationalisme ernstig in opspraak is gekomen na de Antwerpse moorden.

De familie van het slachtoffer had een nazi-verleden (grootvader aan Oostfront). De vader was lid van het Vlaams Belang. Zijn tante is parlementslid van het Vlaams Belang.

Zonder voorbarige conclusies te trekken, kan men gerust stellen dat het Vlaams-nationaal karakter van de familie van de moordenaar deze moord heeft in de hand gewerkt.

Hoe lang gaan we het Vlaams-nationalisme nog tolereren in een verdraagzaam België?

De B.U.B. roept op om een nieuwe, multiculturele en anti-flamingantische centrumoppositie te voeren tegen het huidig beleid.

Dat is de enige mogelijkheid om de Belgische politiek weer recht te trekken in het belang van alle Belgen.
Walgelijk hoe U deze moorden probeert te gebruiken. Het gehele forum links, rechts, groen, blauw en rood bolletjes veroordelen deze afschuwelijke draad. FOEI HANS. Staan de andere bub'ers hier ook achter ????
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 18:29   #179
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De waarheid zeggen, is nooit fout.
Het is JOUW 'waarheid', Hans en daar is maar één woord voor: WALGELIJK.
Oud 12 mei 2006, 18:30   #180
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het is JOUW 'waarheid', Hans en daar is maar één woord voor: WALGELIJK.
En de spreuk "Walen buiten" is niet walgelijk?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be