![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ga er alvast mee akkoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België is dat ook, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een nuance, maar toch... bon, en nu terg naar het cultuurbeleid
![]() |
![]() |
#164 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In beide gevallen kan ik nog altijd niet begrijpen dat zo iemand ongestraft is gebleven en tot op vandaag minister is in de Federale Regering. Maar dit is terzijde, want inderdaad off topic. Laatst gewijzigd door Antoon : 19 mei 2006 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nogmaals; hij heeft toegegeven dat hij dit als een optie zag. Hij heeft nooit toegegeven van het effectief gedaan te hebben. Mythes en realiteit, de grens is soms moeilijk te vatten...
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 19 mei 2006 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 19 mei 2006 om 13:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus inderdaad : mythes en realiteit, de grens is soms moeilijk te vatten... ook voor de Vandenbroucke fans. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 19 mei 2006 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Volledig mee eens. Voeg daar de afschaffing van de partijfinanciering aan toe en we gaan er goed op vooruit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we dan toch bezig zijn met het stoppen van onnuttige geldverspilling, schaf dan ook meteen de hele dotatie van de parasitale familie saks en coburg af.
Laatst gewijzigd door Antoon : 19 mei 2006 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik ken Ancient Rites natuurlijk wel, ik heb ze vroeger een paar keer gezien (10 jaar geleden of zo, ik was nog een tienerke), maar aangezien ik ze niet meer zo graag hoor, volg ik ze nu nie meer. Headmeat is ook zo mijn genre niet, maar ik heb 'persoonlijke linken' met die groep dus ken ik ze vanzelfsprekend en hoop ik natuurlijk ook het beste voor hen. En ik zie ze graag optreden. Nuyt is grappig op z'n podium. hij lijkt verdacht veel op cousin itt.
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cultuur, media en partijen: afschaffing van alle subsidies. Op dit punt zijn we het eens. Nog aan te voegen: vakbonden, verenigingen, sport...
Laatst gewijzigd door baarle : 19 mei 2006 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet de dotaties aan familie niksnut uit Laken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel dat je reactie op wat ik denk en zeg een karikatuur maakt van wat ik denk en zeg. 2. Correct. Het volk regeert. Dus moet men ook rekening houden met de wensen van het volk. Maar niet enkel van de meerderheid. Ook minderheidsgroepen moeten aan bod komen. En dat wordt door veel zelfverklaarde "democraten" nogal eens vergeten. 3. Juist, zie boven.
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan het niet wat beschaafder ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn excuses, volk...
![]() |
#178 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kan er eens mee lachen, maar het toont wel hoe "linkse intellectuelen" (zo noemt Khonnor zich zelf) over het volk denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- het verschil tussen Cultuur en massa-cultuur, "cultuur" zelf blijft onbesproken - het verschil tussen "klassieke Cultuur" en "avant-garde-Cultuur", die voor sommige fanatici de enige echte "Cultuur" is (is de Mona Lisa "vermaak" en de hesp van Fabre "Kunst" met mega-grote K?) - de betekenis van "democratie" Feit is dat de hespenplakkers niet direct de beste promotie zijn voor subsidies voor Cultuur-met-grote-C. Wat mij betreft bevinden de plastiche kunsten zich op een historisch dieptepunt: onze huidige schilder-en beeldhouwkunst stelt zo weinig voor, dat zelfs een containerpark een museum lijkt. Veel installaties overstijgen het niveau van een karikatuur niet. Het woord "kunstenaar" is dan ook een ontzettend goedkoop woord geworden, en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom echte kunstwerken uit het verleden tegen waanzinnige prijzen worden geveild. Echte kunst, met grote K, zal, denk ik, altijd elitair zijn. Elitair wil niet zeggen "voor 2 man en een paardenkop", maar alleen te appreciëren door een minderheid van de bevolking. Daarentegen kan die Kunst-met-grote-K erg relevant zijn en een belangrijke plaats vervullen in de samenleving. Dus ben ik, consequent, voorstander van representatieve democratie, maar communicatief. Geen platte volksdictatuur, maar ook geen heruitgave van het verlicht despotisme.
![]() |